1. #16
    Hai

    Reacties
    265
    09-11-2018

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Ha. Tajine is heerlijk.

    Maar we Varieren.

    Mijn Moeder heeft ongeveer 20 tot 30 Verschillende menus.
    Tbarkellah. Enjoy bro

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Reinaa. Bekijk reactie
    Tbarkellah. Enjoy bro
    Shukran Zus.

  3. #18
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Klopt, koken doe je met gevoel. Alleen bij mannen ontbreekt dat gevoel vaak.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Klopt, koken doe je met gevoel. Alleen bij mannen ontbreekt dat gevoel vaak.
    Daarom zijn de beste koks mannen.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    33
    14-10-2011

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Koken is makkelijk.

    Kwestie van Gevoel zegt mijn Moeder altijd.
    3inek, mizanek probeer dan maar uit te vogelen hoeveel je van een bepaald ingrediënt moet gebruiken haha.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    33
    14-10-2011

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Wat zijn goede beginnersgerechten, en een goede website die stap voor stap uitlegt wat ik moet doen. Ideaal zou met een video erbij zijn.

    Bvd
    Wat voor gerechten wil je precies leren maken? Zodra je het leuk vindt om te koken, ga je het ook veel beter doen en gaat je makkelijk af. Uiteraard baar je kunst met het oefenen ervan.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Leer de basisgerechten van je moeder. Dan heb ik het over marmita, tajine, couscous, le3des, lubya en brood bakken. De rest kun je leren via youtube.

    Ik vind dit wel een goed kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC5B...T3x5mr8gIaGoog

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    www.uitdekeukenvanfatima.nl


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Kookmutsjes heeft fijne recepten. Denk ook wel te doen voor een man.
    Citaat Geplaatst door Reinaa. Bekijk reactie
    UitdekeukenvanFatima en kookmutsjes indd.
    BarakAllaahu feekounna, ik heb een gerecht uitgekozen van uitdekeukenvanfatima en ga vanavond proberen Insha Allaah. Ik heb nog nooit gekookt, eieren en frietjes is het enige wat ik ooit echt zelf heb gemaakt. Dus word nog interessant...
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    BarakAllaahu feekounna, ik heb een gerecht uitgekozen van uitdekeukenvanfatima en ga vanavond proberen Insha Allaah. Ik heb nog nooit gekookt, eieren en frietjes is het enige wat ik ooit echt zelf heb gemaakt. Dus word nog interessant...

    Ik snap dat niet he van mannen, bedoel waarom koken ze dan niet. Als je trek/honger hebt dan ga je toch iets koken.
    Hoe werkt dat dan in hun hoofd vraag ik mij oprecht af.

    Succes, komt goed.

  10. #25
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Daarom zijn de beste koks mannen.

    Chefkoks kunnen idd koken. We hebben het hier over de random man he.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik snap dat niet he van mannen, bedoel waarom koken ze dan niet. Als je trek/honger hebt dan ga je toch iets koken.
    Hoe werkt dat dan in hun hoofd vraag ik mij oprecht af.

    Succes, komt goed.
    Eerlijk antwoord;

    Toen ik nog thuis woonde, was het mijn moeder meskina die altijd wat had gemaakt. En de dagen dat dit niet mogelijk was haalde ik voor iedereen een visschotel oid.

    Als ik trek/honger had en er was niets thuis, dan gwn buiten eten haha. Maar een mens veranderd Alhamdolillaah. Dus ja word tijd.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  12. #27
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Eerlijk antwoord;

    Toen ik nog thuis woonde, was het mijn moeder meskina die altijd wat had gemaakt. En de dagen dat dit niet mogelijk was haalde ik voor iedereen een visschotel oid.

    Als ik trek/honger had en er was niets thuis, dan gwn buiten eten haha. Maar een mens veranderd Alhamdolillaah. Dus ja word tijd.

    Dat je moeder deed koken dat snap ik. Ik bedoelde meer van 'iemand heeft trek/honger, hoe komt het dan dat er geen lampje gaat branden van 'laat ik eens wat koken, want dan kan ik eten'

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Daarom zijn de beste koks mannen.
    Echt he. Wat me is opgevallen bij Marokkaanse vrouwen is dat er maar weinig zijn die echt goed hrira kunnen maken of couscous. Het is vaak net niet goed of belabberd slecht.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wat jezelf al aangeeft, stap voor stap de instructies uitvoeren wat het recept aangeeft en klaar is Achmed.
    Makkelijker dan je denkt bro, en na afloop overheerst er een trots en bevredigend gevoel..dubbel genot.

  15. #30
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Echt he. Wat me is opgevallen bij Marokkaanse vrouwen is dat er maar weinig zijn die echt goed hrira kunnen maken of couscous. Het is vaak net niet goed of belabberd slecht.
    Er leven een paar miljoenMarokkaanse vrouwen. Eenieder kookt op haar manier en smaken verschillen. Wat jij niet lekker vindt zal iemand anders wel lekker vinden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.