1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Nooit met iemand trouwen die je niet aantrekkelijk vindt.
    Liefde komt niet onder 1 dak opeens hoor.
    Als het nu niet is zal het nooit komen.
    Sterker nog, als jij hem nu al niet aantrekkelijk vindt zal je nog meer van hem gaan walgen als je ook met dat moet gaan slapen, opstaan, eten etc.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    172
    24-12-2002

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Een vrouw hoort te zorgen voor haar gezin. Ik voel me nog steeds zo verschrikkelijk eenzaam maar ghair. Heb contact met iemand waar ik niet eens iets voor voel maar ik begin stilaan ook ouder te worden en ben de wanhoop nabij. Zo nabij dat ik misschien binnenkort met iemand trouw waar ik niets voor voel. Met iemand die me ooit gebroken heeft.

    Ben echt op en heb definitief de hoop opgegeven. Allah swt heeft me enkel deze man op mijn gestuurd en zal het misschien daarme moeten doen. Voel me alsnog ongelukkig soubhanAllah. Misschien is dit mijn lot om gewoon ongelukkig door het leven te gaan.
    Door jouw laatste paragraaf staan mijn haren recht overeind!

    Je hebt altijd een keuze! je kinkt damnnn negatief! Het is jouw leven! Als jij er niet in gelooft waarom zou iemand anders er energie en tijd in willen steken of er zelf in willen geloven?

    Wel als j toch met hem trouwt dan maak j v hem een slachtoffer! Hij verdient ook geluk en een vrouw die ervoor gaat.. En dan heb ik het niet eens over je kids in de toekomst, waarin moeten zij opgroeien???
    Een nest zonder warmte, liefde noch oprechtheid of positiviteit.
    JIJ met jouw keuze en houding zal veel levens verzieken...

    Ik erger me mateloos aan vrouwen die geleefd worden ipv hun leven leiden!
    je kent zoveel zegeningen en het enige waar jij je op focust is negativiteit.

    Hoe kan je van iemand gaan houden alz je niet v jezelf houdt?
    Hoe wil jij intiem en tederheid en geborgenheid kennen als jij niet van hem houdt? Het feit dat je jezelf in een situatie gooit om maar die eenzaamheid tegen te gaan is echt egoistisch!

    Zou me niet verwonderen dat je depressief bent.. Je hebt professionele hulp nodig...
    Aub leer van jezelf houden en jij mag eisen stellen ipv te huwen met de eerste de beste.. Wil jij als voetveeg vebruikt worden? (gezien hij jou al gebroken heeft)
    ik mis eigenwaarde en zelfvertrouwen...

    Ik vind h echt jammer voor je!
    Moge Allah jou sterker maken, jouw eenzaamheid ontnemen en iman in je hart plaatsen... Je de kracht geven om beslissingen te nemen die jou niet zullen kwetsen noch breken.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    Ben ik met je eens love yourself first, dan pas kun je echt al je liefde schenken aan een ander.
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"