1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Ze/hij is lief maar

    emotioneel instabiel ..

    Een reden om iemand af te schrijveni?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Afschrijven helaas.

    Huwelijk is Stabiliteit een vereiste.

    En Stressbestendig anders wordt het niks.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    ook als die persoon verder álles goed voor elkaar heeft, intelligent en mooi voorkomen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    ook als die persoon verder álles goed voor elkaar heeft, intelligent en mooi voorkomen
    Zijn ze elke dag emotioneel.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Voor mij zeker niet
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Zijn ze elke dag emotioneel.
    nee
    Citaat Geplaatst door gamma Bekijk reactie
    Ik hou van rust en stabiliteit als het aankomt op het huwelijk. Dat zou mij knettergek maken. Nee dankjewel!
    is je goed recht
    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Voor mij zeker niet
    kun je dat toelichten

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    nee
    is je goed recht
    kun je dat toelichten
    1 keer per maand emotioneel is nog best doen, maar dagelijks dan zijn ze Trouwonbestendig.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Ligt eraan hoe het zich uit in daden. En wat is de oorzaak en kan daar misschien iets aan gedaan worden?

    Emotieloos mens bestaat niet, een hoop mensen die zichzelf prijzen wel.

  9. #9
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ligt eraan hoe het zich uit in daden. En wat is de oorzaak en kan daar misschien iets aan gedaan worden?

    Emotieloos mens bestaat niet, een hoop mensen die zichzelf prijzen wel.
    I agree.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Je wordt emotioneel instabiel in een huwelijk tegenwoordig !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Afschrijven helaas.

    Huwelijk is Stabiliteit een vereiste.

    En Stressbestendig anders wordt het niks.
    Je moet niemand afschrijven. Een welbekende spreekwoord: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

    Wees er voor een ander in moeilijke tijden, zodat jij in moeilijke tijden iemand hebt die er voor je is.

    Niemand is perfect, maar toch zoeken en willen wij een perfect persoon. Niemand is perfect en als iemand in een mindere fase in haar of zijn leven is, wees er voor elkaar. Dan weet de ander namelijk wat hij of zij aan jou heeft. Alleen als je zeker weet dat een persoon chronisch emotioneel een wrak zal zijn, dan is het een keuze inderdaad. Maar liefde is gebasseerd op een verhouding tussen twee personen die er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden. Maar wij genieten alleen van de lusten hiervan kennelijk en niet de lasten? We moeten nog veel leren wat echte liefde inhoudt, dat is voor sommige toch een trapje te hoog kennelijk.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Tishah Bekijk reactie
    Wat is emotioneel instabiel?
    niet stabiel zijn kan te maken hebben met verschillende aandoeningen zoals overbelasting, stress, burn-out of een psychische aandoening zoals een borderline persoonlijkheidsstoornis of andere psychische aandoeningen.

    Kan in vele soorten en maten zijn. Het komt er op neer dat je niet stabiel genoeg bent om te binden. Door je verleden bijvoorbeeld. Denk aan je bent bedrogen en hebt liefdesverdriet en kan niet over je ex heen komen tot trauma's die je in je leven hebt meegemaakt, waardoor je een wrak bent. Misschien heb je last van borderline-problematiek?

    Kan je wel gerust stellen, het komt niet door dat wij heel veel marmita's eten. Dus dat ontnemen ze je niet hiermee. Ik denk dat de meeste hier nu een diepe zucht van blijdschap uitlaten. Geen dank overigens voor deze info.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Tishah Bekijk reactie
    Bedoelde de mate aan instabiliteit waar ts de vraag over stelt.
    In de mate van constant bevestiging vragen, de partner verdenken van vreemdgaan zonder aanwijsbare reden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    nee
    is je goed recht
    kun je dat toelichten
    Relatie/huwelijk naar mijn mening is ervoor zorgen dat je samen sterker bent, omdat je elkaar lief hebt om de vele redenen. Nog belangrijker is dat iemand het kan erkennen en openlijk erover kan praten. Als dat er niet is dan zeg ik ook nee.
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    I agree.

    Stel je voor, dat je ook niet eens verdrietig mag zijn? haha, daar wil je ook niet zijn.