MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Bijna ramadan insallah weer de standaardvragen beantwoorden van collega's

Helloo,

Bijna insallah ramadan. Insallah zullen we dit jaar met zijn alleen nog beter onze best doen als voorgaande jaren AMIEN.

Kijk er heel graag naar uit elhamdoelilah dat we het mogen meemaken INSALLAH.

Ben wel zat op den duur om die standaard vragen die je elke jaar gesteld krijgt weer te beantwoorden hahaha.

Dus je mag ook niet drinken?
    Wat nou als je ziek bent?
    Mag je ook geen slok water?
    Wat nou als het heel warm is?

Hahah pfff op deze bekende vragen na vind ik het een mooie maand. Overigens vind ik het fijn en leuk om met de ongelovigen erover te praten maar het zijj altijd dezelfde collega's met dezelfde vragen haha.

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Lol

limited edition

Reacties
    26
    19-03-2014

' en als je stiekem wat drinkt. Mag dat wel?'' Deze kreeg ik van een collega...

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Haha ach zo heb je nog veel van zulke

MVC Lid

Reacties
    256
    31-12-2014

Hahahaha herkenbare vragen inderdaad!

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Haha en als je dan zegt van nee mag ook niet drinken, komen ze alsnog met domme vraag dus ook geen slokje water.

MVC Lid

Reacties
    256
    31-12-2014

Citaat Geplaatst door MohammedX5 Bekijk reactie
    Haha en als je dan zegt van nee mag ook niet drinken, komen ze alsnog met domme vraag dus ook geen slokje water.

Hahah indd! En ook geen kauwgom dan?
    Nee ook niet !!!

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Hahaha

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Werk ze

Find your way..

Reacties
    8.033
    31-10-2005

MVC Premium MVC Premium
    Poeh, inderdaad. Maar ik vind het niet zo heel vervelend hoor, het is juist een goed moment om ze over ons geloof te vertellen.

Wat ik wel echt vervelend vind is ‘ohh sorry, wil niet eten terwijl je vast’, ‘mag ik eten/drinken voor je neus?’, ‘heb medelijden met je’, ‘doet het je niks als je anderen ziet eten/drinken? Mijn Allah, eet/drink gewoon, ik heb alleen last van die onnodige vragen waar je het antwoord al op weet!

“I know but one freedom and that is the freedom of the mind.”

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Nee ik vind het zeker niet vervelend als ik over mijj geloof met ze praat wie weet brn ik sebab dat een van hun brkeert. Maar wat ik dus vervelend vind is dat ze niet enkele niet naar je antwoorden hebben geluisterd of er niks mee hebben gedaan. Hoe kan je nou ieder jaar dezelfde vragen stellen. Dat is gewoon een teken dat het ze allemaal niet boeit maar ze fake doen als het gaat om interesse te tonen.

Find your way..

Reacties
    8.033
    31-10-2005

MVC Premium MVC Premium
    Nee ik vind het zeker niet vervelend als ik over mijj geloof met ze praat wie weet brn ik sebab dat een van hun brkeert. Maar wat ik dus vervelend vind is dat ze niet enkele niet naar je antwoorden hebben geluisterd of er niks mee hebben gedaan. Hoe kan je nou ieder jaar dezelfde vragen stellen. Dat is gewoon een teken dat het ze allemaal niet boeit maar ze fake doen als het gaat om interesse te tonen.
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik werk al jaren met dezelfde collega’s en inderdaad ieder jaar komen dezelfde vragen terug. En dan bevestigen ze ook vaak oja, daar hebben we het al eens over gehad. Wij zijn het gewend en doen dit al jaren dus wij weten precies hoe of wat. Maar voor hen is het toch ieder jaar weer opnieuw even wennen, omdat zij er niet in zitten zoals wij. En dat heeft in mijn geval helemaal niks te maken met desinteresse, want ze zijn juist wel geïnteresseerd en luisteren ook echt en vragen vaak ook door.

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Sorry hoor maar als je ieder jaar dezelfde vragen krijgt zoals;
    dus je mag ook niet drinken?
    en ook geen slokje water als heel warm is?

Dan snap ik niet wat er moeilijk is aan deze antwoorden te wennen. Kijk dat ze niet weten wanneer het weer ramadan is begrijp ik nog wel. Maar de standaardvragen van dezelfde collega's ieder jaar heeft niks met eraan wennen te maken.

Find your way..

Reacties
    8.033
    31-10-2005

MVC Premium MVC Premium
    Sorry hoor maar als je ieder jaar dezelfde vragen krijgt zoals;
    dus je mag ook niet drinken?
    en ook geen slokje water als heel warm is?

Dan snap ik niet wat er moeilijk is aan deze antwoorden te wennen. Kijk dat ze niet weten wanneer het weer ramadan is begrijp ik nog wel. Maar de standaardvragen van dezelfde collega's ieder jaar heeft niks met eraan wennen te maken.
    Ze vergeten het gewoon. Ik heb die vraag ook gesteld waarom ze het blijven herhalen. Ze zijn er gewoon niet mee bezig en staan er niet bij stil, simpel.

MVC Lid

Reacties
    32
    06-02-2006

Hmm sommigen kun je voordeel van twijfel geven dan maar niet allemaal haha.