1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Relatie/huwelijk naar mijn mening is ervoor zorgen dat je samen sterker bent, omdat je elkaar lief hebt om de vele redenen. Nog belangrijker is dat iemand het kan erkennen en openlijk erover kan praten. Als dat er niet is dan zeg ik ook nee.
    Als het voor een lange periode meer negatief is dan upliftend haak je af?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Tishah Bekijk reactie
    Klinkt niet goed.

    Wat vind je zelf?
    Vind het lastig,we leven in een tijd waar de scheidingslijn heel dun is.Ik snap de angst ergens wel op het moment dat er sprake is van een relatie/huwelijk. Misschien ben ik ook wel emotioneel instabiel, ontwijk alles wat in de buurt komt van hechting

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    Als het voor een lange periode meer negatief is dan upliftend haak je af?
    Nope. Gewoon er het beste van maken. Of ik op haar level moet gaan, of ik haar kan opvrolijken. Zoals ik zei, ik vind het niet erg zolang er geen vage zooi bij komt kijken. Goede communicatie (en vertrouwen) overwint veel
    If you 'don't know', Allah knows.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    61
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Nope. Gewoon er het beste van maken. Of ik op haar level moet gaan, of ik haar kan opvrolijken. Zoals ik zei, ik vind het niet erg zolang er geen vage zooi bij komt kijken. Goede communicatie (en vertrouwen) overwint veel
    Waardevol!

    Bedankt voor jouw puntje

  5. #20
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    emotioneel instabiel ..

    Een reden om iemand af te schrijveni?
    Als dat het enige is nee, gewoon geduld houden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    emotioneel instabiel ..

    Een reden om iemand af te schrijveni?
    Nee hoeft geen reden te zijn.

    Iemand die emotioneel is mist de vertrouwen.
    En dat kan samen mooi opgebouwd worden.

  7. #22
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    In de mate van constant bevestiging vragen, de partner verdenken van vreemdgaan zonder aanwijsbare reden
    Misschien wordt diegene zekerder naarmate hij bevestigd wordt dat je echt voor diegene gaat.
    Als hij jou (steeds) beschuldigt van vreemdgaan, dan houdt het een keer op.
    Ook de manier waarop hij dat uit maakt wel uit.
    Vraagt hij het of wordt hij agressief, etc.
    Aan jou de keus; "hoe voelt het voor jou?"
    Andersom geldt dat ook.
    Onzekerheid is niet erg,iemand onterecht van vreemdgaan beschuldigingen wel.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Ik het geleerd dat ik daar niet mee om kan gaan. Niet omdat ik niet wil maar omdat je uiteindelijk met zo een persoon niet lunt praten. Communicatie is echt belangrijk en ik heb de neiging om mij terug te trekken als ik het gevoel heb dat iets nergens naar toe leidt.

    Ik denk dat wij vrouwen over het algemeen een man zien als een work in progress terwijl mannen ons het liefst hebben als een 'perfect' geheel.


    Emotioneel zijn is geen issue maar mannen laten die kant liever niet zien omdat ze bang zijn voor een groot deel van de emoties en vooral het tonen ervan. Dat zorgt rrvoor dat ze als een kat in het nauw vreemde sprongen gaan maken en ja, daar kun je uiteindelijk niks mee.

    Een vrouw heeft meer de neiging al haar emoties op tafel te gooien, stabiel of onstabiel.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  9. #24
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik kan veel hebben, groot hart, een sterrenstelsel aan geduld, maar het moet niet gek zijn. Ook ik ben maar een mens die graag rust in het hoofd wilt hebben. Huwelijk moet geen oorlog zijn.
    Geduld is de sleutel

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    emotioneel instabiel ..

    Een reden om iemand af te schrijveni?
    Ik ga er vanuit dat hij de vader van mijn kinderen wordt. Hij zal dus sterk in zijn schoenen moeten staan. Dat gaat niet lukken als hij met zoveel issues zit. Tenzij hij hier optijd aan werkt.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Ik ga er vanuit dat hij de vader van mijn kinderen wordt. Hij zal dus sterk in zijn schoenen moeten staan. Dat gaat niet lukken als hij met zoveel issues zit. Tenzij hij hier optijd aan werkt.
    Je mag blij zijn als je die gaat vinden. Maar uiteindelijk eindigen de meeste marokkaanse vrouwen met slechte mannen of laagopgeleide. Dus ja, de vrouwen bepalen met hun keuzes zelf hun lot.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Vrouwen zijn emotioneel instabiel so what is the difference

  13. #28
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Noooor Bekijk reactie
    emotioneel instabiel ..

    Een reden om iemand af te schrijveni?
    Ik zeg nee..!

    Hoe kan je iemand volledig vertrouwen als die je zwaktes niet kent of accepteert..

  14. #29
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Relatie/huwelijk naar mijn mening is ervoor zorgen dat je samen sterker bent, omdat je elkaar lief hebt om de vele redenen. Nog belangrijker is dat iemand het kan erkennen en openlijk erover kan praten. Als dat er niet is dan zeg ik ook nee.
    In theorie..

  15. #30
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    ik zou dat niet erg vinden, gevoelig zijn kan een vloek en een zegen zijn want ze houden dan echt van je, maar eentonig en stabiel is niks voor mij, wat is een huwelijk als je mekaar de ruimte niet geeft voor blijdschap, verdriet en de vele moodswings en frustraties? dat kan je uit mekaar drijven maar ook erg dicht bij mekaar brengen, het is dan allesinds een huwelijk met veel gevoelens en dat is gewoon erg mooi, stabiel moet je alleen zijn op de werkvloer daar zijn huwelijken niet voor gemaakt
    So cute..

    Ma ik vertrouw je vr geen miilim....

    Gwn omdat ik je niet ken...