1. #571
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Stel je voor Ajax pakt alleen de dubbel?

    Landstitel en CL.

    Ik ben nog steeds aan het dromen.
    vind ook dat ajax de beker aan willem 2 moeten geven als ze tenminste een punt pakken tegen de wietlampen

  2. #572
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    ajax moet 4 wedstrijden spelen in 10 dagen, groningen 20 april, vitesse 23 april , graafschap 28 aprik en spurs 30 april

  3. #573
    MVC Lid

    Reacties
    11.257
    18-01-2013

    Grootste schande van de Uefa dit seizoen.

    Juventus was nog voordat de CL begon al top favoriet om de cup te pakken.

    Dat waren ze de hele tijd.
    En dan kom je met een team wat een Juventus weg blaast.

    En wat denk je.

    Niemand van Ajax in elftal van de week.
    Sterling, De Bruyne en Aguero liggen eruit.
    Maar niet in eltal van de week.


  4. #574
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Ik was op Playa en zag op scherm dat Ajax voor stond, ik geloofde het eerst niet.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  5. #575
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    vind ook dat ajax de beker aan willem 2 moeten geven als ze tenminste een punt pakken tegen de wietlampen
    LOL, daar zit wat in. Stel je voor dat Ajax die triple pakt, dan ga ik echt stuk.

  6. #576
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Grootste schande van de Uefa dit seizoen.

    Juventus was nog voordat de CL begon al top favoriet om de cup te pakken.

    Dat waren ze de hele tijd. En dan kom je met een team wat een Juventus weg blaast. En wat denk je.Niemand van Ajax in elftal van de week.
    Ja sloeg nergens op. Maar het gekke is dat niemand bij Ajax zijn niveau haalde, vooral Neres en Ziyech hadden hun dag niet. En zelfs dan nog hebben ze Juventus weg getikt, ze waren kansloos. Die goal van Ziyech was gruwelijk, volgens mij was het geen buitenspel. Ging stuk om dat gezicht van Ronaldo na afloop.

  7. #577
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    ajax moet 4 wedstrijden spelen in 10 dagen, groningen 20 april, vitesse 23 april , graafschap 28 aprik en spurs 30 april
    Ja dit is krankzinnig, hoe lang gaat dit goed? Gisteren bij Groningen was ook slecht man, en hoe dom is Huntelaar vraag ik me af. En Frenkie de Jong krijgt laatste tijd in elke wedstrijd kortsluiting in z'n hoofd, hij maakt domme acties. Dit had hij tegen Real Madrid, Juventus en gisteren in eerste minuut tegen Groningen sloeg nergens op.

  8. #578
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ik was op Playa en zag op scherm dat Ajax voor stond, ik geloofde het eerst niet.
    En het ergste van alles is dat ik er serieus rekening mee hou dat Ajax die finale gaat halen, hoe ziek is dat. Als je beter bent dan Real en Juve, dan kan je Tottenham ook verslaan. Ik denk wel dat Man City met 2 keer 3-0 had gewonnen van Ajax. Zelfs tegen Liverpool geef ik Ajax een kans, aangezien zij ook een zwaar programma hebben. Tegen Barca is Ajax normaal gesproken kansloos, dus ik hoop niet op die finale.

  9. #579
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Felicitaties van bondscoach Renard aan het adres van Ziyech en Mazraoui.

    Reacties zijn geweldig.

    Vergeet Labyad niet.
    Volgend jaar komt zijn kans. Waarschijnlijk gaan Ziyech, De Ligt, en Neres zeker weg. Er is ook belangstelling voor Blind van PSG. Dus prestaties van dit jaar kan je volgend seizoen niet verwachten.

  10. #580
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ja sloeg nergens op. Maar het gekke is dat niemand bij Ajax zijn niveau haalde, vooral Neres en Ziyech hadden hun dag niet. En zelfs dan nog hebben ze Juventus weg getikt, ze waren kansloos. Die goal van Ziyech was gruwelijk, volgens mij was het geen buitenspel. Ging stuk om dat gezicht van Ronaldo na afloop.
    Hahaha.

    REFEREE MADRID.

  11. #581
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Hahaha.
    Hij kon niet geloven dat hij tegen dit onervaren Ajax eruit is gevlogen. Je moet niet vergeten, tegen Atletico Madrid waren ze de baas op het veld. Nu waren ze 2de helft kansloos, publiek vertrok al 10 minuten voor tijd.

  12. #582
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Gunnerfan Bekijk reactie
    Stel je voor Ajax pakt alleen de dubbel?

    Landstitel en CL.

    Ik ben nog steeds aan het dromen.
    Hahaha. Trouwens, is het geen record van Ajax, dat ze 3 voorrondes hebben gespeeld en dan halve finale CL bereiken? In totaal zijn dit 16 wedstrijden. Maar als je me had gezegd dat Ajax in 3 jaar tijd finale EL en halve finale CL zou halen, had ik je voor gek verklaart.

  13. #583
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Hij kon niet geloven dat hij tegen dit onervaren Ajax eruit is gevlogen. Je moet niet vergeten, tegen Atletico Madrid waren ze de baas om het veld. Nu waren ze 2de helft kansloos, publiek vertrok al 10 minuten voor tijd.
    Hahaha. Hij was gewoon nergens.
    REFEREE MADRID.

  14. #584
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Hahaha. Hij was gewoon nergens.
    Vandaar dat ie zowel uit als thuis scoorde, keppeltje

  15. #585
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Is Ronaldo nog steeds geliefd bij Realfans van Marokko.nl sporthoekje ?