1. #46
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Zou jij asiel aanvragen in een land die je vaderland aanviel?
    Er moet veel zijn veranderd in de relatie tussen veroveraar en veroverde.
    Dat kun je bijvoorbeeld in Engeland zien!
    Het zal mij benieuwen waar dit toe leidt?
    Dagenlang durende 'rassenrellen'?


    Ik begrijp je standpunt overigens. Maar men moet zich civiel gedragen.
    Asielzoekers worden hier tenminste nog geaccepteerd.
    In MENA wordt hun bestaan ontkend, geweigerd.
    Een ware schande. Wallahi, om je van te schamen.
    Het wezen van het Christendom is: Heb Uw naaste lief!
    De wereld wordt geregeerd door het kwade en viert daar in feest in een goddeloos geworden wereld!
    Het einde daarvan sprak in 'bewogen tijden' veel mensen aan en doet dat nu ook.
    Oorlogen en milieuproblemen eveneens.
    Het afbreken en in zee verdwijnen van een enorme landijs schol is denkbeeldig en rampzalig voor Nederland.
    Bewogen tijden vind ik en dan zwijg ik nog over de vlijmscherpe tegenstellingen tussen mensen!

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Bilal79 Bekijk reactie
    Precies, als Nederland beter zijn best zou doen met het huisvesten van immigranten zouden er een hoop minder aso zijn waarschijnlijk. Nederland moet kleur bekennen en de hand in eigen boezem moeten steken.
    De overheid moet die mensen in elk geval menswaardig behandelen en niet opjagen!

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Masafi Bekijk reactie
    Als je het artikel goed leest staat er dat vele van die aso asielzoekers juist geen recht hebben op
    een huisje in NL, want zij komen hoofdzakelijk uit veilige landen.

    Landen als Marokko en Algerije wensen niet mee te werken om hun onderdanen terug te nemen.
    Dat gaat een groot probleem veroorzaken in verloop van tijd.
    En als ik nadenk over dat verloop, maak ik me grote zorgen!

    Ik begrijp niet dat jij hier crimineel gedrag van deze asiel-zoekers probeert goed te praten.

    Stel eens voor als jij gasten in jouw eigen woning uitnodigt, en die gedragen zich dan niet.
    Wat doe je dan? Bied je ze dan ook nog een overnachting aan? Ik denk van niet.
    Natuurlijk heb je gelijk!
    Dat kan ook niet anders met het voorbeeld dat je geeft.
    Maar ook hier heb je met mensen te maken en die moet je menselijk behandelen!
    Dat is natuurlijk een vaag begrip als je de menswaardigheid van de Nazi's nagaat.
    Een spuitje bij ziekte en een dieet voor Untermenschen.
    Ik ben bang voor moordpartijen !


  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    331
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door Masafi Bekijk reactie
    Als je het artikel goed leest staat er dat vele van die aso asielzoekers juist geen recht hebben op
    een huisje in NL, want zij komen hoofdzakelijk uit veilige landen.

    Landen als Marokko en Algerije wensen niet mee te werken om hun onderdanen terug te nemen.

    Ik begrijp niet dat jij hier crimineel gedrag van deze asiel-zoekers probeert goed te praten.

    Stel eens voor als jij gasten in jouw eigen woning uitnodigt, en die gedragen zich dan niet.
    Wat doe je dan? Bied je ze dan ook nog een overnachting aan? Ik denk van niet.
    Marokko wenst wel mee te werken als ze flinke zakken geld krijgen..schijnbaar geen land wat zijn burgers ziet als waardige burgers eerder als melkkoeien.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Het gaat om uitgeprocedeerde asielzoekers. Mensen die uit veilige landen geprobeerd hebben op basis van leugens zich voor te doen als asielzoekers.
    Niet kunnen uitgezet om dat landen zoals Algerije en Marokko weigeren hun eigen onderdanen terug te nemen.
    Schandalig natuurlijk.
    En de figuren vormen ellende voor de omgeving van de opvang. Roven in winkels, vallen mensen lastig op straat,in de bus enz.
    Afschuwelijk als je zoiets mee moet maken.
    In de tram bijvoorbeeld.
    Heel naar want als je iets over dit gedraag zegt, heb je gelijk slaande ruzie.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Pippizeurkous Bekijk reactie
    Marokko wenst wel mee te werken als ze flinke zakken geld krijgen..schijnbaar geen land wat zijn burgers ziet als waardige burgers eerder als melkkoeien.
    Nog veel gekker. Via de ambassades blijft Marokko een ijzeren greep houden om ex-landgenotgen in Europa, tot de tigste generatie aan toe.
    Hebben het zelfs onmogelijk gemaakt afstand te doen van de Marokkaanse nationaliteit.
    Maar weigeren wel economische vluchtelingen die bij asielprocedures door de mand zijn gevallen weer terug in Marokko te laten komen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Masafi Bekijk reactie
    Het probleem is vaak het opleidings niveau van vele gastarbeiders.
    Er is steeds minder werk voor laagopgeleiden.

    Bedrijven als ASML halen ingineurs van over de hele wereld naar NL.
    Zulke gastarbeiders heeft NL inderdaad veel meer nodig.

    "Maw, er is genoeg brood voor iedereen, zelfs wanneer die ene asielzoeker een dik belegde boterham krijgt blijft er nog meer als genoeg over voor jou."
    De groep die zorgen voor die goed belegde boterhammen moeten we inderdaad koesteren.
    En die groep die netto de overheid en samenleving geld kosten moeten we zo klein mogelijk houden.

    "De ene zaak na de andere popt uit de grond en ze doen het nog goed ook."
    En van zulke succes verhalen geniet ik met volle teugen.
    Zulke verhalen zouden veel meer in de media moeten komen!

    Over de mensen achter deze succesverhalen gaat de discussie toch niet?

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Brussel luistert naar de Vaticaan.

    De Vaticaan gelooft dat er nog een hogere Macht bestaat. God de Schepper van Aarde en Zielen.

    God die beheert en bestuurd de Zielen waar hij Wilt. De Aarde is van God, aldus de Vaticaan.

    Wilders weet dat, maar hij doet dat via een omweg, de Islam.

    De Islamitische landen liggen niet aan Europa.

    Brussel luistert nar de Vaticaan.

    1 ding is Zeker, landen die de Mensenrechten Schenden, dit betekent de Einde vd Staat.

    Brussel (bedoel je de EU?) luistert naar het Vaticaan?
    Fantast!

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    De EVP, Christendemocraten hebben de meeste zetels in de Europese Parlement.

    Sterker alle partijen in EUp zijn Christelijk.

    Christelijke partijen betekent de Vaticaan

    Je hebt er niet veel van begrepen en je hebt een levendige fantasie.

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Brussel luistert naar de Vaticaan.
    Individuen luisteren maar niet Brussel.

    De Vaticaan gelooft dat er nog een hogere Macht bestaat. God de Schepper van Aarde en Zielen.

    God die beheert en bestuurd de Zielen waar hij Wilt. De Aarde is van God, aldus de Vaticaan.

    Wilders weet dat, maar hij doet dat via een omweg, de Islam.

    De Islamitische landen liggen niet aan Europa.

    Brussel luistert nar de Vaticaan.
    Ik vind dat je 'kletskoek' verkoopt!

    1 ding is Zeker, landen die de Mensenrechten Schenden, dit betekent de Einde vd Staat.
    En wat als die asielzoekers de mensen rechten schenden van de Europeanen door misdaden te plegen?

  11. #56
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Als je goede mensen wilt helpen en beschermen, moet je toch echt de slechte er tussenuit halen, en bij voorkeur retour afzender sturen. Anders is het beetje draagkracht dat er nog is straks helemaal wel en dan zijn de goede allemaal slachtoffer.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    De woorden van een huichelaar hebben zoiezo geen waarde
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Er moet veel zijn veranderd in de relatie tussen veroveraar en veroverde.
    Dat kun je bijvoorbeeld in Engeland zien!
    Het zal mij benieuwen waar dit toe leidt?
    Dagenlang durende 'rassenrellen'?



    Het wezen van het Christendom is: Heb Uw naaste lief!
    De wereld wordt geregeerd door het kwade en viert daar in feest in een goddeloos geworden wereld!
    Het einde daarvan sprak in 'bewogen tijden' veel mensen aan en doet dat nu ook.
    Oorlogen en milieuproblemen eveneens.
    Het afbreken en in zee verdwijnen van een enorme landijs schol is denkbeeldig en rampzalig voor Nederland.
    Bewogen tijden vind ik en dan zwijg ik nog over de vlijmscherpe tegenstellingen tussen mensen!
    Ben jij ook zo'n gelovige die denkt dat zonder religie de wereld stuurloos en zonder moraliteit is?

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Brussel luistert naar de Vaticaan.

    De Vaticaan gelooft dat er nog een hogere Macht bestaat. God de Schepper van Aarde en Zielen.

    God die beheert en bestuurd de Zielen waar hij Wilt. De Aarde is van God, aldus de Vaticaan.

    Wilders weet dat, maar hij doet dat via een omweg, de Islam.

    De Islamitische landen liggen niet aan Europa.

    Brussel luistert nar de Vaticaan.

    1 ding is Zeker, landen die de Mensenrechten Schenden, dit betekent de Einde vd Staat.
    Vaticaan heeft alleen nog wat invloed in Italië.
    Brussel luistert niet naar het Vaticaan.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Brussel luister naar niemand. Dat is juist het probleem.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Brussel luister naar niemand. Dat is juist het probleem.
    Er is genoeg mis in Brussel maar wat bedoel je precies?