1. #2521
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    1 jaar wachten na zijn contract

    Dus contract tot 2022 en in 2023 mag hij niks doen..pas in 2024 zou hij beschikbaar zijn

  2. #2522
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Hij krijgt geen ontslagvergoeding..hij moest wel want doet hij dat niet dan zal hij een bijrol krijgen bij de Marokkaanse bond..want hij had al erkend dat hij gefaald heeft en dus betekent dat automatisch op straat gezet worden en voor hem is het ook goed dan kan hij per direct aan de slag als trainer..wil hij ontslagvergoeding dan zou hij niet direct aan het werk gaan ..hij moet dan 1 jaar wachten dan pas mag hik trainer worden van een club of een land
    Waarom zou hij niet meteen aan de slag kunnen? Lijkt mij onzin. Gerets kreeg een zak met geld mee en kon daarna meteen aan de slag in Qatar.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  3. #2523
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Waarom zou hij niet meteen aan de slag kunnen? Lijkt mij onzin. Gerets kreeg een zak met geld mee en kon daarna meteen aan de slag in Qatar.
    Dat waren andere tijden ...Wotte ontslagen bij Marokko..hij wou niet wijken ...hij heeft 1 jaar niks gedaan nu na 1 jaar is hij weer begonnen ..jeugdtrainer bij een Arabische club

  4. #2524
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Dat waren andere tijden ...Wotte ontslagen bij Marokko..hij wou niet wijken ...hij heeft 1 jaar niks gedaan nu na 1 jaar is hij weer begonnen ..jeugdtrainer bij een Arabische club
    Wat zeg jij nou allemaal, Wotte is eind maart ontslagen. Bullshit dus.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #2525
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Wanneer hebben wij een mooi gebalanceerd team gehad? Onder Renard hebben wij altijd gewoon één of twee spelers uit Botola gehad, meer niet. Dan heb ik het over de officiële wedstrijden.
    de ploeg die Nigeria versloeg met 4-0 , was dat geen gretig en mooi gebalanceerd team? Ik kan me herrineren dat Kaabi en Hadraf in de basis stonden.

    de grootste fout die renard heeft gemaakt , is dat hij verkeerde spitsen heeft geselecteerd. jongens zoals azaro ,iajour met wedstrijd ritme en scordende vermogen heeft links laten liggen boutaib of neysri
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  6. #2526
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    de ploeg die Nigeria versloeg met 4-0 , was dat geen gretig en mooi gebalanceerd team? Ik kan me herrineren dat Kaabi en Hadraf in de basis stonden.

    de grootste fout die renard heeft gemaakt , is dat hij verkeerde spitsen heeft geselecteerd. jongens zoals azaro ,iajour met wedstrijd ritme en scordende vermogen heeft links laten liggen boutaib of neysri
    Stop maar! Dat was het lokale elftal onder leiding van Sellami (Renard was op de achtergrond aanwezig). CHAN 2018.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  7. #2527
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik had het verkeerd geschreven over Wotte

    Ik bedoel hij moet wachten om als hoofdtrainer ergens te worden of bondscoach ...hij werd inderdaad in Maart ontslagen maar zijn contract...hij mag geen bondscoach zijn ..wel trainer van een bepaalde club en ook geen hoofdtrainer

    Na 1 jaar mag hij bondscoach of hoofdcoach zijn maar nu mag hij zelfs als schoonmaker werken ..geldt ook voor Renard

    1 jaar wachten om in aanmerking te komen voor een hoofdcoach of bondscoch

    Ik bedoel hij mag jeugd coachen per direct maar om hoofdcoach te worden mag hij dat pas na 1 jaar na zijn ontslag ...zelfs assistent bij een club of land mag hij dat niet doen dat bedoel

    Marokko heeft hem een vrijbaan gegeven om te werken maar van FIFA mag hij nog geen hoofdcoach of bondschoach zijn

    Hij was werkzaam als bondscoach bij Marokko is anders dan een jeugdcoach van een club

  8. #2528
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Ik had het verkeerd geschreven over Wotte

    Ik bedoel hij moet wachten om als hoofdtrainer ergens te worden of bondscoach ...hij werd inderdaad in Maart ontslagen maar zijn contract...hij mag geen bondscoach zijn ..wel trainer van een bepaalde club en ook geen hoofdtrainer

    Na 1 jaar mag hij bondscoach of hoofdcoach zijn maar nu mag hij zelfs als schoonmaker werken ..geldt ook voor Renard

    1 jaar wachten om in aanmerking te komen voor een hoofdcoach of bondscoch

    Ik bedoel hij mag jeugd coachen per direct maar om hoofdcoach te worden mag hij dat pas na 1 jaar na zijn ontslag ...zelfs assistent bij een club of land mag hij dat niet doen dat bedoel

    Marokko heeft hem een vrijbaan gegeven om te werken maar van FIFA mag hij nog geen hoofdcoach of bondschoach zijn

    Hij was werkzaam als bondscoach bij Marokko is anders dan een jeugdcoach van een club
    Is goed, LG. Heb je een bron?
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  9. #2529
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Stop maar! Dat was het lokale elftal onder leiding van Sellami (Renard was op de achtergrond aanwezig). CHAN 2018.
    ok dan ben jij veel beter op de hoogte als ik
    Maar goed dat was een leukere wedstrijd dan wat wij op can 2019 hebben gezien.

    Een supporter in Egypte maakte een opmerking van de afgelopen jaren hebben marokkaanse clubs een opmars meegemaakt in Afrika. En was dan ook verbaasd en terecht waarom wij dit niet juist in CAN niet terug zien..
    Zoveel spelers met wedstrijdritme uit te kiezen , maar toch blijft hij spelers uit EU (khalij) selecteren , die overigens in hun eigen competitie weinig voorstellen op misschien Ziyech na.
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  10. #2530
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gizou020 Bekijk reactie
    ok dan ben jij veel beter op de hoogte als ik
    Maar goed dat was een leukere wedstrijd dan wat wij op can 2019 hebben gezien.

    Een supporter in Egypte maakte een opmerking van de afgelopen jaren hebben marokkaanse clubs een opmars meegemaakt in Afrika. En was dan ook verbaasd en terecht waarom wij dit niet juist in CAN niet terug zien..
    Zoveel spelers met wedstrijdritme uit te kiezen , maar toch blijft hij spelers uit EU (khalij) selecteren , die overigens in hun eigen competitie weinig voorstellen op misschien Ziyech na.
    Ik vind dat je die vergelijking niet kunt maken. Op de CAN speel je tegen landen met ook gewoon spelers die actief zijn in Europa (ja, zélfs bij Benin). Hoe er verdedigd werd op de CHAN was gewoon amateuristisch, met alle respect. Marokko heeft ook gewoon enorm voordeel gehad door thuis te spelen. Chans van voorgaande jaren waren namelijk ook gewoon dramatisch verlopen voor het lokaal elftal. Ik ben ervan overtuigd dat het A elftal het dan ook veel beter had gedaan als het toernooi in Marokko werd gehouden (de enige reden waarom ik dat zo graag wilde).

    Ziyech, Mazraoui, Hakimi (jammer van die blessure), Saiss, En-Nesyri, Belhanda en zelfs Dirar (na vertrek van die Hollanders) hebben gewoon een aardig seizoen gedraaid hoor. Ziyech steekt er wel bovenuit natuurlijk, hij heeft een uitstekend seizoen achter de rug. Erg jammer dat hij die vorm niet heeft kunnen doortrekken op de Afrika Cup.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  11. #2531
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Had met hamdallah en harit veel meer scorenvermogen.

    Hamdallah heeft ongeveer 12penalties verzilverd in 1 sezioen, ook tegen Namibie had hij die penalty moeten nemen en ook tegen Benin als hij niet werd weggepest.

  12. #2532
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Renard net ontslag genomen volgens 11lions.

  13. #2533
    MVC Lid

    Reacties
    922
    01-07-2010

    Caf champions league finale voortaan in 1 wedstrijd afgewerkt op neutraal terrein

  14. #2534
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Caf champions league finale voortaan in 1 wedstrijd afgewerkt op neutraal terrein
    Ik wilde dit net plaatsen.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  15. #2535
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik wilde dit net plaatsen.
    Gesprek

    Arryadia TV officiel
    @arryadiatv
    عاجل | #الكاف يقرر إجراء نهايتي دوري أبطال إفريقيا و كأس الكنفدرالية في مباراة واحدة عوض الذهاب و الإياب
    @caf_online_AR
    #الاتحاد_الافريقي_لكرة_القد م

    Doe ik het nu
    Hallo aap,