1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    61
    02-04-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Iedereen klaagt altijd dat er geen serieus mannen/vrouwen meer zijn. Ewa laten we elkaar een beetje helpen daarbij

    Ik zelf zou zeggen deze 3 dingen

    Kleed je netjes
    Geen make up
    Niet miss popi jopi proberen te zijn oftewel schaamte in openbaar

    Zou je al een heel end mee komen als je het aan mij vraagt
    Haha, ingrediënten voor een zeer lang single bestaan

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    13
    13-04-2019

    -Stop je zelf in bad
    -Poets je tanden 2x per dag met aquafresh
    -Eet honing zodat je een honingbijtje word
    -En je trekr serieuse mannen aan xD

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Klaartje Bekijk reactie
    Haha, ingrediënten voor een zeer lang single bestaan
    hahaha maar echt.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Klaartje Bekijk reactie
    Haha, ingrediënten voor een zeer lang single bestaan
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    hahaha maar echt.
    Naja single of niet. Het gaat meer om wat je ermee aantrekt dus liever bijna niks maar iemand serieus met l3qal aantrekken dan in de smaak vallen met je uiterlijk en iemand aantrekken die daardoor getriggered wordt.

    Iemand die geen make up gebruikt wekt indruk op andere manieren. Iemand die je voor zich wil winnen zal zich zoiezo alleen van zn goede kanten laten zien, het is belangrijker dat iemand nuchter is.
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Naja single of niet. Het gaat meer om wat je ermee aantrekt dus liever bijna niks maar iemand serieus met l3qal aantrekken dan in de smaak vallen met je uiterlijk en iemand aantrekken die daardoor getriggered wordt.

    Iemand die geen make up gebruikt wekt indruk op andere manieren. Iemand die je voor zich wil winnen zal zich zoiezo alleen van zn goede kanten laten zien, het is belangrijker dat iemand nuchter is.
    Sorry ik ervaar dit echt anders.
    Mannen die willen spelen zullen overal door getriggerd raken. Zij hebben gewoon geen zelfrespect of eer en volgen een of andere begeerte allahie7sen3awen.

    En mannen die serieus zijn, ook zij volgen het principe "het oog wil ook wat". Vaak in de hoop dat de vrouw zich anders gaat kleden of minder make up als ze zijn getrouwd.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Er is altijd wel iets. Dan heeft ze een hoerige broek aan, of sletterige vrienden, of ongeschoold en of zwakbegaafd. Het is ontzettend moeilijk om een totaalplaatje te vinden. Soms denk ik stop hiermee en accepteer de realiteit. Maar ik blijf tot God bidden om mij de perfecte vrouw te schenken die ik wil en bij mij past. Heel misschien neem ik een christelijke westerse vrouw.

  7. #22
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Iemand observeren; hoe handelt iemand hoe gedraagt diegene zich naar anderen toe.Aan mensen vragen die je kent, hoe zij degene zien etc.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Sorry ik ervaar dit echt anders.
    Mannen die willen spelen zullen overal door getriggerd raken. Zij hebben gewoon geen zelfrespect of eer en volgen een of andere begeerte allahie7sen3awen.

    En mannen die serieus zijn, ook zij volgen het principe "het oog wil ook wat". Vaak in de hoop dat de vrouw zich anders gaat kleden of minder make up als ze zijn getrouwd.
    Ja het oog 'wil' wat. Wat de oog precies wil is een tweede. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt maar als make up echt nodig is om in de smaak te vallen lijkt het bijna of de vrouw zonder/puur niet goed genoeg is. Dan ligt het probleem echt bij de standaarden (van die mannen). Tegen de stroom ingaan is wat bij mijn ogen een sterke indruk laat. Als jullie zouden zeggen dat de meerderheid niet zo is dan ben ik het daar ook niet mee oneens. Maarja serieus is ook niet de meerderheid denk ik
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Ik zou het aan de negers en turken vragen, want die lopen dagelijks met hun te flirten en hebben vaker raak. Dus dan doe je toch iets mis?

  10. #25
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Je bent echt op zoek he

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Je bent echt op zoek he
    Naar jou?
    Is nog geen 3ied. Maar ik houd je wel op het oog.

  12. #27
    Al Hoceima, bro.

    Reacties
    2.041
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Naar jou?
    Is nog geen 3ied. Maar ik houd je wel op het oog.
    Ik dacht dat je je bekeerling vrouw al op het oog hield.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door liefschaapje. Bekijk reactie
    Ik dacht dat je je bekeerling vrouw al op het oog hield.
    Dat is een chick (kip) (voor de mensen die het sreieus nemen, is een grap) en jij bent schaap. Met 3ied in de aantocht is de keuze snel gemaakt. Mannen willen goed gevulde maag, meer niet. Dus houd je in de gaten

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9
    22-04-2019

    Ik denk dat er uiteindelijk maar 1 ding geldt en dat is wees gewoon jezelf! Dan pas ben je voor mij serieus te noemen.

    Bijkomende punten voor de vrouw:

    Een verzorgd uiterlijk is altijd wel een aandachtspunt. Poets je tanden of gebruik een smintje, spuit een goede deo op en wees een bietje zunig op je poedertjes en parfum (niet dat overdreven gedoe). Dan is het helemaal top!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door french-montana Bekijk reactie
    Wat ik me afvraag; hoe zouden twee vrome personen elkaar moeten benaderen?

    Op straat iemand aanspreken is in mijn optiek best respectloos.
    Het hangt af van hoe de dame in kwestie is. Ik zou het ongemakkelijk vinden gezien het feit dat ik best introvert ben maar respectloos denk ik niet. Indien je het kort houdt en direct to the point bent.
    Ben wel benieuwd naar de antwoord op je vraag.