1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Krullen

    Dames met krullen en die hoofddoek dragen hoe verzorgen jullie je haar en wat voor producten gebruiken jullie allemaal?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Up

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  3. #3
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Ik zal morgen InshaAllah mijn routine hier delen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ik zal morgen InshaAllah mijn routine hier delen.
    Incha Allah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Up

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  6. #6
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door ouahiba- Bekijk reactie
    Incha Allah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Thanks ik zocht dit topic.

    Wat ik doe is het volgende.

    Wassen met natuurlijke shampoo. Ik heb nu even tijdelijk een shampoo bar maar meestal gebruik ik shampoo van yes to.
    Conditioner: yes to/cantu
    1 keer in de week masker van ghassoul.
    1 keer in de week mix van oliën in mijn haar als haarmasker.
    1 keer per maand henna in mijn haar.

    Voor de rest: satijnen kussensloop. Haar drogen met een oud T-shirt. Haar thuis los dragen of in een losse vlecht i.p.v. strakke knot.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Thanks ik zocht dit topic.

    Wat ik doe is het volgende.

    Wassen met natuurlijke shampoo. Ik heb nu even tijdelijk een shampoo bar maar meestal gebruik ik shampoo van yes to.
    Conditioner: yes to/cantu
    1 keer in de week masker van ghassoul.
    1 keer in de week mix van oliën in mijn haar als haarmasker.
    1 keer per maand henna in mijn haar.

    Voor de rest: satijnen kussensloop. Haar drogen met een oud T-shirt. Haar thuis los dragen of in een losse vlecht i.p.v. strakke knot.
    Zoveel haha. Is t makkelijk bij te houden en merk je verschil. Ik doe ook altijd henna in mijn haar maar niet om de maand ik vind t heel vies aanvoelen, dus kan ik er niet zo goed tegen maar ik doe t wel ong 2x per jaar in mijn haar.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  8. #8
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door ouahiba- Bekijk reactie
    Zoveel haha. Is t makkelijk bij te houden en merk je verschil. Ik doe ook altijd henna in mijn haar maar niet om de maand ik vind t heel vies aanvoelen, dus kan ik er niet zo goed tegen maar ik doe t wel ong 2x per jaar in mijn haar.

    Wat voor type krullen heb je? Ik heb nog al lang en dik haar en ik heb zachte haren en geen kroes maar ik merk dat mijn krullen einde van de dag al soort van afgezakt zijn, wat super irritant is.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ohja vergeten doe ook nog eens gel in mijn haar Wel zelfgemaakte.

    Ik vind henna echt heerlijk in mijn haar. Ik vind dit wel makkelijk om bij te houden. Ben gelukkig niet elke dag bezig met mijn haar.

    Zelf heb ik fijn haar wat erg dik is en dus gauw gaat klitten. Krulpatroon :2C/3A.

    Dat had ik vroeger ook vandaar dat ik over ben gestapt naar shampoos zonder siliconen etc en gebruik ik gel i.p.v. mousse.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ohja vergeten doe ook nog eens gel in mijn haar Wel zelfgemaakte.

    Ik vind henna echt heerlijk in mijn haar. Ik vind dit wel makkelijk om bij te houden. Ben gelukkig niet elke dag bezig met mijn haar.

    Zelf heb ik fijn haar wat erg dik is en dus gauw gaat klitten. Krulpatroon :2C/3A.

    Dat had ik vroeger ook vandaar dat ik over ben gestapt naar shampoos zonder siliconen etc en gebruik ik gel i.p.v. mousse.
    Ik heb zelf krul patroon 3A/3B en ik merk ook omdat ik hoofddoek draag er niet echt veel mee doe, terwijl ik super mooi haar heb al zeg ik het van mij zelf en als ik een keer iets doe met mijn haar dan ziet het dan de volgende alweer niet uit , omdat ik denk dat ik voor het slapen gaan mijn haar in een knot doe?

    Ik heb pas geleden de lijnzaad gel zelf gemaakt en geprobeerd en ik moet je zeggen het is een fijn spul hoor. Alleen zoek ik een wonder spul zodat mijn krullen niet uitzakken[emoji24][emoji24]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  10. #10
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Wat gebruik je nu?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5
    12-12-2001

    Ik mis mijn krullen! Mijn haarstructuur is veranderd naar stijl met golven. Ik zal met producten proberen of ik toch nog krullen kan creëren.

  12. #12

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Ik ga ook aan de krullen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Had ik maar krullen heb stijl haar van mezelf al wil ik het golven het wordt weer stijl

  14. #14

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Ik krijg morgen mijn deffuser, jeej.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15
    26-02-2019

    Ik heb ook een diffuser föhn en ik als mijn haar er mee droog of het gebruik vind ik mijn haar er niet uit zien. Ik vind dat t mijn krullen lelijk maakt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk