1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Deze man was een ware christendoder. De armenen grieken syrisch christenen , christenen uit helemaal uit australie zoals die massa moordenaar tarrant etc zitten nog steeds te klagen over zijn daden tegen de christenterroristen.

    Een ware koran strijder deze man niks anders te zeggen tegen hem. Onafhankelijkheidsoorlog tegen christenterroristen:

    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  2. #32
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Mustafa Kemal Ataturk was een van de grootste mujahid uit de islam geschiedenis.

    Als hij koranist was moest hij op zijn minst de Koran volgen. Hij was toch een alcoholieker terwijl de Koran dit verbiedt?
    Door hem vindt 80 % van de Turken alcohol normaal.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Als hij koranist was moest hij op zijn minst de Koran volgen. Hij was toch een alcoholieker terwijl de Koran dit verbiedt?
    Door hem vindt 80 % van de Turken alcohol normaal.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Alcohol is toegestaan in de Koran. Er is geen complete verbod. Geen enkel koran vers spreekt over een ''haram'' op alcohol. Sterker nog , check deze koran vers waarin alcohol wordt verheerlijkt:

    Koran:

    16:67 En van de vruchten van de palmen en de wijnstokken: jullie nemen ervan een bedwelmende drank en goede voeding. Daarin is zeker een teken voor mensen die verstandig zijn.

    Zolang je maar niet dronken bent tijdens het bidden is alcohol in zijn geheel toegestaan.

    De daden die ataturk heeft verricht is in het lijn van de koran. Zoals democratie , vertaling van de koran naar het turks , het bestrijden van de agressieve christenterroristen , bevrijden van de moslims van anatolië en meer
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Dat is opnieuw een soennitische leugen tegen een mujahid. Ik vind dat persoonlijk niet zo gek want het zijn toch echt de soennieten die de islam kapot maken met hun nep religie uit de hadith boeken.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Lttifo Bekijk reactie
    lees akkoord van Lausanne 1923
    Gelezen. Altijd beter als de verdrag van Sevres , een kleine rompstaat genaamd ankara en meer niet:



    https://nl.wikipedia.org/wiki/Verdrag_van_S%C3%A8vres
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Hoe opvallend moet het nog meer zijn eigenlijk? Overal waar de koranisten zoals Mustafa Kemal niet zijn geweest in de islamitische wereld is er niets anders dan oorlog , uitbuiting van het volk en dictatuur.

    Zie Syrië , Irak , Yemen , Afganistan , Libië , Egypte en binnenkort waarschijnlijk Algerije en Sudan. En het ziet er naar uit dat het vuurtje zelfs zal uitbreiden.

    Net nog kwam in het nieuws dat er in de burgeroorlog van Yemen al meer als 250.000 mensen zijn omgekomen tot nu toe. Terwijl in Turkije wonen ook allemaal sektes zoals alevieten en soennieten en daar is er geen burgeroorlog. Doordat er democratie aanwezig is in Turkije gebeurt dat dus niet. De keus van Mustafa Kemal om een democratische republiek te stichten was een van de beste keuzes die hij kon maken voor de moslims in Anatolië.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    SpaceKees haha of moet ik zeggen SpaceKoos?

    Satan koraniet denkt hoe langer van hoge daken schuimbekken des te meer kans iemand hem hoort

    Totaal kansloos

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    SpacePaus

    Paus van de satan koranieten

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    SpacePaus

    Paus van de satan koranieten
    Hoi Noeha koeien kut

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Veel soennieten en sjiieten hebben Mustafa Kemal nooit begrepen. Die beste man had gelijk. Hij heeft de juiste hervormingen doorgezet na de bevrijding van de moslims (onafhankelijkheidsoorlog van Turkije). Mustafa Kemal was een koranist. Allah staat achter de daden die Mustafa Kemal had uitgevoerd. Dit beweer ik vanuit Koranische perspectief. De Koran steunt democratie en de implementering van democratie in Turkije door Mustafa Kemal was niets anders dan hukmu-lillah.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Jammer dat er geen Mustafa Kemal's waren opgestaan in de rest van de islamitische landen. Dan konden de moslims vandaag de dag met 1 referendum een soort van Europese unie stichten , een democratische islam kalifaat die op zou komen voor alle moslims wereldwijd. De moslims zijn in de val gelokt met hadith boeken waarin beweerd werd dat democratie en macht voor het volk als iets slechts werd getoond. De Koran steunt vrijheid en democratie beste broeders en zusters.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Hoe opvallend moet het nog meer zijn eigenlijk? Overal waar de koranisten zoals Mustafa Kemal niet zijn geweest in de islamitische wereld is er niets anders dan oorlog , uitbuiting van het volk en dictatuur.

    Zie Syrië , Irak , Yemen , Afganistan , Libië , Egypte en binnenkort waarschijnlijk Algerije en Sudan. En het ziet er naar uit dat het vuurtje zelfs zal uitbreiden.

    Net nog kwam in het nieuws dat er in de burgeroorlog van Yemen al meer als 250.000 mensen zijn omgekomen tot nu toe. Terwijl in Turkije wonen ook allemaal sektes zoals alevieten en soennieten en daar is er geen burgeroorlog. Doordat er democratie aanwezig is in Turkije gebeurt dat dus niet. De keus van Mustafa Kemal om een democratische republiek te stichten was een van de beste keuzes die hij kon maken voor de moslims in Anatolië.
    Hier zet ik 1000% mijn handtekening onder. Anders zouden de turken elkaar vandaag de dag afschieten , sjiieten tegen de soennieten net zoals in yemen en al die andere landen. In de Koran komen al die sektes madhabs ensooo allemaal niet voor trouwens. De moslims die logisch kunnen denken zijn van op het hoogte dat Mustafa Kemal een ware mujahid was.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Als mustafe kemal zo met de waarheid was, hoe komt het dat turkije nu soenitisch is zonder invloeden van buiten? Ipv dat er meer juist koranisten waren geworden? Want koranisme is zo een extreem kleine percentage van de moslim aantal. Ik zie jullie op intrrnet maar nooit heb ik er een tegen gekomen.

    Mn punt is koranisme is zwak en het staat niet itt tot soenisme wat zonder dwang is omarmd door het turkse volk. Dat kemal ataturk een goede man zou zijn geweest staat los van zn overtuigingen
    If you 'don't know', Allah knows.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Jullie turken die koranisme roepen zijn zonder dat jullie het door hebben aangetast door secularisme. Jullie hopen voor een excuus om de leven te mogen leiden die jullie willen leiden. Het is egoistisch gedreven.

    Dit is wat je krijgt wnr je niet volledig Allah laat bepalen wat goed of slecht voor je is en je dat voor je eigen begeertes wilt hervormen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    322
    05-12-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Als mustafe kemal zo met de waarheid was, hoe komt het dat turkije nu soenitisch is zonder invloeden van buiten? Ipv dat er meer juist koranisten waren geworden? Want koranisme is zo een extreem kleine percentage van de moslim aantal. Ik zie jullie op intrrnet maar nooit heb ik er een tegen gekomen.

    Mn punt is koranisme is zwak en het staat niet itt tot soenisme wat zonder dwang is omarmd door het turkse volk. Dat kemal ataturk een goede man zou zijn geweest staat los van zn overtuigingen
    Wist je al dat ruim de helft van de turkse soennitische geleerden zich hebben bekeerd tot de koranisme? Er is een grote revolutie ingang in Turkije. Vele sjiieten en soennieten bekeren gezamenlijk tot de koranische zuivere islam. En het was mustafa kemal die de vuurtje opnieuw aanstook om terug te keren naar de Koran zoals toen de profeet Mohammed nog in leven was , hij (Mohammed) volgde ook alleen de Koran.

    De stichting van een onafhankelijke democratische republiek , vrijheid van meningsuiting, vrijheid voor man en vrouw, vertaling van de Koran en adhan tot het turks ensoo zijn allemaal koranische reformen. En vandaag de dag zie je dat de koranisten steeds een groter groep worden in Turkije waardoor zij druk kunnen zetten op politieke partijen.

    Ik vind zelf Erdogan trouwens geen soenniet , maximaal een halve soenniet misschien. Hij is meer koranisch ingesteld.