1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Voel me niet echt een vrouw - mijn situatie

    Een vrouw hoort te zorgen voor haar gezin. Ik voel me nog steeds zo verschrikkelijk eenzaam maar ghair. Heb contact met iemand waar ik niet eens iets voor voel maar ik begin stilaan ook ouder te worden en ben de wanhoop nabij. Zo nabij dat ik misschien binnenkort met iemand trouw waar ik niets voor voel. Met iemand die me ooit gebroken heeft.

    Ben echt op en heb definitief de hoop opgegeven. Allah swt heeft me enkel deze man op mijn gestuurd en zal het misschien daarme moeten doen. Voel me alsnog ongelukkig soubhanAllah. Misschien is dit mijn lot om gewoon ongelukkig door het leven te gaan.

  2. #2
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Een vrouw hoort te zorgen voor haar gezin. Ik voel me nog steeds zo verschrikkelijk eenzaam maar ghair. Heb contact met iemand waar ik niet eens iets voor voel maar ik begin stilaan ook ouder te worden en ben de wanhoop nabij. Zo nabij dat ik misschien binnenkort met iemand trouw waar ik niets voor voel. Met iemand die me ooit gebroken heeft.

    Ben echt op en heb definitief de hoop opgegeven. Allah swt heeft me enkel deze man op mijn gestuurd en zal het misschien daarme moeten doen. Voel me alsnog ongelukkig soubhanAllah. Misschien is dit mijn lot om gewoon ongelukkig door het leven te gaan.
    Iemand die je gebroken heeft, dat klinkt niet als een goed plan.

    Is een van de problemen niet dat je vind dat je moet trouwen, dat je een bepaalde rol moet vervullen, maar eigenlijk dat helemaal niet vind? Een intern conflict.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    278
    20-07-2011

    Je kan pas gelukkig worden als jij jezelf gelukkig kan maken. Een man kan jou onmogelijk gelukkig maken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Een vrouw hoort te zorgen voor haar gezin. Ik voel me nog steeds zo verschrikkelijk eenzaam maar ghair. Heb contact met iemand waar ik niet eens iets voor voel maar ik begin stilaan ook ouder te worden en ben de wanhoop nabij. Zo nabij dat ik misschien binnenkort met iemand trouw waar ik niets voor voel. Met iemand die me ooit gebroken heeft.

    Ben echt op en heb definitief de hoop opgegeven. Allah swt heeft me enkel deze man op mijn gestuurd en zal het misschien daarme moeten doen. Voel me alsnog ongelukkig soubhanAllah. Misschien is dit mijn lot om gewoon ongelukkig door het leven te gaan.
    Gelukkig bestaat niet wel Al-Qana3a .
    Al-Qana3a creeert wat ontspanning.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Trouwen met iemand waar je niet tevreden over bent gaat jouw eenzaamheid niet wegnemen.

    Ik ken het conflict, maar blij trouw aan jezelf en verlies niet je geloof.

  6. #6
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Trouwen met iemand waar je niet tevreden over bent gaat jouw eenzaamheid niet wegnemen.

    Ik ken het conflict, maar blij trouw aan jezelf en verlies niet je geloof.
    Old ladies wisdom

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Old ladies wisdom
    wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch

  8. #8
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch
    Of met ervaring.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Of met ervaring.
    Die ervaring kwam ook niet een op de andere dag.

  10. #10
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Die ervaring kwam ook niet een op de andere dag.
    Soms.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    25
    19-03-2019

    Het kan wel werken. Ik ken mannen en vrouwen waar het heeft gewerkt.

    Juist in liefde met elkaar trouwen gaat vaak fout.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Liefde komt pas na het huwelijk. Ik zou zeggen als hij serieus is, ga er dan voor.
    Moge Allah je hier bij helpen!

    Liefde bestaat niet voor het huwelijk. Iemand kan wel zeggen dat die van je houdt, maar dit is niet zo!
    Hoeveel relaties zijn na een tijd uitgegaan? Als je toch van elkaar houdt, blijf je bij elkaar ongeacht de situatie toch?

    Geef het een kans en moge Allah je laten slagen!

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ik zou je geluk in dit leven niet in de man zoeken. Zoek het in het gebed, het volgen van islamitische lessen, het reciteren van de koran , het goed zijn voor jezelf en anderen.

    Vergeet mannen, want zij zijn een beproeving voor je, meer niet.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ik zou je geluk in dit leven niet in de man zoeken. Zoek het in het gebed, het volgen van islamitische lessen, het reciteren van de koran , het goed zijn voor jezelf en anderen.

    Vergeet mannen, want zij zijn een beproeving voor je, meer niet.

    Ik zeg niet dat je niet moet trouwen, maar dat het je niet gelukkig maakt. Het enigste wat jou gelukkig maakt is het zoeken naar de tevredenheid van Allah.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    iis

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Een vrouw hoort te zorgen voor haar gezin. Ik voel me nog steeds zo verschrikkelijk eenzaam maar ghair. Heb contact met iemand waar ik niet eens iets voor voel maar ik begin stilaan ook ouder te worden en ben de wanhoop nabij. Zo nabij dat ik misschien binnenkort met iemand trouw waar ik niets voor voel. Met iemand die me ooit gebroken heeft.

    Ben echt op en heb definitief de hoop opgegeven. Allah swt heeft me enkel deze man op mijn gestuurd en zal het misschien daarme moeten doen. Voel me alsnog ongelukkig soubhanAllah. Misschien is dit mijn lot om gewoon ongelukkig door het leven te gaan.
    Heb je het niet bij je ouders kenbaar gemaakt dat je wil trouwen? Nobody in de familieeen kennis of iemand anders ... wrm de wanhoop nabij. 2 jaar geleden is mijn schoonzus getrouwd ze was 36 en neef van mijn man was de 40 gepasseerd en die vrouw was 36 en nu 2 kindjes rijker, alles kan. Je bent pas 27/28, je moet jezelf niet met alle andere vergelijken die al kids op jouw leeftijd hebben, ieder zijn pad, ben ook pas op mijn 25e getrouwd en kindje op 27e dus ja. Had ik ook niet verwacht maar voelde me niet wanhopig had net mijn studie klaar werken, eigen auto, leuke dingen doen met mijn moeder. Is maar hoe je het invult en die zogenaamde vriendinnen geloof me die heb ik al
    Jaren op een afstand neppe hatelijke gedoe.