MVC Lid

Reacties
    6
    15-05-2019

Waar is ze??

Salaam Aleykom..

Via deze weg wil ik proberen om sabab voor mijn mektab te doen..
    In het dagelijks leven kom ik niet in contact met (de juiste: lees marokaanse) vrouwen, vandaar een poging om het via deze weg te proberen!

Wie ben ik?
    - 35 jaar
    - Werkend (indien belangrijk: geen CEO oid)
    - Wonend rond Amsterdam
    - Berbers
    -loyaal
    -verlegen
    -niet dom ( indien belangrijk: Geen UNI gedaan)
    - hard werken en op zen tijd genieten
    - kom nooit in een sportschool, draag ook geen trainingspakken en of bontkraagjes.

Mocht je bovenstaande aanspreken, heb je geen bindings angst, voldoe je minimaal aan het zelfde, ben je geen grappenmaker...
    dan kan je reageren via een PB...en stel je jezelf dan even voor a.u.b.

MVC Lid

Reacties
    8
    08-04-2019

Hoop dat je vind wat je zoekt, de eerste die slles eerlijk neerzet. Al die teksten begonnen op elkaar te lijken hier en leek net een wedstrijd neer zetten wat een vrouw eigenlijk wilt horen zogenaamd en waarvan de helft niet eens klopt
    Soms is er Zoveel wat we voelen, Maar toch zo weinig wat we kunnen Zeggen ❤️

MVC Lid

Reacties
    6
    15-05-2019

Citaat Geplaatst door IemandXxX Bekijk reactie
    Hoop dat je vind wat je zoekt, de eerste die slles eerlijk neerzet. Al die teksten begonnen op elkaar te lijken hier en leek net een wedstrijd neer zetten wat een vrouw eigenlijk wilt horen zogenaamd en waarvan de helft niet eens klopt
    Dank voor je warme woorden..moge Allah het voor je vergemakkelijken!
    Gewoon lekker eerlijk blijven, je houd je zelf vroeg of laat voor de gek... persoonlijk zit ik daar niet op te wachten..

MVC Lid

Reacties
    8
    08-04-2019

Citaat Geplaatst door GekkeHenkie Bekijk reactie
    Dank voor je warme woorden..moge Allah het voor je vergemakkelijken!
    Gewoon lekker eerlijk blijven, je houd je zelf vroeg of laat voor de gek... persoonlijk zit ik daar niet op te wachten..
    Graag gedaan, helemaal mee eens. Je hoort elkaar te nemen met de plus punten en min punten want uiteindelijk een ideaal beeld bestaat niet het is maar wat je er zelf van maakt en hoe je in het leven staat. Status geld en opleiding maakt niet altijd gelukkig maakt leven wat makkelijker maar niet gelukkig

MVC Lid

Reacties
    8
    08-04-2019

.
    Hoop dat je gauw vind wat je zoekt.

MVC Lid

Reacties
    6
    15-05-2019

Citaat Geplaatst door IemandXxX Bekijk reactie
    Hoop dat je gauw vind wat je zoekt.
    Dank U... Haasten spoed is zelden goed...Alhamdolilla..

MVC Lid

Reacties
    8
    08-04-2019

Dank U... Haasten spoed is zelden goed...Alhamdolilla..
    Inderdaad la zarba 3la slah.... komt wel goed. Wens je verder hele fijne ramadan