1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Je bent lid geweest van IDF. Ik begrijp je woorden maar je band met deze groep is voor mij onacceptabel.
    je noemt mij een bounty maar jij bent 1 van de leidende figuren op deze site die dit soort zionisten blijft voeden met je geblaat, alsof jouw geblaat ze iets interesseert

    Wake up

    Negeer deze hond, zo niet dan ga ik jou zelf ook blokkeren omdat ik de shit van die smerige zionistische christelijke waanzinnige niet hoef te zien

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Zal ik je wat leren over khawarij? Gewoon echt omdat je het zelf niet wilt doen en je daarna hoofd tegen de muur kan slaan. Khawarij zijn een sekte in Islam, een groep mensen dat al bestond in de tijd van onze profeet vrede zij met hem. Ze werden beschouwd als extremistisch en waren geleerd in het reciteren van de Quran maar stonden erover bekend dat ze de Quran interpreteren naar hun eigen manier en zelfs bronnen verdraaide.

    Profeet Mohammed vrede zij met hem heeft ons sinds zijn tijd al gewaarschuwd voor de khawarij mentaliteit dat altijd zal blijven bestaan tot de dag des oordeels. Dat deze mensen nog sneller het geloof verlaten dan een pijl gaat door zijn target.

    Deze mensen hebben ook de derde kalief Uthman moge Allah tevreden zijn met hem verworpen. Ze hadden kritiek op alles wat die deed en uiteindelijk hadden ze zich vrij van de leider verklaard en hadden ze zich rebels opgesteld.

    Volgens hadith waren de Khawarij ook wel honden uit hel genoemd. Nu weetje wat Moslims geloven over deze mensen en waarom we zeggen deze mensen zijn geen onderdeel van ons. Het is namelijk niks nieuws we weten dat deze mensen bestaan en we weten hoe zij met Islam omgaan en wat voor status wij zulke mensen geven en dat is de status van een afvallige oftewel een ongelovige.

    Omdat zij niet in lijn gaan met Islam maar Islam misbruiken en verdraaien voor hun eigen gewin. Daar is geen enkel praktiserende Moslim voor verantwoordelijk noch hoeft hij of zij zich ieder dag weer te distantiëren van deze mensen.

    Onze positie is duidelijk voor degene die zoeken en luisteren. Voor degene die liever negeren en als duivel van de advocaat voor daesh willen spelen die negeer ik liever.

    Dit was mijn reactie op jou want je stond hiervoor op negeer. Ik zette je op negeer omdat ik weet dat je een troll bent en discussiëren geen zin heeft. Daarom ga je weer terug op negeer want ik wou je niet het genoegen geven dat je zogenaamd bronnen over de khawarij gaat negeren.
    Maar treden de "honden van de hel" zoals jij de khawaaridj noemt buiten de oevers van de islam?
    Werden ze afvallig verklaart?
    Nee hè.
    Daar moet het overgaan.

    En dan komen we weer uit dat de slechtste moslim beter is dan de beste kuffar, alleen al om zijn geloof in Allah. Het al Wara wal bara principe.
    No religions of the world is higher than humanity.

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Maar treden de "honden van de hel" zoals jij de khawaaridj noemt buiten de oevers van de islam?
    Werden ze afvallig verklaart?
    Nee hè.
    Daar moet het overgaan.

    En dan komen we weer uit dat de slechtste moslim beter is dan de beste kuffar, alleen al om zijn geloof in Allah. Het al Wara wal bara principe.

    Die term, al wara wal bara, hoor ik wel vaker.
    Wat houdt dat in als ik vragen mag?

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    834
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Die term, al wara wal bara, hoor ik wel vaker.
    Wat houdt dat in als ik vragen mag?

    Hier heb je wat leesvoer voor de zondag:

    http://vanuit-de-duisternis-naar-het...-48776962.html

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Maar treden de "honden van de hel" zoals jij de khawaaridj noemt buiten de oevers van de islam?
    Werden ze afvallig verklaart?
    Nee hè.
    Daar moet het overgaan.

    En dan komen we weer uit dat de slechtste moslim beter is dan de beste kuffar, alleen al om zijn geloof in Allah. Het al Wara wal bara principe.
    Bingo!

    Wat schreef Convicted:

    "Er zijn maar twee soort mensen die echt een conclusie trekken uit wat ik nu zeg. De mensen met werkende hersens en zeggen inderdaad TDM, het maakt helemaal niet uit wat ze zichzelf noemen. Wij weten inmiddels na jarenlang op dit forum zwerven dat ze totaal niet conform Islam handelen en Islam sterk tegen hun handelingen zijn en openlijk afkeurt in vele scripties.

    Dan heb je nog een ander groep die weten dat zij Islam niet representeren maar toch ervoor kiezen om dit haatvolle sentiment richting Islam te vasthouden en om met volle overtuiging te zeggen ja dit zijn Moslims en ze handelen conform Islam"

    Met hersens werken goed en ik gebruik ze ook, heb ze toch, niet waar.

    Gaf Convicted citaten van geestelijke reuzen in de islam; hadith/ Imam al-Ghazali; "Al-Iqtisad fi'l-I'tiqad"/ Ibn Khaldun; Muqaddimah.
    Waar oorverdovend duidelijk (de kleine) Jihad niet alleen tot de islam behoort, maar zelfs een plicht is van iedere moslim!
    Naar ongelovigen gaan, en deze doden, mannen, vrouwen en kinderen. En het wordt ook omschreven.
    Heel duidelijk, het gaat niet over verdedigen!

    Convicted gevraagd, zijn 1400 jaar al deze moslims van het begin in de 7e eeuw, volgens hem geen moslims geweest?
    Hebben zij met al het aangewend geweld in alle werelddelen in strijd met de islam gehandeld, om aan die eindeloze strijd, dit waren geen moslims, de islam staat dit soort geweld niet toe, een einde te maken.
    Maar convicted geeft geen antwoord!

    Natuurlijk heel fijn dat enorm veel moslims niet aan de plicht voldoen om elke jaar op Jihad te gaan,
    Maar de groepen die dat wel doen, en conform onze mores, wetten terroristen zijn, kunnen zich op hun geloof beroepen en doen dat ook steeds.
    Zoals b.v. ISIS m.b.t. het gevangen nemen van "ongelovige" meisjes en deze tot seksslavinnen maken dat deed.
    Gelovigen kunnen niet stellen dat de bronnen van de islam eeuwig vaststaan, maar er in winkelen naarmate het goed uitkomt.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #216
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    je noemt mij een bounty maar jij bent 1 van de leidende figuren op deze site die dit soort zionisten blijft voeden met je geblaat, alsof jouw geblaat ze iets interesseert

    Wake up

    Negeer deze hond, zo niet dan ga ik jou zelf ook blokkeren omdat ik de shit van die smerige zionistische christelijke waanzinnige niet hoef te zien
    Cut the crap daarom zie ik je berichten sturen naar tsiehta. Je bent een bounty, zet me op negeer en ga Marokkanen verder belachelijk maken ah hond.

  7. #217
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Wahahah

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door egrie Bekijk reactie
    Hier heb je wat leesvoer voor de zondag:

    http://vanuit-de-duisternis-naar-het...-48776962.html

    Interessant.

  9. #219
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Hey pop, ben je nog een beetje geil?

    Ewa sensei.

    Deze citaat van jou en account van jou verklaart alles over jou innerlijke ongeneesbare pandemie.