1. #1
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Short story from Halima

    Halima verteld haar levensverhaal. Ze is op een vrij jonge leeftijd getrouwd met Rachid. Ze wil ons graag haar verhaal vertellen. Over haar huwelijk met Rachid em de Vele tegenslagen die hen troffen.
    Hoe zij en haar man ermee omgingen.

    veel lees plezier x

    “ verhaal mag en kan niet worden gekopieerd , het verhaal staat op watpadd met schrijversrechten eraan gekoppeld “

    Ps dit is een verhaal met een moraal, zodat eenieder van ons hieruit een lering mag trekken.
    Laatst gewijzigd door Meknesz_Giiirl: 24-04-2019 om 12:55 Reden: Extra info

  2. #2
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Ik schoot wakker en ik keek om me heen. Ik zuchtte diep Alhamdoulilah het was maar een droom. Ik voelde twee armen om me middel. Ik keek naast me en zag mijn mannetje naast me liggen.

    Ik keek tevreden naar hem en glimlacht. We zijn inmiddels al 30 jaar getrouwd. En er is niks veranderd aan onze band.

    Alsnog verrast hij mij regelmatig en behandeld hij mij zoals de eerste dag dat we samen waren.

    Alleen zijn we niet meer zoals voorheen. Ik bedoel hiermee op het gebied van uiterlijk.

    Soms voel ik me zo onzeker omdat ik grijs haren heb. Die ik dan gauw verf wanneer ik ze zie.

    Maar ook mijn gezicht is niet meer mooi strak. Er zijn al wat beginnend rimpels. Rachid en ik zijn vrij jong getrouwd. Hij was 20 en ik was 18 toen we het huwelijks bootje instapte.

    Veelste jong in ogen van vele familieleden. Ze waren er tegen en hadden mij en Rachid minstens één jaar gegeven.

    Dan zouden we volgens hen gaan scheiden.

    Zie ons nu al 30 jaar getrouwd. Ons huwelijk is soepel gegaan. Er waren wel wat ruzietjes maar we legde dat gauw weer bij. Toen onze huwelijk startte hadden we zoveel dromen en zoveel plannen.

    Maar na ongeveer 5 jaar getrouwd te zijn. Wilde we toch graag aan kinderen beginnen.

    Ik was inmiddels al 23 en vond het hoog tijd.

    Mijn moeder gevoelens waren in de afgelopen jaren flink gegroeid.

    Ik wilde graag een kindje ik wilde weten hoe het voelde om een kindje te dragen in je buik. Hoe het is om een moeder te zijn. Ik verlangde naar het moment dat ik mijn dochtertje of zoontje in mn armen mag dragen.

    Binnen die jaar werd ik maar niet zwanger. Ik begon meer en meer ernaar te verlangen. Al mijn vriendinnen waren ineens zwanger en zag zoveel stelletjes met hun kinderen.

    Mijn moeder stelde me voor om mijn huisarts te gaan bezoeken.

    Met tegenzin ging ik er heen, ik werd door verwezen naar het ziekenhuis voor een aantal onderzoeken.

    Ongeveer 5 dagen wachten en dan zou ik mijn uitslag krijgen. Ik had mijn man er niets over verteld. Ik wilde niet dat hij zich zorgen ging maken.

    Op de afgesproken dag ging ik met mijn moeder naar het ziekenhuis voor de uitslag.

  3. #3
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Wil je meer lezen ? Laat dan een reactie achter

  4. #4
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Vroeger was verhalen rubriek echt leuk nu leest niemand meer meid bespaar je de moeite

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Vroeger was verhalen rubriek echt leuk nu leest niemand meer meid bespaar je de moeite
    Er zijn echt wel nog leden die lezen alleen er zijn geen verhalen meer als vroeger. TS moet gewoon door blijven plaatsen en dan komen de lezers vanzelf wel. Tijdje terug begon ik ook aan een verhaal, door omstandigheden niet afgemaakt helaas, maar ik kreeg toen wel redelijk wat reacties. In die tijd was het toen ook al dood hier heb het over een jaar of twee terug.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Eerste keer dat ik op deze rubriek kom en wil verder lezen...is een onderwerp dat ook van toepassing is in mijn leven...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    64
    26-04-2019

    Citaat Geplaatst door Meknesz_Giiirl Bekijk reactie
    Wil je meer lezen ? Laat dan een reactie achter
    mashallah je kunt goed schrijven. Heb al lang geen boeken gelezen, maar nu trg zin gekregen om te lezen

  8. #8
    Account opgeheven

    Reacties
    495
    07-11-2007

    Lieve mensen als jullie me verhalen willen lezen Stuur me ff pb