1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Shaykh al wasaabi waarschuwt voor Arafaat

    Shaykh al-Wassaabie rahimahu Allah
    waarschuwde 3 jaar geleden voor hani ibn burayk , Araafat en 3aalib alomri

    https://youtu.be/46ratr0pBpE

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    -

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Al-Wasaabi is al overleden, rahimahullah. Een van de grote studenten van Shaykh Muqbel rahimahullah.

    Ik luister soms naar de lessen van 'Arafaat. Hij praat nooit over anderen, daar heeft hij geen tijd voor in zijn lessen. Het zijn allemaal fiqh en aqeedah lessen die hij iedere dag geeft en op Internet verspreid wordt. Zo veel dat ik het heb opgegeven om dat bij te houden.

    Je hebt mij wel overtuigd dat Shaykh Hajoori ook een grote student is. Die onderlinge gekibbel daar doe ik niet aan mee. Iedereen die zijn best doet om de Islam te verspreiden schoon van al-bid3a, die is welkom bij mij.

    Hayaak Allah broertje!
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Al-Wasaabi is al overleden, rahimahullah. Een van de grote studenten van Shaykh Muqbel rahimahullah.

    Ik luister soms naar de lessen van 'Arafaat. Hij praat nooit over anderen, daar heeft hij geen tijd voor in zijn lessen. Het zijn allemaal fiqh en aqeedah lessen die hij iedere dag geeft en op Internet verspreid wordt. Zo veel dat ik het heb opgegeven om dat bij te houden.

    Je hebt mij wel overtuigd dat Shaykh Hajoori ook een grote student is. Die onderlinge gekibbel daar doe ik niet aan mee. Iedereen die zijn best doet om de Islam te verspreiden schoon van al-bid3a, die is welkom bij mij.

    Hayaak Allah broertje!
    In de naam van Allah de barmhartige de genadevolle

    Arafaat lastert grote geleerden zoals Shaykh abdelkarim alkhudhair waar jij naar luistert

    En zo ook de geleerden shaykh abdelrazaq albadr

    Hayaaka Allah akhi


    Als ik de bewijzen weer heb gevonden stuur ik het je

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Door wie kwam de fitnah tussen de geleerden over shaykh yahya hajoeri

    Wallahi door arafaat

    Hij heeft een boek geschreven over shaykh yahya hajoeri

  6. #6

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Allahi sterna amin
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Allahi sterna amin
    Amin