1. #2236
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Ihatarren kiest 1000000% voor Nederland dat heb ik gehoord in zijn vrienden kring... hij laat zich heel vaak negatief uit over Marokko dus die kan je afvinken... hij zal alleen voor Marokko kiezen als hij niet in aanmerking komt voor Oranje.

    Hij word ook heel veel begeleid door zijn broer en Ali Afellay en raden hem aan om voor Nederland te kiezen ... hoe ze ouders in staan weet ik niet ... maar in zijn kring heeft ie al laten weten voor Nederland te gaan omdat ie het maximale uit ze carrière wilt halen
    Lma ou chettaba .. ;o
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  2. #2237
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  3. #2238
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Lma ou chettaba .. ;o
    het moet betere spelers om hem heen hebben ghaas er7aq oe safi
    Hallo aap,

  4. #2239
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door summer2018 Bekijk reactie
    het moet betere spelers om hem heen hebben ghaas er7aq oe safi
    Nogmaals: lma ou chettaba.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #2240
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Nogmaals: lma ou chettaba.
    wat is dat dikkertje
    Hallo aap,

  6. #2241
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Voor een land kiezen dat jou niet ziet als 1 van hun boven je vaderland... Dat noem je gewoon verraders.

  7. #2242
    MVC Lid

    Reacties
    18.221
    14-04-2011

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Voor een land kiezen dat jou niet ziet als 1 van hun boven je vaderland... Dat noem je gewoon verraders.
    Wat zoek je dan nog in NL? Emigreer dan naar je vaderland Marokko.
    11 en 12 juni, de dagen waarop een vreselijk tragedie is gebeurd. Veel Marokkaanse internetgangsters hebben zelfmoord gepleegd. De meesten leden spreken van een complottheorie, of dat zo is zal in de loop van de tijd blijken. Dit was het breaking-news journaal van 13-6-2011.

  8. #2243
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik herinner mij een wedstrijd tegen Tanzania, in Dar Es Salaam trad Taoussi met spelers uit de Marokkaanse competitie op, want de spelers uit Marokko hebben meer 'ro7 lwatan' en zouden het veel beter doen dan de verwende jochies uit Europa. Uiteindelijk gingen ze met 3-1 op hun bek. Touassi hield spelers als Boussoufa en Benatia buiten de selectie.
    Oh, denk dat Bolota toen ook van een lager niveau was dan nu, ben te jong om me te herinneren.
    Wat ik wel weet is dat Taoussi een geval apart is.
    Ik zeg niet dat alle spelers van Bolota moeten zijn, maar 50/50 lijkt me wel goed.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  9. #2244
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Oh, denk dat Bolota toen ook van een lager niveau was dan nu, ben te jong om me te herinneren.
    Wat ik wel weet is dat Taoussi een geval apart is.
    Ik zeg niet dat alle spelers van Bolota moeten zijn, maar 50/50 lijkt me wel goed.
    Maart 2013 om precies te zijn, kwalificaties WK 2014. Vlak na de Afrika Cup in Z-A.

    50% is te veel. Zo veel Botola uitblinkers hebben wij niet.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  10. #2245
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Maart 2013 om precies te zijn, kwalificaties WK 2014. Vlak na de Afrika Cup in Z-A.

    50% is te veel. Zo veel Botola uitblinkers hebben wij niet.
    Hahaha, heb je dit opgezocht?

    Die kant moet het opgaan vind ik, spelers die in Marokko opgeleid zijn en dan stap maken naar Europa, zie ik ook als Botola-spelers. Bij IRT zie ik wel genoeg talent.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  11. #2246
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Hahaha, heb je dit opgezocht?

    Die kant moet het opgaan vind ik, spelers die in Marokko opgeleid zijn en dan stap maken naar Europa, zie ik ook als Botola-spelers. Bij IRT zie ik wel genoeg talent.
    Nope. Geheugen van een olifant. ;o

    Over 20 jaar misschien als ze de kindjes van de Danone Cup een fatsoenlijke opleiding geven. Voorlopig zeg ik gewoon blijven scouten in Europa. Schande iig iets beperkt houden.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  12. #2247
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Nope. Geheugen van een olifant. ;o

    Over 20 jaar misschien als ze de kindjes van de Danone Cup een fatsoenlijke opleiding geven. Voorlopig zeg ik gewoon blijven scouten in Europa. Schande iig iets beperkt houden.
    Zou het niet raar vinden als je het nog wist.

    Hahaha, met opleidingen gaat het beter heb ik gemerkt. We kunnen ook een Bolota-watcher in de staff zetten en dan elke interlandperiode een stuk of vijf spelers een kansje geven, om te beginnen. Hoop het van wel.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  13. #2248
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    FRMF kan ook clubs die jeugd meer kansen bieden een premie geven.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  14. #2249
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Zou het niet raar vinden als je het nog wist.

    Hahaha, met opleidingen gaat het beter heb ik gemerkt. We kunnen ook een Bolota-watcher in de staff zetten en dan elke interlandperiode een stuk of vijf spelers een kansje geven, om te beginnen. Hoop het van wel.
    Ik heb het ook niet opgezocht hè. Over het algemeen weet ik nog wel ongeveer wanneer we tegen wie hebben gespeeld.

    Laten we eerst even kijken waarmee de bond komt. Het is nog vrij stil. Het Olympisch elftal heeft ook nog geen coach, terwijl in september in sha Allah een belangrijke wedstrijd op de planning staat.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  15. #2250
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Ik heb het ook niet opgezocht hè. Over het algemeen weet ik nog wel ongeveer wanneer we tegen wie hebben gespeeld.

    Laten we eerst even kijken waarmee de bond komt. Het is nog vrij stil. Het Olympisch elftal heeft ook nog geen coach, terwijl in september in sha Allah een belangrijke wedstrijd op de planning staat.
    Wat?! Goed geheugen heb je tbarkallah.

    Wow, ja, dat moet inderdaad ook nog gebeuren. Incha’allah, maar dat wordt volgens mij ook niks.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa