1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Mustafa Kemal Ataturk was een van de grootste mujahid uit de islam geschiedenis.



    Integenstelling tot wat de soennieten beweren over Ataturk , de grondlegger van Turkije , dat hij een kafir zou zijn , beweer ik dat Ataturk een koranist was. Hij was geen kafir.

    100 jaar terug had die als erfenis democratie nagelaten aan de islamitische volk in Turkije. Vandaag de dag hoeven de turken in Turkije niet de straat op te gaan of een burgeroorlog mee te maken om een democratische staat te krijgen.

    100 jaar na de keus van Ataturk om een democratische republiek te overhandigen aan de turkse volk zien we vandaag hoe hard deze man wel niet gelijk had. Overal in de islamitische wereld zijn er oorlogen en burgeroorlogen om vrijheid en democratie te krijgen.

    Daarom zeg ik dat dankzij de keuzes die Ataturk had gemaakt , turken vandaag de dag al die shit niet hoeven mee te maken.

    Soennieten die geen hersens hebben denken dat deze man een slecht persoon is omdat hij geen soenniet was.

    Ataturk was trouwens verantwoordelijk en hoofddader voor het doodknallen van ruim 4 miljoen kruisvaarders tussen 1915 en 1923. Daarom zet ik hem bij het lijstje van de grootste mujahid uit de islam geschiedenis.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    De beste grap van 2019 .
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Are u kiddin' me?

    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Ataturk heeft gedaan wat in de Koran staat meer niet. Soennieten die als blinde schapen liedjes zaten te zingen (soort van voice of holland) over de koran zonder het te begrijpen , stak Ataturk hier een stokje voor door de Koran direct te laten vertalen naar het turks zodat de turken begrijpen wat het boek aan ons verteld. Ook gaf die de soennieten behoorlijk klappen m.b.t het afpakken van macht van de soennieten zoals het sluiten van bepaalde instanties die lessen van onzin gaven aan de moslims(hadith boek lessen en andere leugens over de koran , doen alsof de koran niet te begrijpen is etc).

    Zijn grootste koranist daad was volgens mijn mening het volgende:

    1= Het vertalen van de koran tot het turkse taal. (Koran steunt het begrijpend lezen van de Koran.)

    2= Democratische republiek overhandigen aan de moslims in Turkije. (Koran steunt democratie en vrijheid.)

    3= Het vertalen van de adhan naar het turks zodat turken begrijpen wat er geroepen wordt. (Koran steunt dingen die het makkelijker maken voor de moslims om de religie te begrijpen.)

    4= Het structureel afpakken van macht van de hadithisten(soennieten). De anti-koran soennieten probeerden sinds 1000 jaar de bericht van God te blokkeren. Hier werd een stokje voorgestoken door Ataturk.

    Toen Ataturk een koranische besluit had genomen om de Koran te vertalen naar het Turks zodat het turken het kunnen begrijpen wat er gezegd wordt door Allah , werden de soennieten boos. Ze zeiden: ''Hoe kan dit! De koran mag niet vertaald worden! Wij mensen begrijpen niet wat er in staat en moge het ook niet begrijpen!''. Ze kwamen in opstand om hun corrupte sekte en anti-koran houding in stand te houden. Tevergeefs. Ze hadden geen enkel schijn van kans om de licht van Allah te doven. Daarom bedank ik de grote mujahid Ataturk. Hij was een ware strijder van Allah.

    Vandaag de dag zien we dat de koranisten een steeds machtiger en sterkere stem heeft door heel Turkije. De hadithisten zien hun macht verdampen en zien hun einde tegemoetkomen.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Mustafa Kemal Ataturk was een van de grootste mujahid uit de islam geschiedenis.

    Hahahaha.
    Ik ben weg hier,heb genoeg gezien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Ataturk was een ware christenhond killer. Er zijn weinig islamitische leiders die zoveel christenhonden de hell in hebben geschoten in de geschiedenis van de islam. Moge Allah de Quraniyoon, Mustafa Kemal belonen met de hemel.

    Vergeet trouwens niet dat de christenhond voorvaderen van die tarrant gozer die 50 moslims dood schoot in een moskee, massaal werden kapot geschoten in Turkije toen Mustafa Kemal de leiding had over het leger(een van de generalen die het grootste succes had geboekt tegen de christenhonden tijdens de slag om gallipoli.). En dat vond die tarrant niet leuk en wou wraak nemen. Zoek maar op naar anzacs.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  7. #7
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie


    Integenstelling tot wat de soennieten beweren over Ataturk , de grondlegger van Turkije , dat hij een kafir zou zijn , beweer ik dat Ataturk een koranist was. Hij was geen kafir.

    100 jaar terug had die als erfenis democratie nagelaten aan de islamitische volk in Turkije. Vandaag de dag hoeven de turken in Turkije niet de straat op te gaan of een burgeroorlog mee te maken om een democratische staat te krijgen.

    100 jaar na de keus van Ataturk om een democratische republiek te overhandigen aan de turkse volk zien we vandaag hoe hard deze man wel niet gelijk had. Overal in de islamitische wereld zijn er oorlogen en burgeroorlogen om vrijheid en democratie te krijgen.

    Daarom zeg ik dat dankzij de keuzes die Ataturk had gemaakt , turken vandaag de dag al die shit niet hoeven mee te maken.

    Soennieten die geen hersens hebben denken dat deze man een slecht persoon is omdat hij geen soenniet was.

    Ataturk was trouwens verantwoordelijk en hoofddader voor het doodknallen van ruim 4 miljoen kruisvaarders tussen 1915 en 1923. Daarom zet ik hem bij het lijstje van de grootste mujahid uit de islam geschiedenis.

    Mustafa Kemal Ataturk was een vrijmetselaar en dat zegt voor mij genoeg.

    Jij bent een Koraniet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Are u kiddin' me?

    Verklaar is
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Dat is een soennitische leugen over die mason gedeelte. Zoveelste leugen van de soennieten. Ik vind het niet zo gek dat soennieten een mujahid zoals Mustafa Kemal uitschelden. Want diezelfde soennieten schelden zelfs de profeet uit en plegen laster door te beweren dat die hadith boeken de woord zou zijn geweest van de profeet.

    Mustafa Kemal was een koranist. Ik ben zelf ook een koranist en word ook uitgemaakt voor allerlei dingen door de soennieten. Ik trek me daar niks van aan.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  11. #11
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Dat is een soennitische leugen over die mason gedeelte. Zoveelste leugen van de soennieten. Ik vind het niet zo gek dat soennieten een mujahid zoals Mustafa Kemal uitschelden. Want diezelfde soennieten schelden zelfs de profeet uit en plegen laster door te beweren dat die hadith boeken de woord zou zijn geweest van de profeet.

    Mustafa Kemal was een koranist. Ik ben zelf ook een koranist en word ook uitgemaakt voor allerlei dingen door de soennieten. Ik trek me daar niks van aan.
    De foto van Ataturk en zijn status staat trots geposeerd in bepaalde lodges. Je bent een clown.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    De foto van Ataturk en zijn status staat trots geposeerd in bepaalde lodges. Je bent een clown.
    Hoe hij staat of hoe hij beweegt mag die zelf weten. Als ik kijk naar WAT Ataturk allemaal heeft gedaan , dan kan ik met gemak stellen dat deze man een koranist in hart en nieren was. Vooral het breken van de anti-koran houding van de soennieten is een koranist zet. Koranisten zijn massaal voorstander van dat de koran begrijpend wordt gelezen.

    95% van alle beslissingen die Ataturk heeft genomen , is in het gunste en voordeel van de Koran.

    Het zijn vooral de kruisvaarders en soennieten die een hekel hebben aan Ataturk. Bepaalde kruisvaarders doen wel ''alsof'' ze voorstander van Ataturk zijn omdat hij een democratische republiek heeft opgebouwd. Wanneer je die zelfde christenkruisvaarders confronteert met dat die 4 miljoen christenen de hell in heeft geschoten zie je opeens die glimlach op hun gezicht verdwijnen.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Het ''begrijpen'' van de islam is een van de kernpunten van de Koran. Ataturk liet de arabische adhan vertalen naar het turks zodat turken het kunnen begrijpen:



    Toen dit gebeurde kwamen de soennieten in opstand. Moet arabisch zijn! was de standpunt van de soennieten. Terwijl 99,9% van de turken niet eens begrepen wat er werd gezegd tijdens de adhan. Soort van alsof je analfabeet bent. Iets wat totaal in gaat tegen de koranische islam.

    Ataturk was juist voorstander van de koranische islam (Koranisme) waarin logica en het gebruiken van hersens , onderzoeken etc een van de belangrijkste punten waren.

    Nog belangrijker was natuurlijk de zet van Ataturk waarbij de gehele koran van A tot Z werd vertaald naar het turks. Dat was serieus een legendarische zet. De beste zet van de laatste 1000 jaar islam geschiedenis. Weg met de anti-koran houding van de soennieten en sjiieten. Geen censuur meer tegen de woord van Allah.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Tishah Bekijk reactie
    Hou je gewoon lekker bezig met je eigen geloof. Soennieten dit, dat. Je zeurt.
    Waarheid moet wel gezegd worden vind ik. Als soennieten en sjiieten een fout maken dan geef ik dat aan. Vooral de anti-koran houding , het verbergen van de koran , het censureren van de koran , door de soennieten moet aan de kaak gesteld worden. Daarom ben ik Allah dankbaar dat hij de turkse volk een koranist had gegeven als leider. Mooiste cadeau ooit.

    Moslims hebben echt schoon genoeg van die soennitische en sjiietische terreur tegen de islam. De moslims gaan gelukkig richting grote verandering door de hele wereld heen. Lang leven de arabische lente bewegingen door geheel noord afrika en middenoosten heen.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Ataturk heeft Moskeeen gesloopt.

    Ataturk heeft schoolboeken vervalst meer zeer Ultra fascistische en nationalistische Sentimenten.

    Ataturk heeft Wel Turkije geseculiert en minder Islamisering, meer niet.