1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Mo6 draagt financieel bij aan herstel Notre dame

    Marokko heeft donderdag een financiële bijdrage aangekondigd voor de wederopbouw van de kathedraal Notre Dame in Parijs.

    Volgens een verklaring van de ambassade van Marokko in Frankrijk, Chakib Benmoussa, donderdag een gesprek met de aartsbisschop van Parijs. De diplomaat herhaalde 'de steun en medeleven' van m6 'in naam van alle Marokkanen' na de brand in de Notre Dame.

    Chakib Benmoussa verklaarde toen ook dat Marokko heeft besloten om financieel bij te dragen aan de heropbouw van de kathedraal. Het bedrag van deze bijdrage werd niet vrijgegeven.


    Bron: https://www.moroccoworldnews.com/201...otre-dame/amp/

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    In naam van alle Marokkanen doneert mo6 aan een kathedraal hahahahahaha



    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Mo6 toch, denk aan je eigen volk ook. Genoeg Marokkanen in Marokko die met honger naar bed gaan.

    Als ze al een bed/onderdak hebben

    Als ze al niet omkomen van de honger

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Draag bij aan al aqsa omdat je zogenaamd de naam Amir mu2minien draagt, draag bij aan andere (vervallen) moskeeën in Marokko.

    De notre Dame waar je Geen binding mee hebt had je links kunnen laten liggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Mo6 toch, denk aan je eigen volk ook. Genoeg Marokkanen in Marokko die met honger naar bed gaan.

    Als ze al een bed/onderdak hebben

    Als ze al niet omkomen van de honger

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    er is geen hongersnood in Marokko. Akhi, houd daar mee op. We moeten niet lopen liegen. Benoem de dingen zoals ze er zijn. Het ondermijnt zo ook je geloofwaardigheid.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Draag bij aan al aqsa omdat je zogenaamd de naam Amir mu2minien draagt, draag bij aan andere (vervallen) moskeeën in Marokko.

    De notre Dame waar je Geen binding mee hebt had je links kunnen laten liggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Masjeed al Aqsa moet honderden miljoen krijgen. Dat is een plicht van alle moslims. Niet alleen van de palestijnen.

  7. #7
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Maar uuuhh, hoeveel geld is er al niet ingezameld? Ik denk dat we nu de miljard al voorbij zijn... Ik zou zeggen dat het misschien maximaal 50 miljoen gaat kosten om de kathedraal opnieuw op te bouwen, als je het over disproportioneel hebt..
    Iedereen moet natuurlijk nu laten zien hoe gul hij/zij is. 1 grote poppenkast

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Maar uuuhh, hoeveel geld is er al niet ingezameld? Ik denk dat we nu de miljard al voorbij zijn... Ik zou zeggen dat het misschien maximaal 50 miljoen gaat kosten om de kathedraal opnieuw op te bouwen, als je het over disproportioneel hebt..
    Iedereen moet natuurlijk nu laten zien hoe gul hij/zij is. 1 grote poppenkast
    Ik weet wel dat dergelijke verbouwingen heel duur zijn, vergt ook veel expertise.

    Maar een miljard is idd heel veel, te veel

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    na het kussen van de ring van de paus afgelopen keer, heeft hij besloten om de financiering op te schroeven aan het dajjal imperium..

    zoals te zien maakt hij het waar..

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Draag bij aan al aqsa omdat je zogenaamd de naam Amir mu2minien draagt, draag bij aan andere (vervallen) moskeeën in Marokko.

    De notre Dame waar je Geen binding mee hebt had je links kunnen laten liggen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Waar je geen binding mee hebt..hmmm ik zal het onthouden bij de volgende giro 555 actie..

  11. #11
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    ik zal het onthouden bij de volgende giro 555 actie..
    Netzo hypocriet als je feministische steun waar je online van alles over roept, maar in daadkracht en als het ging om moslima's je opeens het tegenovergestelde was.
    Luie bankzitter

    Nog nooit een cent gedoneert aan giro 555 en dan hier net doen of ze de feministische samaritaan is.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Waar je geen binding mee hebt..hmmm ik zal het onthouden bij de volgende giro 555 actie..
    Jij doneert geld aan Lidl imperium, wat niet ten goede is voor je hersencellen. Lidl bier maakt meer kapot dan je lief is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    na het kussen van de ring van de paus afgelopen keer, heeft hij besloten om de financiering op te schroeven aan het dajjal imperium..

    zoals te zien maakt hij het waar..
    maar Turkije heeft een groentemaffia

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Waar je geen binding mee hebt..hmmm ik zal het onthouden bij de volgende giro 555 actie..
    niemand wil jouw geld.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    niemand wil jouw geld.
    Hahahah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.