1. #1456
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Kleine update.

    Het zou niet toegestaan mogen zijn om te voetballen voor 9 uur hier. Het is hier vies warm zeg maar. Als je alleen al wandelt zweet je je kapot....

    Verder is het best wel dramatisch geregeld, je merkt niet echt dat er een toernooi of iets gaande is. Taxichauffeurs weten niet waar sommige plaatsten zijn waar je fan id en ticket kan ophalen. Veel zelf uitvogelen.

    Egyptenaren Allaah i krmhom erg gastvrij, en broederschap is hoog tussen Algerijnen, Marokkanen en Egyptenaren. Tunesiers ben ik nog niet tegen gekomen.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  2. #1457
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Vergelijken met Rusland (WK) is onmogelijk..

    Sfeer en aantallen daar was fenomenaal.. hoop dat sfeer in stadion be3dek wat is.

    Maar ghair, beker is wat telt. We staan al met 1 been in de kwartfinale.. Ik kan die beker bijnaaaaa voelen haha.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  3. #1458
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Kleine update.

    Het zou niet toegestaan mogen zijn om te voetballen voor 9 uur hier. Het is hier vies warm zeg maar. Als je alleen al wandelt zweet je je kapot....

    Verder is het best wel dramatisch geregeld, je merkt niet echt dat er een toernooi of iets gaande is. Taxichauffeurs weten niet waar sommige plaatsten zijn waar je fan id en ticket kan ophalen. Veel zelf uitvogelen.

    Egyptenaren Allaah i krmhom erg gastvrij, en broederschap is hoog tussen Algerijnen, Marokkanen en Egyptenaren. Tunesiers ben ik nog niet tegen gekomen.
    Dat bedoel ik dus, die hitte is echt niet gezond en die amateurs lassen zelfs geen drinkpauzes in.

    Maar goed, have fun, MM. Ik hoop dat ze je niet teleurstellen! ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  4. #1459
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Komt goed allemaal a ikhwan wa okht.

  5. #1460
    MVC Lid

    Reacties
    133
    19-10-2013

    Wij Marokkanen zijn leeuwen heethoofden ziedem kom met die 40 graden yemmes



    Ewa mhm Gwn weer scoren in 90 ste minuut anders ook goed
    Middle east side

  6. #1461
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    https://youtu.be/abqgaoOwPIY

    Amrabat had met de kop gescoord tegen benin

  7. #1462
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    De wedstrijd van aankomende vrijdag tussen Marokko en Benin staat onder leiding van scheidsrechter Helder Martins uit Angola. Hij wordt bijgestaan door assistenten Jerson Dos Santos(Angola) en Berhe Tesfagiorghis (Eritrea).

    Helder Martins floot 2 keer eerder het Marokkaanse elftal in de wedstrijden tegen Tanzania (3-1 verlies voor Marokko) en de wedstrijd tegen Malawi (0-0). Tijdens de achtste finales zal de VAR ook aanwezig zijn.

    Helder Martins floot ook dit jaar in de CAF Confederation Cup de wedstrijd tussen Zamalek (Egypte) en HUSA Agadir waar hij een zuivere doelpunt niet telde, waardoor HUSA was uitgeschakeld in de CAF Confederation Cup.

  8. #1463
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Het Marokkaanse elftal treft aankomende vrijdag Benin. Mickaël Poté, international van Benin en speler van het Turkse Adana Demirspor, liet na de wedstrijd weten dat het geen probleem is om tegen Marokko te spelen.

    “Marokko in de achtste finales? Geen probleem. We hebben tegen grote landen gespeeld en we willen niet dat het eindigt tegen Marokko”, liet Mickaël Poté aan Canal+ weten.

    De wedstrijd tussen Marokko en Benin is vrijdag live te zien op FOXSports 1 & 4.

  9. #1464
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Het Marokkaanse elftal neemt het komende vrijdag op tegen Benin. De eerste keeper van Marokko liet vandaag na de training weten dat het geen gemakkelijke wedstrijd zal zijn.

    “We moeten er mentaal klaar voor zijn, elke misstap kan het einde betekenen. We hebben op de Afrika Cup gezien dat elk team een goed niveau heeft. We laten ons daar niet door verrassen,” vertelt de sluitpost.

    “We zullen goed voorbereiden om ons Insha- Allah te kwalificeren voor de kwartfinale”, aldus Yassine Bounou. Marokko speelt op 5 juli tegen Benin. De wedstrijd wordt om 18.00 Nederlandse tijd gespeeld.

  10. #1465
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Een van de vaste krachten binnen de nationale ploeg is Wolverhampton speler Romain Saiss. De Centrale verdediger liet vandaag na de training weten dat het geen gemakkelijke wedstrijd zal zijn tegen Benin.

    “Benin heeft de achtste finales gehaald, dan is dat ook omdat ze het verdienen. Ze hebben geen wedstrijd verloren”, liet Saiss weten

    “We moeten ze zeker niet gaan onderschatten en onszelf als de favoriet gaan zien voor dat duel”, sloot Saiss af

  11. #1466
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door 3assir Bekijk reactie
    De wedstrijd van aankomende vrijdag tussen Marokko en Benin staat onder leiding van scheidsrechter Helder Martins uit Angola. Hij wordt bijgestaan door assistenten Jerson Dos Santos(Angola) en Berhe Tesfagiorghis (Eritrea).

    Helder Martins floot 2 keer eerder het Marokkaanse elftal in de wedstrijden tegen Tanzania (3-1 verlies voor Marokko) en de wedstrijd tegen Malawi (0-0). Tijdens de achtste finales zal de VAR ook aanwezig zijn.

    Helder Martins floot ook dit jaar in de CAF Confederation Cup de wedstrijd tussen Zamalek (Egypte) en HUSA Agadir waar hij een zuivere doelpunt niet telde, waardoor HUSA was uitgeschakeld in de CAF Confederation Cup.
    Waarom lees ik dit soort dingen vlak voor het slapen? Alsof het spelen om 18:00 uur niet voldoende is, krijgen we ook nog deze flapdrol als scheids.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #1467
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Waarom lees ik dit soort dingen vlak voor het slapen? Alsof het spelen om 18:00 uur niet voldoende is, krijgen we ook nog deze flapdrol als scheids.
    Haha wou hem uitschelden maar zei neen ik hou me in

  13. #1468
    MVC Lid

    Reacties
    133
    19-10-2013

    Relaxed nifos we vertrouwen op Allah ...

    In shaa Allah worden we vrijdag weer verblijd
    Middle east side

  14. #1469
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door ilyasien Bekijk reactie
    Relaxed nifos we vertrouwen op Allah ...

    In shaa Allah worden we vrijdag weer verblijd
    In sha Allah

  15. #1470
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door ilyasien Bekijk reactie
    Relaxed nifos we vertrouwen op Allah ...

    In shaa Allah worden we vrijdag weer verblijd
    In sha Allah