WorldFamous77

Reacties
    7.791
    15-07-2013

Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hoe kan je er 2 uur mee vliegen? Er staat dat dat ding op 1 accu 16 min max. kan vliegen waarbij hij na 13 min al zegt dat ie op lage accu zit en dat je voorzichtig ermee moet gaan doen.

Verder wel een prima drone zie ik. Lekker klein, hou ik wel van. En hij heeft een gimbal + goeie kwaliteit video's en foto's.

Ik vind hem nog wel aan de prijzige kant voor 479 euro.

Ik zoek een drone van ongeveer 200/300 euro.
    Ik heb 3 accu's en een power bank die nog eens 6 keer kan laden, dus 9 ladingen in totaal. 9 keer 13 minuten dus ongeveer

WZRWZDB

Reacties
    37.972
    09-01-2011

Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ik heb 3 accu's en een power bank die nog eens 6 keer kan laden, dus 9 ladingen in totaal. 9 keer 13 minuten dus ongeveer
    Ah op die fiets. Lijkt me wel vervelend steeds die accu na circa 10 min te moeten vervangen. Je moet dus echt ruim van te voren plannen waar je dit ding gaat gebruiken en voor hoe lang.

WorldFamous77

Reacties
    7.791
    15-07-2013

Ah op die fiets. Lijkt me wel vervelend steeds die accu na circa 10 min te moeten vervangen. Je moet dus echt ruim van te voren plannen waar je dit ding gaat gebruiken en voor hoe lang.
    13 min is best lang om te vliegen, je kan daarmee meer dan je verwacht

WZRWZDB

Reacties
    37.972
    09-01-2011

Hmm okey okey. Ik zit deze drone te overwegen.

Er zijn geen betere momenteel in zijn prijsklasse.

Er is er een van €265, een Hubson Zino. Deze heeft in tegenstelling tot de Spark wel 4K video en kan tot 21 minuten filmen op 1 accu. Probleem is alleen dat ie geen sensor heeft om botsingen te voorkomen en in de lucht is er geen automatische stabiliteit om in balans te blijven als je een verkeerde beweging maakt.

Ik denk dat het dan toch maar de Spark wordt.

MVC Lid

Reacties
    0
    17-04-2019

13 minuten vind ik eigenlijk toch best tricky.

Mijne kan een half uur en als ik op 30% zit dan haal ik mijn drone altijd terug.

Met 13 minuten zou ik dus niet zo ver durven vliegen als dat ik nu doe.

WorldFamous77

Reacties
    7.791
    15-07-2013

Citaat Geplaatst door Kaatje22 Bekijk reactie
    13 minuten vind ik eigenlijk toch best tricky.

Mijne kan een half uur en als ik op 30% zit dan haal ik mijn drone altijd terug.

Met 13 minuten zou ik dus niet zo ver durven vliegen als dat ik nu doe.
    Ik vlieg max 300 meter ver, wil dat ding altijd kunnen zien

MVC Lid

Reacties
    0
    17-04-2019

Ik vlieg max 300 meter ver, wil dat ding altijd kunnen zien
    Ik zie mijn drone eigenlijk bijna nooit.

WZRWZDB

Reacties
    37.972
    09-01-2011

Je kan er gwn 2 km mee vliegen zie ik op YouTube video's (mits je CE radiosignaal omzet naar FCC).

Maar na zo'n 2km en weer terug is de batterij al bijna leeg.

Dus het is mogelijk, maar waarschijnlijk moet je daarna weer een nieuwe batterij erin klikken.

Die gekke dure van Kaatje kan die 2km en weer terug makkelijk aan en houdt nog genoeg batterij over.

MVC Lid

Reacties
    278
    01-08-2016

Youtube heeft autospelen weg gehaald waneer je op links klikt. youtube is slim

MVC Lid

Reacties
    0
    17-04-2019

Je kan er gwn 2 km mee vliegen zie ik op YouTube video's (mits je CE radiosignaal omzet naar FCC).

Maar na zo'n 2km en weer terug is de batterij al bijna leeg.

Dus het is mogelijk, maar waarschijnlijk moet je daarna weer een nieuwe batterij erin klikken.

Die gekke dure van Kaatje kan die 2km en weer terug makkelijk aan en houdt nog genoeg batterij over.
    Mijn record is 3.5km heen en terug.

Ik poepte bijna in mn broek door de harde wind opeens tijdens de terugreis.

Op Youtube kun je video's vinden van mensen die nog verder durfden te vliegen.

Moet je zeggen dat 2km tot 2.5km voor mij wel echt voldoende is om de shots te maken die ik wil.

WZRWZDB

Reacties
    37.972
    09-01-2011

Citaat Geplaatst door Kaatje22 Bekijk reactie
    Mijn record is 3.5km heen en terug.

Ik poepte bijna in mn broek door de harde wind opeens tijdens de terugreis.

Op Youtube kun je video's vinden van mensen die nog verder durfden te vliegen.

Moet je zeggen dat 2km tot 2.5km voor mij wel echt voldoende is om de shots te maken die ik wil.
    Dat kan met de Spark dus, maar dan moet je na je reis meteen een tweede batterij erin duwen.

Die dure van jou houdt het langer uit + 4K video.