1. #1
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.753
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium

    Fatima Talbi is overleden

    Menig Rotterdammer zal haar wel kennen.

    Ze zette zich veel in voor liefdadigheid en was lid van de PVDA.

    Ze is overleden aan de gevolgen van maagkanker.

    Allahi ra7ma.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Enige tijd terug zamelde men nog geld in om haar behandeling voort te zetten in het buitenland maar is het niet beter om op een bepaald moment te accepteren dat je terugkeert naar je Heer? Helemaal aangezien ze sterft als martelaar (maagziekte) en direct het paradijs betreedt zonder ondervraging zonder verantwoording insha Allah.

    Moge Allah ons zegenen want zij is sowieso gezegend met zo'n dood. Inna lilaahi wa inna ilaayhi raji'un.

  3. #3
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.753
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Enige tijd terug zamelde men nog geld in om haar behandeling voort te zetten in het buitenland maar is het niet beter om op een bepaald moment te accepteren dat je terugkeert naar je Heer? Helemaal aangezien ze sterft als martelaar (maagziekte) en direct het paradijs betreedt zonder ondervraging zonder verantwoording insha Allah.

    Moge Allah ons zegenen want zij is sowieso gezegend met zo'n dood. Inna lilaahi wa inna ilaayhi raji'un.
    Klinkt raar om te zeggen, maar dat is het inderdaad. Zij is erg gezegend met deze dood. Maar of ik op die wijze zou willen gaan, dagenlang lijdend op bed...ik denk het niet. Maar goed, Qadr Allah.

    Die inzamelingactie zag ik ook voorbij komen op FB. Binnen 1 dag hadden ze hun doelbedrag al behaald, zo geliefd is deze vrouw.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Allah Yer7amha

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    106
    03-04-2019

    Wat een top vrouw! Moge Allaah haar genadig zijn, haar graf verruimen en haar Jannah doen binnentreden.
    ♡ !لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا