1. #91
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Bende hoerenkinderen die Daesh.

    Maken onze religie zwart. Khawarij
    Nouw nouw hoerekinderen is wel beetje over the top RB, hold your horses hhhh.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Dat je maar een x aantal mensen iets vraagt en met een rekensom dat representatief maakt voor een heel land. Simpelweg omdat een hele grote klus is om iedereen in een land te gaan vragen hoe en wat.
    Heb je het statistisch uitgezocht?
    Daar is rekenkundig gewoon te testen of het representatief is en wat de deviatie is etc.

  3. #93
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat is niet eenvoudig om te beantwoorden in veel gevallen.
    Sommige gevallen zijn klip en klaar zoals de oorlog in Irak op basis van zgn WMD's.
    De mensen daar voor verantwoordelijk zouden naar het tribunaal in Den Haag moeten. (degene die wisten dat het nep was)
    Maar ik zou bv de navo actie in Syrie om IS aan te pakken niet zo makkelijk terrorisme kunnen noemen..
    Besef je wel dat de VS het tribunaal van Den Haag niet eens erkend?
    Sterker nog, Bush heeft destijds aangegeven het tribunaal aan te vallen als er Amerikaanse militairen voor het gerecht zouden moeten verschijnen.
    Daarnaast is het International hof van Den Haag zo selectief als het maar kan als het om berechting gaat. Dus het wordt terecht niet eens serieus genomen.
    Anders zou bijvoorbeeld zelfs een voormalig premier Balkenende zich moeten verantwoorden waarom hij aan een illegale oorlog heeft deelgenomen.
    Daarnaast heb jij het over IS en NAVO acties, dat heet in feite militaire werkverschaffing t.b.v. de wapenlobby. Ik zou zeggen hou het simpel.
    Geen invasie Irak, geen IS. Deze zieke gasten hebben hun kans gegrepen in een kapotte Irak destijds en dat vind de VS goed zo.
    Positivo in optima forma

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Haat zaaier altijd komen stoken. Je bijdrage op dit gebied tot nu toe is, mensen beledigen omdat ze in één God geloven en bepaalde gekken aanslagen plegen. Salafisten uitmaken voor terroristen en claimen dat alle moslim terroristen salafisten zijn.

    Vollop haat zaaien en stoken net als die tempelier dat zogenaamd foto's dropt in de hoop dat iemand daarover huilt.

    Ik heb jullie beiden gemeld, lekker optyfen van hier met je haat.
    Jij bent wel een echte huilebalk zeg. Je loopt echt werkelijk alleen maar de Calimero kruising struisvogel uit te hangen. Voelt dat lekker ofzo, die slachtofferrol. Je kan de waarheid ook gewoon onder ogen komen, dan ben je pas echt vrij..
    Jakko heeft gewoon gelijk; gematigde moslims plegen geen massamoord, dat doen de fundamentalistische baardmannen in soepjurken..
    En nu snel traantjes drogen en naar de mods rennen om mij te melden wegens ‘ haatzaaien ‘ en belediging!

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Besef je wel dat de VS het tribunaal van Den Haag niet eens erkend?
    Sterker nog, Bush heeft destijds aangegeven het tribunaal aan te vallen als er Amerikaanse militairen voor het gerecht zouden moeten verschijnen.
    Daarnaast is het International hof van Den Haag zo selectief als het maar kan als het om berechting gaat. Dus het wordt terecht niet eens serieus genomen.
    Anders zou bijvoorbeeld zelfs een voormalig premier Balkenende zich moeten verantwoorden waarom hij aan een illegale oorlog heeft deelgenomen.
    Daarnaast heb jij het over IS en NAVO acties, dat heet in feite militaire werkverschaffing t.b.v. de wapenlobby. Ik zou zeggen hou het simpel.
    Geen invasie Irak, geen IS. Deze zieke gasten hebben hun kans gegrepen in een kapotte Irak destijds en dat vind de VS goed zo.
    Volgens TDM is er wel vaker een bepaalde groep zichzelf moslim noemend die IS achtige onzin kalifaten start.
    Ik zei ook niets over wie wel of niet het internationaal strafhof erkennen, maar gewoon dat ik vind dat ze daar heen zouden moeten.
    Balkenende gaat dan gewoon vrijuit trouwens.

    En oorlogen werkverschaffing tbv de wapenlobby noemen is veel te kort door de bocht en een schromelijk overschatting (hoewel ze invloed hebben) van de wapenlobby.

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    The shining nasa reference vind je dan zeker minder boeiend . Zelfs Joden zaten in de Nazi, jullie moeten één grote hekel aan elkaar hebben.
    Ik heb het niet zo op hypocrieten weet je!
    Mensen die een ander de wet voorschrijven, maar intussen de kat in het donker knijpen.
    Flikken wat ze een ander verbieden en het zelf wel doen omdat ze daar denken dat ze toch wel vergeving krijgen omdat ze menen te moeten doen voor een hogere 'macht'.

  7. #97
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door R.Artois Bekijk reactie
    Dat onderwerp wordt angstvallig gemeden en in Amsterdam hebben ze nu Burgemeester Halalsema! What's in a name!
    Die lui wikken en laat de meest kwetsbaren in de samenleving de hete kolen uit het vuur halen.
    What's new!
    Zo was het, is het en zal zo ook wel blijven tot de Aarde (Het Kunstwerk van G'd in mijn beschouwing) verwoest of onleefbaar wordt door wat de mens er op gezet heeft.
    Maar de jacht op goud loopt ten einde!

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Neville Bekijk reactie
    Oog om oog tand om tand.
    De hele mensheid blind en op krukken ronddwalen als 'captain Hook.

  9. #99
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Volgens TDM is er wel vaker een bepaalde groep zichzelf moslim noemend die IS achtige onzin kalifaten start.
    Ik zei ook niets over wie wel of niet het internationaal strafhof erkennen, maar gewoon dat ik vind dat ze daar heen zouden moeten.
    Balkenende gaat dan gewoon vrijuit trouwens.

    En oorlogen werkverschaffing tbv de wapenlobby noemen is veel te kort door de bocht en een schromelijk overschatting (hoewel ze invloed hebben) van de wapenlobby.
    Jij geeft aan dat de verantwoordelijken naar het tribunaal moeten. Dat gaat een beetje moeilijk als juist deze lui het Internationale Hof niet erkennen en er werkelijk schijt aan hebben.
    Waarom gaat Balkenende trouwens vrijuit? Heeft hij namens Nederland niet deelgenomen aan een invasie gebaseerd op leugens?
    Vraag je eens af waarom o.a. de VS sinds de 2e oorlog om de decennia ergens wel een oorlog of een conflict moet uitvechten.
    Als je echt denkt dat het om vrijheid brengen gaat dan sta je er duidelijk naïef in. De ijzeren driehoek regeert en oorlogen moeten nou eenmaal verkocht worden omwille van o.a. de wapenindustrie.
    Vooral als je er triljoenen erin steekt terwijl je de hoogste staatsschuld hebt van alle landen.
    Positivo in optima forma

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Sahbi Bekijk reactie
    Jij geeft aan dat de verantwoordelijken naar het tribunaal moeten. Dat gaat een beetje moeilijk als juist deze lui het Internationale Hof niet erkennen en er werkelijk schijt aan hebben.
    Waarom gaat Balkenende trouwens vrijuit? Heeft hij namens Nederland niet deelgenomen aan een invasie gebaseerd op leugens?
    Vraag je eens af waarom o.a. de VS sinds de 2e oorlog om de decennia ergens wel een oorlog of een conflict moet uitvechten.
    Als je echt denkt dat het om vrijheid brengen gaat dan sta je er duidelijk naïef in. De ijzeren driehoek regeert en oorlogen moeten nou eenmaal verkocht worden omwille van o.a. de wapenindustrie.
    Vooral als je er triljoenen erin steekt terwijl je de hoogste staatsschuld hebt van alle landen.
    "Waarom gaat Balkenende trouwens vrijuit? Heeft hij namens Nederland niet deelgenomen aan een invasie gebaseerd op leugens?"
    Nee NL heeft niet deelgenomen aan de invasie van Irak.

  11. #101
    Ab imo pectore

    Reacties
    1.386
    21-04-2002

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    "Waarom gaat Balkenende trouwens vrijuit? Heeft hij namens Nederland niet deelgenomen aan een invasie gebaseerd op leugens?"
    Nee NL heeft niet deelgenomen aan de invasie van Irak.
    Wat deden ze in Irak dan vanaf 2003? Dat je het land niet veroverd hebt maar wel aan militaire operaties meedoet in een soevereine staat wat illegaal bezet is, maakt je wel degelijk schuldig. Het is heel simpel... zou men destijds hieraan meedoen met wat we nu weten..... ik dacht het niet. Iedereen ziet in dat dit heel fout is geweest.
    Positivo in optima forma