1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    in be9oya en ait waryaghel spreken niet zelfde taal terwijl alleen een weg hun scheidt, alleen ait waryaghel zijn berbers yek a le7mar ??
    Alleen hierom zeg ik altijd dat jij geen rifi bent.
    Jouw kennis over rif is te arm om daarover te spreken
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Alleen hierom zeg ik altijd dat jij geen rifi bent.
    Jouw kennis over rif is te arm om daarover te spreken
    dan lieg je , jij weet donders goed waar ik vandaan kom, azulisten liegen over alles ,

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Duidelijk dat jij het niet altijd kunt volgen.
    Lees mijn reactie nog een keer misschien begrijp je het dan wel.

    Maar wat maakt dat deze arabischtalige imazighen niet jouw broeders zijn.
    Kom op wees een man en vertel dat eens.
    Deze vraag heb ik jou al verchillende keeren gesteld maar jij durft geen antwoord te geven.
    Waarom kan je geen antwoord geven.
    ik ben geen berber , hoevaak moet ik je zeggen, wie zegt dat jij berber bent, je kan een spaniool zijn die achter is gebleven in rif, je kan een vandaal die noord marokko hebben bezet net voor islam,

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.127
    28-10-2004

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en wanneer je gaat demonstreren tegen deze seculiere overheid die deze vorm van zina faciliteert dan word je voor 20 jaar opgesloten.
    Seculiere overheid?
    Dit is een overheid zoals alle andere Arabische dictatuurs. De koning is officieel zelfs een leider der gelovigen zoals je ook weet dus hoe by Toutatis is dit een link naar seculiere whetever.
    Saoudi Arabie zou jij niet seculier noemen maar ook daar gebeuren dingen die het islamitische daglicht niet kunnen verdragen en de klanten van deze prostituees in Marokko zijn vaak afkomstig daar vandaan. Dat ze schijnhelig omgaan met islam is iets dat ze allen gemeen hebben, maar juist de islam is gereedschap voor de meeste dictators. Weet je wiens schuld dit allemaal is? Het volk. Mohammed 5, 5.5 of 6 komen niet van de maan. Al die andere Arabische dictators zijn ook gewoon onderdeel van het volk en hebben aanzienlijk steun. Het is de achterlijke cultuur ingegeven door islam die een leider zien als iets heiligs en fitna is een waarschuwing dat in moskeeen wordt gepredikt, en niet in een bar. Moskeeen worden gebruikt om het volk dom en gedwee te houden en om dictators tot goden te promoten. Als men niet zou geloven in de islam zou dit niet werken.

    NL is seculier en we zijn hier niet weg te slaan. Is beter dan welk islamitisch land dan ook. Denk jij dat ze in NL een stelende corrupte malloot zoals de koning van Ma en zijn grote groep criminelen zouden accepeteren!!!!!!

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    dan lieg je , jij weet donders goed waar ik vandaan kom, azulisten liegen over alles ,
    Jij komt niet daar vandaan maar daar geboren.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    ik ben geen berber , hoevaak moet ik je zeggen, wie zegt dat jij berber bent, je kan een spaniool zijn die achter is gebleven in rif, je kan een vandaal die noord marokko hebben bezet net voor islam,
    Als jij geen amazigh bent wat ben je dan.
    Vertel dat eens of weet je niet wie jouw ouders of voor ouders zijn.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hakim30 Bekijk reactie
    Seculiere overheid?
    Dit is een overheid zoals alle andere Arabische dictatuurs. De koning is officieel zelfs een leider der gelovigen zoals je ook weet dus hoe by Toutatis is dit een link naar seculiere whetever.
    Saoudi Arabie zou jij niet seculier noemen maar ook daar gebeuren dingen die het islamitische daglicht niet kunnen verdragen en de klanten van deze prostituees in Marokko zijn vaak afkomstig daar vandaan. Dat ze schijnhelig omgaan met islam is iets dat ze allen gemeen hebben, maar juist de islam is gereedschap voor de meeste dictators. Weet je wiens schuld dit allemaal is? Het volk. Mohammed 5, 5.5 of 6 komen niet van de maan. Al die andere Arabische dictators zijn ook gewoon onderdeel van het volk en hebben aanzienlijk steun. Het is de achterlijke cultuur ingegeven door islam die een leider zien als iets heiligs en fitna is een waarschuwing dat in moskeeen wordt gepredikt, en niet in een bar. Moskeeen worden gebruikt om het volk dom en gedwee te houden en om dictators tot goden te promoten. Als men niet zou geloven in de islam zou dit niet werken.

    NL is seculier en we zijn hier niet weg te slaan. Is beter dan welk islamitisch land dan ook. Denk jij dat ze in NL een stelende corrupte malloot zoals de koning van Ma en zijn grote groep criminelen zouden accepeteren!!!!!!
    Heeft marokko een islamitische wetgeving ja of nee.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Jij komt niet daar vandaan maar daar geboren.
    sma3 a le7mar verschil tussen jou en mij is dat je tot pas als een 7ayawan leefde toeri toeri , je opas en omas je voor ouders,hebben niets gedocumanteerd kunnen niet lezen of schrijven ,,

    jij kan niet weten wat je afkomst is, mijn voorouders konden wel lezen en schrijven en hebben veel riffijnen lessen gegeven in ait yeteft, bni boufrah, bekoya en bni gmil .

    als je slim was dan had je het in de gaten a le7mar, in deze 9abilat in al hociema spreken ze arabs en geen berbers, beetje nog in hed rwadi ,

    snap je het nu, mijn voor ouders hebben rwafa gearabiseerd ,

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Heeft marokko een islamitische wetgeving ja of nee.
    grote deel wel

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    146
    05-01-2017

    @DEMO; Inderdaad voor het deelnemen/organiseren van demonstraties (opkomen voor gerechtigheid/gelijkheid) krijgen burgers van Marokko 20 jaar. Voor prostitutie, drugs en allerlei andere afschuwelijke misdaden worden duivelse individuen op hun vingers getikt. Eigenlijk is dit helemaal niet zo verrassend. Het Marokkaanse koningshuis, de facto heersers van Marokko, is kwaadaardig. Ze hebben geen vleugje van legitimiteit en worden door grotere duivels/demonen (Frankrijk en de Verenigde Staten) en allerlei ander tuig gesteund. Het Marokkaanse koningshuis (pooiers) hoereren hun eigen volk (Marokko is niet uit het niets een prostitutie paradijs geworden) en dat zou al meer dan genoeg zeggen. Laten we hopen dat hier spoedig een einde aan zal komen.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    in marokko als je gepakt wordt met een vrouw die geen famillie van jou is kan je opgesloten worden , hangt af van de agent maar wettelijk staat daar straf op,

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    demonstreren mag iedereen was pro die demonstraties in rif, tot de rif vlag tevoorschijn kwam toen wat het over , zij zijn voor afscheiding

  13. #28
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    Slechts drie van hen werden veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf.
    Vergeleken met hun eigen strafrecht is dit wel een hele lage straf.

    Het zijn dit soort vrouwen en mannen die de franse stad Marrakech spannend maken. Voor de rest snap ik de hype niet.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    zij zijn veroordeeld omdat ze de staat in gevaar brachten oa kontakten met separatisten uit europ , geld overmakingen , in elke land staat een hoge straf voor het in gevaar brengen van de staat,

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    A3udu Billahi Mina Shaitani Rajiem,

    AzZaniato WazZani fajlido kolo Wa7idin Minhoma Miata Jelda, Wala tagodkom bihoma ra'fa fi dini Allah in kontom Moeminiena billahi wal Yawmi Agir. Waliyashad 3adabahoma Taifaton mina Elmoeminien.


    AzZani la Yanki7o illa Zaniatin aw Mushrika, Wa zZaniato la Yanki7oha ila azZani aw Mushrik, Wa 7urrima Dalika 3ala Lmoeminien.

    Sadaqa Allaho Al3diem.