1. #1
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Wordpress, webhosting en stuff

    Salam,
    Hallo,

    Ik heb een vraag aan mensen met verstand over websites:

    Ik heb momenteel een gratis webblog op Wordpress. Ik zou deze willen upgraden naar een betaalde website omdat ik zo over meer functionaliteiten en ruimte kan beschikken (heb wilde plannen).
    Nu heb ik wat onderzoek gedaan maar er is gewoon TOO much informatie waardoor ik de bomen niet meer door het bos zie.
    Ik lees bv. dat je voor webhosting van Bluehosting, Compell, Vimexx kan gebruik maken.
    Maar ik kreeg toevallig gisteren van Wordpress een mailtje dat er een actie liep om mijn webblog te upgrading en daarin zou ook webhosting zitten.
    Ik vraag me af waarom dit nergens vermeld wordt in artikels en enkel naar bovenstaande wordt verwezen (tenzij de schrijvers van die artikelen worden betaald).

    Wat deze leek wil weten is: neem ik alles bij Wordpress of moet ik toch gaan voor een andere webhosting?

    Bij voorbaat dank voor uw hulp
    Don't fall in love with words.

  2. #2
    Ourzazate!

    Reacties
    1.713
    16-06-2007

    Oke komt die. Je neemt een hostingpakket ergens lekker goedkoop. Vaak rond de 3 euro per maand check vimeo of neostrada gebruik ik veel! Vaak krijg je dan een .nl naam gratis cadeau anders 1 kopen voor eurotje of 3.

    Daarna installeer je wordpress hierop dit is helemaal automatisch tegenwoordig. Daarna inrichten en zodra je naar je website gaat zie je gewoon de volledige wordpress versie.
    Free PALESTINA

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Salam,
    Hallo,

    Ik heb een vraag aan mensen met verstand over websites:

    Ik heb momenteel een gratis webblog op Wordpress. Ik zou deze willen upgraden naar een betaalde website omdat ik zo over meer functionaliteiten en ruimte kan beschikken (heb wilde plannen).
    Nu heb ik wat onderzoek gedaan maar er is gewoon TOO much informatie waardoor ik de bomen niet meer door het bos zie.
    Ik lees bv. dat je voor webhosting van Bluehosting, Compell, Vimexx kan gebruik maken.
    Maar ik kreeg toevallig gisteren van Wordpress een mailtje dat er een actie liep om mijn webblog te upgrading en daarin zou ook webhosting zitten.
    Ik vraag me af waarom dit nergens vermeld wordt in artikels en enkel naar bovenstaande wordt verwezen (tenzij de schrijvers van die artikelen worden betaald).

    Wat deze leek wil weten is: neem ik alles bij Wordpress of moet ik toch gaan voor een andere webhosting?

    Bij voorbaat dank voor uw hulp
    Een gratis website van Wordpress is toch goed? Je basis is altijd vanuit Wordpress en daarmee kan je eigenlijk de mooiste en een van de beste websites maken. Welke wilde plannen heb je? Vaak hoeft het niet eens duur te zijn om je wensen te realiseren.