1. #181
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Dat is toch de grap, je bent inderdaad geen Feyenoord fan, behalve als prijzen pakken. Daarom ben je parttime supporter.
    Ik ben ook geen fan van ze als ze prijzen winnen. Wollah jij bent echt een viezerik. Je wil gewoon van iets maken wa ter gewoon niet is geweest. Zit het je zo dwars dat ik je poepclubje steeds met de grond gelijk maak dat je leugens gaat verkondigen?


  2. #182
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik ben ook geen fan van ze als ze prijzen winnen. Wollah jij bent echt een viezerik. Je wil gewoon van iets maken wa ter gewoon niet is geweest. Zit het je zo dwars dat ik je poepclubje steeds met de grond gelijk maak dat je leugens gaat verkondigen?
    Neem het niet zo serieus man, maak je niet zo druk. Maar zijn geen leugens, ik herinner me die topics over Feyenoord nog, ging toen al stuk om je.

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Realblood gaat kapot samen met AJ.
    Vernedering die Real had gekregen van Ajax hahahaha


    Het zit echt diep bij RealBlood, kijk hoe serieus hij deze shit neemt.

  4. #184
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Natuurlijk gaat Zidane in zijn eentje dit hoopje ellende niet weer aan het voetballen krijgen. Het probleem zit hem duidelijk in de selectie van Real. Die zit vol met volgevreten vedettes die het niet meer willen belopen.

    Er moet een bezem door de selectie heen.
    Maar laten we weer inhoudelijk gaan praten. Wie moet Real halen volgend jaar?

  5. #185
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Neem het niet zo serieus man, maak je niet zo druk. Maar zijn geen leugens, ik herinner me die topics over Feyenoord nog, ging toen al stuk om je.


  6. #186
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Maar laten we weer inhoudelijk gaan praten. Wie moet Real halen volgend jaar?
    Hazard, Jovic en een stel middenvelders. Pogba wordt genoemd, maar ik vind hem overhyped.

    Dan liever iemand als Eriksen. Heeft nog een 1-jarig contract.


  7. #187
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hazard, Jovic en een stel middenvelders. Pogba wordt genoemd, maar ik vind hem overhyped. Dan liever iemand als Eriksen. Heeft nog een 1-jarig contract.
    Ja, ik zou ook voor Eriksen gaan, niet normaal hoe goed hij is geworden. Maar wie gaat de spits worden dan? Want ik heb begrepen dat Bale en Benzema weg moeten.

  8. #188
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ja, ik zou ook voor Eriksen gaan, niet normaal hoe goed hij is geworden. Maar wie gaat de spits worden dan? Want ik heb begrepen dat Bale en Benzema weg moeten.
    Benz gaat niet weg. Perez is verliefd op hem.

    Ze willen Luka Jovic halen voor de spits. Toptalent die veel weg heeft van Suarez qua techniek en bouw.


  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Ze3ma dit plaatsen zodat je geloofwaardig overkomt over je uitspraak mbt ajax

    Je bent allang door de mand gevallen
    Realfans nog erger.
    Ik ben een Ajax fan. Heb jij daar problemen mee vanwege vernedering 1-4?
    Oh oh jochie toch. Geloof wat je wilt, zoals jij jezelf gelooft dat jij niet spoort hahaha.
    REFEREE MADRID.

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie


    Het zit echt diep bij RealBlood, kijk hoe serieus hij deze shit neemt.
    Je zal hem maar tegenkomen haha
    Hij neemt alles serieus samen met AJ Realfans.
    REFEREE MADRID.

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Realfans nog erger.
    Ik ben een Ajax fan. Heb jij daar problemen mee vanwege vernedering 1-4?
    Oh oh jochie toch. Geloof wat je wilt, zoals jij jezelf gelooft dat jij niet spoort hahaha.
    Ewa zeg dat dan, dat jij ajaxfan bent sinds die 1-4. "Jarenlange ajaxfan", hou iemand anders voor de gek. Gloryhuntertje

  12. #192
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Realfans nog erger.
    Ik ben een Ajax fan. Heb jij daar problemen mee vanwege vernedering 1-4?
    Oh oh jochie toch. Geloof wat je wilt, zoals jij jezelf gelooft dat jij niet spoort hahaha.
    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Ewa zeg dat dan, dat jij ajaxfan bent sinds die 1-4. "Jarenlange ajaxfan", hou iemand anders voor de gek. Gloryhuntertje
    Hahaha, zijn jullie nog steeds bezig.

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Benz gaat niet weg. Perez is verliefd op hem.

    Ze willen Luka Jovic halen voor de spits. Toptalent die veel weg heeft van Suarez qua techniek en bouw.
    Was vergeten dat hij een spits was, heb Jovic niet gevolgd. Was hij beter dan Haller?

  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door A_J Bekijk reactie
    Ewa zeg dat dan, dat jij ajaxfan bent sinds die 1-4. "Jarenlange ajaxfan", hou iemand anders voor de gek. Gloryhuntertje
    Kijk, dat jij zo gefrustreerd reageert zegt al genoeg over de 1-4 vernedering en jij kan er niet tegen dat ik een Ajax fan ben.
    Realfans zijn sowieso domme mensen.
    Was zelfs Ajax fan met tijden als Litmanen. Maar die ken jij niet, jij kent alleen Real, toen ze de CL kochte was jij gelijk fan a neppe plastic gloryhunter hahaha.
    REFEREE MADRID.

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Kijk, dat jij zo gefrustreerd reageert zegt al genoeg over de 1-4 vernedering en jij kan er niet tegen dat ik een Ajax fan ben.
    Realfans zijn sowieso domme mensen.
    Was zelfs Ajax fan met tijden als Litmanen. Maar die ken jij niet, jij kent alleen Real, toen ze de CL kochte was jij gelijk fan a neppe plastic gloryhunter hahaha.
    Oke, hij heeft een ajaxied genoemd die een beetje oud is. Dit bewijst dat jij een ajaxfan bent! Applausje waard.