1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Taourirt: Een oproep tot militaire dienstplicht wordt een drama

    Een functionaris van de lokale overheid in Taourirt raakt afgelopen maandag ernstig gewond door een jongeman aan wie hij de oproep tot militaire dienstplicht overhandigde.



    De jongeman van in de twintig weigerde om de dagvaarding te ontvangen, waarna het uit liep op een handgemeen tussen hem en de moqaddem, bericht het dagblad Al Massae vandaag. Als gevolg van dit handgemeen raakte de functionaris ernstig gewond aan het hoofd en gezicht, waardoor hij met spoed naar het ziekenhuis werd overgebracht.

    De jongeman werd aangehouden nadat de moqaddem een aanklacht tegen hem had ingediend wegens mishandeling. Dit is het eerste dergelijke incident sinds de eerste oproepen voor de militaire dienstplicht werden verzonden.

    Volgens Al Massae zouden meerdere functionarissen het moeilijk hebben om de dagvaarding te overhandigen, vooral in dichtbevolkte wijken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.424
    08-01-2018

    Die mag naar mijn gevoel bij de speciale forces.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Die tering asielzoekers hebben t beter dan de gemiddelde Nederlanders! Ze krijgen alles voor elkaar en jij als Hollander mag achteraan sluiten!
    Den Haag bedankt...
    als ik de baas was zou ik ze allemaal een enkeltje Mgadishu geven of waar ze ook vandaan komen

    Echt gedraag me nu echt als een sjonnie