1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    108
    07-07-2018

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Wat een vooruitstrevende en uitstekende land is het

    Vooruitstrevend??? Steniging....dat is allang niet meer van deze tijd knulliebullie!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ten eerste is dit walgelijk en triest en ten tweede is het een afleiding. De sultan is hypocriet en houdt zichzelf bepaald niet aan Islamitische regels. Zo wil hij gewoon zijn eigen reputatie/imago herstellen.
    Wezens met een penis die elkaar in de schijter nemen is niet walgelijk volgens jou of wat?

  3. #33
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd naar reacties hier op.



    Zeker,
    Dat bepalen ze helemaal zelf.

    Maar vind je het getuigen van tolerantie, respect en begrip?
    Datgene wat ze van andere landen vragen?
    Enigste wat ze van andere landen vragen is dat ze niet bepalen hoe hun land eruit moet zien. Ik vind dat een normale antwoord geloof mij ik zal ook nooit zeggen dit is hoe Amerika of Rusland zich moet gedragen. Hun binnenlandse beleid is hun eigen beleid. Totdat ze pas andere landen terroriseren of hun eigen volk onrechtvaardig behandelen zoals straffen zonder een eerlijk zitting proces. Dan pas vind ik dat je als land mag praten en indien nodig reageren met geweld.

    Dit is wat de mensen van Brunei willen dat moet je gewoon respecteren. Kun je dat niet dan moet je beter gewoon stil zijn want ze zitten niet op je mening te wachten. Moet je voorstellen dat Brunei tegen Nederland zegt wij willen dat je zo en zo regeert. Al die kamerleden zullen zonder twijfelen zeggen " ja dag jij hebt niks over ons te zeggen" en terecht.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Enigste wat ze van andere landen vragen is dat ze niet bepalen hoe hun land eruit moet zien. Ik vind dat een normale antwoord geloof mij ik zal ook nooit zeggen dit is hoe Amerika of Rusland zich moet gedragen. Hun binnenlandse beleid is hun eigen beleid. Totdat ze pas andere landen terroriseren of hun eigen volk onrechtvaardig behandelen zoals straffen zonder een eerlijk zitting proces. Dan pas vind ik dat je als land mag praten en indien nodig reageren met geweld.

    Dit is wat de mensen van Brunei willen dat moet je gewoon respecteren. Kun je dat niet dan moet je beter gewoon stil zijn want ze zitten niet op je mening te wachten. Moet je voorstellen dat Brunei tegen Nederland zegt wij willen dat je zo en zo regeert. Al die kamerleden zullen zonder twijfelen zeggen " ja dag jij hebt niks over ons te zeggen" en terecht.
    Vooral dat laatste...

    Ze zijn gek bro.. ik zou ze als de tering negeren als ik de sultan was.

  5. #35
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Vooral dat laatste...

    Ze zijn gek bro.. ik zou ze als de tering negeren als ik de sultan was.
    absoluut zou ik ook doen. Moet wel een beetje afgelopen zijn dat bepaalde landen zich zogenaamd als moraalridders gedragen en andere steeds maar de les willen lezen.

  6. #36
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Dit staatje boycotten dan maar... zou de regering en Koningshuis dat durven? Maar dan moet je ook gelijk Saoudie Arabie boycotten...en wie weet nog meer...
    Positivo in optima forma

  7. #37
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Dit staatje boycotten dan maar... zou de regering en Koningshuis dat durven? Maar dan moet je ook gelijk Saoudie Arabie boycotten...en wie weet nog meer...
    Nederland gaat helemaal niks boycotten. Nederland denkt alleen aan money money money!

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Dit staatje boycotten dan maar... zou de regering en Koningshuis dat durven? Maar dan moet je ook gelijk Saoudie Arabie boycotten...en wie weet nog meer...
    Vergeet Israël niet die kinderen vermoorden

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    absoluut zou ik ook doen. Moet wel een beetje afgelopen zijn dat bepaalde landen zich zogenaamd als moraalridders gedragen en andere steeds maar de les willen lezen.
    dit terwijl ze aan de andere kant van de wereld nog steeds afrikaanse en aziatische landen duperen en stuivers afdragen voor hun grondstoffen.

    Ga maar effe onderzoeken hoe ontwikkelingshulp wordt besteedt.

    Als het Westen rijk wil blijven moeten de rest arm blijven.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Dit staatje boycotten dan maar... zou de regering en Koningshuis dat durven? Maar dan moet je ook gelijk Saoudie Arabie boycotten...en wie weet nog meer...
    De islamitische wereld moet een keer wakker worden. We moeten elke leider onder een stresstest laten ondervinden. Wie niet luistert naar het volk als leider mag opgehangen worden. Vanaf daar gaan we bouwen aan een rechtvaardig samenleving, step by step.

    Gaat het Westen zich daar mee bemoeien, dan mogen ze daar de prijs voor betalen.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Vergeet Israël niet die kinderen vermoorden
    Dat is een “ democratie “

  12. #42
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    dit terwijl ze aan de andere kant van de wereld nog steeds afrikaanse en aziatische landen duperen en stuivers afdragen voor hun grondstoffen.

    Ga maar effe onderzoeken hoe ontwikkelingshulp wordt besteedt.

    Als het Westen rijk wil blijven moeten de rest arm blijven.
    Inderdaad mensen van Afrika zijn nog arm omdat ze ook arm worden gehouden. Ga na dat Afrika ruim voor de Europese slavernij een groot continent was dat vooruit bleek te zijn dan Europa. Ze hadden een rijke handel aan grondstoffen en ze hadden één van de beste universiteiten. Mensen over de hele wereld kwamen daar om winst te halen terwijl Europa bleef hangen in the dark ages.

  13. #43
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Wel frappant, het past niet in jouw normen en waarden maar wel ondertussen zaken doen.... "geld, de ware religie"
    Positivo in optima forma

  14. #44
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Vergeet Israël niet die kinderen vermoorden
    Israël ken ik niet.... hmmm of je bedoeld dat illegale boevenstaatje met een moordzuchtige beleid...
    Positivo in optima forma

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Israël ken ik niet.... hmmm of je bedoeld dat illegale boevenstaatje met een moordzuchtige beleid...
    Klopt