1. #2491
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Algeriërs spelen vrijdag de finale tegen de Senegalen

  2. #2492

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Ik hoop dat Algerije gaat winnen

  3. #2493
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Ik zou eerst beginnen met nieuwe scouts en coaches voor de jongere ploegen en hier een prioriteit van maken. Daarna zou ik een project opzetten met een jonge nieuwe coach die vooral jonge talenten oproept en overhaalt om voor de nationale elftal te gaan spelen.

    Pim verbeek in zijn jongere tijden zou nu ideaal zijn. De nieuwe coach moet ook tijd krijgen om deze jongere generatie een vaste hechte team te maken ook al zijn de resultaten bij het begin niet altijd goed.

  4. #2494
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Ik zou eerst beginnen met nieuwe scouts en coaches voor de jongere ploegen en hier een prioriteit van maken. Daarna zou ik een project opzetten met een jonge nieuwe coach die vooral jonge talenten oproept en overhaalt om voor de nationale elftal te gaan spelen.

    Pim verbeek in zijn jongere tijden zou nu ideaal zijn. De nieuwe coach moet ook tijd krijgen om deze jongere generatie een vaste hechte team te maken ook al zijn de resultaten bij het begin niet altijd goed.
    Tijd krijgen in Afrika? 2 mindere resultaten en de pers start een heksenjacht.

  5. #2495
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017



    Bouhaddouz: "terugkeer bij het Marokkaans elftal is één van mijn doelen"

    3lash la, blastek bqaat.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  6. #2496
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Tijd krijgen in Afrika? 2 mindere resultaten en de pers start een heksenjacht.
    ligt er aan als er een duidelijke visie is en het is zichtbaar op het veld dan kan je langer mee

  7. #2497
    MVC Premium

    Reacties
    77.604
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Marokkaanse voetbabond is bezig met onderhandeling van zijn ontslag....als Marokko hem wil ontslaan dan moeten ze zwaar voor boeten want hij heeft een flinke afkoopsom die betaald moet worden plus zijn maandelijke kosten die hij per maand krijgt en andere vergoedinging

    Daarom duurt het zo lang ...ze kunnen niet zomaar betalen want ze willen alles eruit halen wat voor de bond goed is en ze kunnen ook niet zomaar een trainer binnen halen dat mag niet

    Dat er berichten naar buiten komen dat ze al een opvolger hebben is ook niet waar want zodra de naam van de trainer naar buiten komt via officieele kanalen dan zal de trainer op het lijst geschorst worden door FIFA ..dus zijn trainersdiploma kwijt

  8. #2498
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Waar zegt hij precies dat Renard weg moet?
    Nouafal is een goeie en gerespecteerd journalis. sinds de verloren wedstrijd tegen Benin , laat hij met een ondertoon wel blijken dat hij kritisch naar Renard is..
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  9. #2499
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie


    Bouhaddouz: "terugkeer bij het Marokkaans elftal is één van mijn doelen"

    3lash la, blastek bqaat.
    tja hij speelde een paar jaar geleden onder renard een goeie wedstrijd tegen nigeria. Met een mooi gebalanceerd team tussen botala en europa

    dat is wat marokkanen graag willen zien , strijd , acties , schoten op doel...
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  10. #2500
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Hij blijft gewoon roegha moet hij gewoon een team voor wk 2022 regelen met zijn bl@nke franse kuttekop
    Hallo aap,

  11. #2501
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    Nouafal is een goeie en gerespecteerd journalis. sinds de verloren wedstrijd tegen Benin , laat hij met een ondertoon wel blijken dat hij kritisch naar Renard is..
    Kritisch is iedereen, maar jij gaf aan dat journalisten 'm weg willen hebben, dat blijkt niet uit dat interview.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #2502
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    tja hij speelde een paar jaar geleden onder renard een goeie wedstrijd tegen nigeria. Met een mooi gebalanceerd team tussen botala en europa

    dat is wat marokkanen graag willen zien , strijd , acties , schoten op doel...
    Wanneer hebben wij een mooi gebalanceerd team gehad? Onder Renard hebben wij altijd gewoon één of twee spelers uit Botola gehad, meer niet. Dan heb ik het over de officiële wedstrijden.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  13. #2503
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    hoeveel doelpunten scoorde marokko in officieel wedstrijden (geen vriendschappelijk ) laatste 10 jaar , ?

  14. #2504
    MVC Lid

    Reacties
    84
    15-07-2019

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    hoeveel doelpunten scoorde marokko in officieel wedstrijden (geen vriendschappelijk ) laatste 10 jaar , ?
    Een stuk of 60.

    En sinds haar bestaan heeft het Marokkaanse elftal 252 doelpunten gemaakt in bindende wedstrijden ( WK,CAN's,kwalificatiecyclussen voor WK en CAN).

    ''Als je de bal hebt kan de tegenstander niet scoren''

  15. #2505
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Zelfs loting ka’s al3arsh is verplaatst, amateuristische bond.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa