1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Hij gunde Zidane.
    Algerije en Marokko 1.

  2. #17
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Algerije en Marokko 1.
    Waarom gunt hij zichzelf niet dan? Hij is toch Marokkaans?

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Aldus het altijd betrouwbare B l a d n a.nl.
    Paar berichten van gefrustreerde Marokkaanse voetballiefhebbers op social media.

    Yassir: Juve fans en Italiaanse kranten zeer boos!!!1!1!1!!!
    Staat in die link duidelijk aangegeven welke websites dit vermelden. Of kan je niet lezen?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie



    Yassir heeft er handje van om zaken uit te vergroten en uit de context te rukken.
    Ik snap dat jij en Selma Omari nooit positieve dingen willen lezen over Marokkaanse voetballers. Alleen is het bericht toch helemaal waar. Toen Allegri Benatia naar Qatar liet gaan kreeg hij een ongekende kritiek op tv van analisten. Ook Juventus supporters waren heel boos.

    Nu berichten meerdere kranten in Italië over de onvrede bij de supporters en voetbalkenners. Zijn gewoon feitelijke bevindingen. Niks aan uitvergroot.

    Ga maar lezen op de fan sites van Juventus en zoek eens wat filmpjes over de kritiek die Allegri kreeg en nu weer krijgt hierover. Ik kan je zeggen, die kritiek is niet mals. Ze zeggen keihard waar het op staat die Italianen. Draaien er niet omheen netals Nederlanders.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Waarom gunt hij zichzelf niet dan? Hij is toch Marokkaans?
    Hij stond al in 2010en 2012 finale met Bayern Munich. Toen keek jij nog geen voetbal.

    Toen had je nog een speentje Wella.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Er stond in de titel ook expliciet dat het om de mening van de supporters ging, alleen zei Yassir dat de Italiaanse kranten er ook zo over denken.
    Ja, de kranten hadden en hebben ook veel kritiek hierover op allegri. Vooral de Juventus gerelateerd kranten.

  7. #22
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Was maar een grapje hè.
    Als ik het geschreven had, zou ik aangegeven hebben dat de voorzitter van Juve aan de stok heeft met Allegri wegens vertrek Benatia.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Ik snap dat jij en Selma Omari nooit positieve dingen willen lezen over Marokkaanse voetballers. Alleen is het bericht toch helemaal waar. Toen Allegri Benatia naar Qatar liet gaan kreeg hij een ongekende kritiek op tv van analisten. Ook Juventus supporters waren heel boos.

    Nu berichten meerdere kranten in Italië over de onvrede bij de supporters en voetbalkenners. Zijn gewoon feitelijke bevindingen. Niks aan uitvergroot.

    Ga maar lezen op de fan sites van Juventus en zoek eens wat filmpjes over de kritiek die Allegri kreeg en nu weer krijgt hierover. Ik kan je zeggen, die kritiek is niet mals. Ze zeggen keihard waar het op staat die Italianen. Draaien er niet omheen netals Nederlanders.

    Ewa ja. Boef is fce. Die praat ook onzin zoals Realblood Omari. Daarom zijn ze ook verliefd op mekaar.
    REFEREE MADRID.

  9. #24
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Noem eens een paar kranten dan?

    La gazetta dello sport?

    En nee, ik ga niks zelf zoeken. Gooi maar een link van die krantenartikels waarin te lezen is hoe ''vernietigend'' de kranten uithalen naar Allegri.

  10. #25
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Hij stond al in 2010 finale met Bayern Munich. Toen keek jij nog geen voetbal.

    Toen had je nog een speentje Wella.
    Benatia speelde in de periode 2014 - 2017 bij Bayern.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Ik snap dat jij en Selma Omari nooit positieve dingen willen lezen over Marokkaanse voetballers. Alleen is het bericht toch helemaal waar. Toen Allegri Benatia naar Qatar liet gaan kreeg hij een ongekende kritiek op tv van analisten. Ook Juventus supporters waren heel boos.

    Nu berichten meerdere kranten in Italië over de onvrede bij de supporters en voetbalkenners. Zijn gewoon feitelijke bevindingen. Niks aan uitvergroot.

    Ga maar lezen op de fan sites van Juventus en zoek eens wat filmpjes over de kritiek die Allegri kreeg en nu weer krijgt hierover. Ik kan je zeggen, die kritiek is niet mals. Ze zeggen keihard waar het op staat die Italianen. Draaien er niet omheen netals Nederlanders.
    Wil je best geloven.
    Welke kranten ?

  12. #27
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Hij stond al in 2010en 2012 finale met Bayern Munich. Toen keek jij nog geen voetbal.

    Toen had je nog een speentje Wella.
    Klopt niet, en je zegt zelf STOND en niet WON. Real won zelfs jaar daarvoor.
    Genoeg grappen gemaakt over m’n leeftijd, vandaag ben ik officieel niet meer 15.
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Ja, de kranten hadden en hebben ook veel kritiek hierover op allegri. Vooral de Juventus gerelateerd kranten.
    Link.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Noem eens een paar kranten dan?

    La gazetta dello sport?

    En nee, ik ga niks zelf zoeken. Gooi maar een link van die krantenartikels waarin te lezen is hoe ''vernietigend'' de kranten uithalen naar Allegri.
    Of jij kijkt geen tv of leest heen kranten. Ik zeg hierbij wollah ze hebben die Allegri keihard aangepakt. Analisten op tv en kranten die de schuld deels legden bij het gemis van Benatia. Je kan het gewoon zelf opzoeken. Waarom zou ik het voor je opzoeken als duidelijk in deze tekst die ik plaatste alle kranten en links benoemd staan? Je ziet het toch bij de tekst in dit bericht onderaan.

    Wil je de filmpjes zien van de analisten die vernietigend uithalen naar Allegri dan vind je die via YouTube gewoon. Is een kwestie van Benatia Allegri intoetsen. Hoef ik je echt niet te melden.

  14. #29
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Als ik het geschreven had, zou ik aangegeven hebben dat de voorzitter van Juve aan de stok heeft met Allegri wegens vertrek Benatia.
    Is dit zelfverzonnen of?

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  15. #30
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Of jij kijkt geen tv of leest heen kranten. Ik zeg hierbij wollah ze hebben die Allegri keihard aangepakt. Analisten op tv en kranten die de schuld deels legden bij het gemis van Benatia. Je kan het gewoon zelf opzoeken. Waarom zou ik het voor je opzoeken als duidelijk in deze tekst die ik **** plaatste alle kranten en links benoemd staan? Je ziet het toch bij de tekst in dit bericht onderaan.

    Wil je de filmpjes zien van de analisten die vernietigend uithalen naar Allegri dan vind je die via YouTube gewoon. Is een kwestie van Benatia Allegri intoetsen. Hoef ik je echt niet te melden.
    Ik wil het horen van jou.

    Noem die kranten op.