1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Smoothies

    Assalaamu 'alaikom. Kent iemand lekkere smoothie recepten? Milkshakes en andere sapjes mogen ook. (Ideaal voor in de Ramadan)

    Wat maken jullie altijd?

  2. #2
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    De meest populaire bij mij in huis is toch wel met avocado hihi. Avocado, banaan, melk. Soms doe ik er vanilleijs en dadels/noten bij om af te wisselen. Laatst heb ik de Raibi smaak gekregen door aardbeien en karnemelk te mixen. Beetje suiker erbij en done. Deze maak ik toch wel het meest.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    De meest populaire bij mij in huis is toch wel met avocado hihi. Avocado, banaan, melk. Soms doe ik er vanilleijs en dadels/noten bij om af te wisselen. Laatst heb ik de Raibi smaak gekregen door aardbeien en karnemelk te mixen. Beetje suiker erbij en done. Deze maak ik toch wel het meest.
    Klinkt allemaal erg lekker. Haha serieus? Nou, dat is dan lekker goedkoper en gezonder toch. Hoef je niet telkens die roze pakjes te kopen, haha.

    Bedankt voor de recepten.

  4. #4
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Klinkt allemaal erg lekker. Haha serieus? Nou, dat is dan lekker goedkoper en gezonder toch. Hoef je niet telkens die roze pakjes te kopen, haha.

    Bedankt voor de recepten.
    Ja die kleur van raibi alleen al.. zo chemisch hahah. Heb er helemaal niks mee.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ja die kleur van raibi alleen al.. zo chemisch hahah. Heb er helemaal niks mee.
    Ja, ik drink het ook niet zo vaak, alleen als ik echt niks anders heb. Meestal maak ik daar een ijsje van, vind ik veel lekkerder dan haha.

  6. #6
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Ja, ik drink het ook niet zo vaak, alleen als ik echt niks anders heb. Meestal maak ik daar een ijsje van, vind ik veel lekkerder dan haha.
    Jaa juist! Dan is het idd nog lekker hahah. Ik had laatst ook van die flessen ervan gekocht nou niks is opgegaan helaas.. terwijl me man een echte zoetekauw is.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Jaa juist! Dan is het idd nog lekker hahah. Ik had laatst ook van die flessen ervan gekocht nou niks is opgegaan helaas.. terwijl me man een echte zoetekauw is.
    Heb je daar tegenwoordig ook flessen van? Ik loop echt achter, hahaha. Dat word dan ijsjes maken, haha.

  8. #8
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Heb je daar tegenwoordig ook flessen van? Ik loop echt achter, hahaha. Dat word dan ijsjes maken, haha.
    Jaa zeker van een liter. Maar geen succes dus hahhah.

  9. #9
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Frambozen
    Aardbeien
    Diepvries frambozen
    Melk
    Slagroom ijs.
    Zakje vanille suiker

    Allemaal in de blender

    Mango
    1 banaan
    Sinaasappelsap
    Slagroomijs



  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Appelwangetje_ Bekijk reactie
    Frambozen
    Aardbeien
    Diepvries frambozen
    Melk
    Slagroom ijs.
    Zakje vanille suiker

    Allemaal in de blender

    Mango
    1 banaan
    Sinaasappelsap
    Slagroomijs
    Klinkt goed! Barak Allah ou fiek!