1. #211
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Heb jij je zusje al laten besnijden dan? De kuffaar abu dawud beschrijft in zijn hadith boek dat Mohammed meisjes liet besnijden.
    Kijk hoe die zegt Mohammed alsof die met de profeet vrede zij met hem heeft geknikkerd.

    Iegh tfoe

  2. #212
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Is niet normaal man. Veel gekken op deze site
    Veel gekken die doen aan plaat grijs draaien.
    Daarom gewoon hun huidige status exposen en verder gaan met je dingen.

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Kijk hoe die zegt Mohammed alsof die met de profeet vrede zij met hem heeft geknikkerd.

    Iegh tfoe
    Ik erken jou mohammed niet. Ik zeg zelfs dat jou mohammed een fictief persoon is uit een sprookjesverhaal die nooit bestaan heeft.

    Jij hebt niks te maken met de ware profeet Mohammed uit de Koran. Jij gelooft in een mohammed die verzonnen is vanuit hadith boeken.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  4. #214
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Ik erken jou mohammed niet. Ik zeg zelfs dat jou mohammed een fictief persoon is uit een sprookjesverhaal die nooit bestaan heeft.

    Jij hebt niks te maken met de ware profeet Mohammed uit de Koran. Jij gelooft in een mohammed die verzonnen is vanuit hadith boeken.
    Mooi hou dat vast tot je zult sterven en dan mag je dit met Allah bespreken.

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Soennieten geloven in een dubbelganger van mohammed. Zoiets zeg maar:

    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  6. #216
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    convicted, jij verdraaid zijn reactie, hij zegt maw, dat jij geloofd in een soort mohammed alla mohand abdelkarim , sommige riffijnen noemen hem ook profeet,


    hij bedoel de echte profeet die je moet geloven is mohammed die koran ontving,

    jullie azulisten proberen echt alles te manipuleren , qawm shitaan

  7. #217
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    De mohammed van de hadith en de profeet Mohammed van de Koran zijn niet hetzelfde personen. Dat is wat je niet begrijpt. Hier ik leg het je uit:








    Ze lijken op elkaar , maar zijn niet hetzelfde personen.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  8. #218
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    convicted, jij verdraaid zijn reactie, hij zegt maw, dat jij geloofd in een soort mohammed alla mohand abdelkarim , sommige riffijnen noemen hem ook profeet,


    hij bedoel de echte profeet die je moet geloven is mohammed die koran ontving,

    jullie azulisten proberen echt alles te manipuleren , qawm shitaan
    Je bent een Quranist kerel, doe nooit meer alsof je verbonden met ahlul Sunnah. Nu weten we van jou dat je alle hadith verwerpt en ik kan me nog herinneren dat je eerst zei ik verwerp het alleen als het niet authentiek is.

    Moge Allah je leiden want je bent zwaar dwalend. Voor de rest kan het me weinig schelen wat je Koranist maat probeert te bereiken. Wij zullen ons niet laten uitlokken met jullie onzinnige claims.

  9. #219
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Kijk dit zijn niet hetzelfde personen:



    Hetzelfde geldt voor de mohammed die verzonnen is door middel van hadith boeken en de ware profeet Mohammed van de Koran.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  10. #220
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    De mens dacht dat de dubbelganger de ware was , alleen dat blijkt niet zo te zijn:

    Schadevergoeding voor man die 17 jaar vast zat vanwege misdaad dubbelganger



    17 jaar lang zat Richard Anthony Jones in een cel in de Amerikaanse staat Kansas. Onterecht. Want niet hij, maar een dubbelganger bleek verantwoordelijk voor de misdaad. Hij krijgt een schadevergoeding.

    Richard werd tot 19 jaar cel veroordeeld vanwege de roofoverval op een vrouw op een parkeerplaats van Walmart. De vrouw verzette zich en wist te voorkomen dat de dief er met haar portemonnee vandoor ging. Wel raakte ze haar telefoon kwijt.

    De vrouw viel en raakte gewond aan haar knieën, en om die reden werd de daad aangemerkt als gewelddadig.

    Alibi
    Ooggetuigen beschreven de dader en wezen zonder twijfel Richard aan uit enkele verdachten. DNA-bewijs was er niet en ook vingerafdrukken werden niet gevonden.

    Het werd dus een veroordeling, ondanks dat Richard een sterk alibi had. Hij kon de misdaad niet hebben gepleegd, want op hetzelfde moment was hij op een verjaardagsfeestje van zijn vriendin. Veel mensen hadden hem daar gezien.

    Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
    Utrechter Edo ineens oog in oog met dubbelganger
    Crimineel verleden
    Toch werd hij in staat van beschuldiging gesteld, want hij zag er precies hetzelfde uit als de dader. En hij had ook een crimineel verleden.

    In de gevangenis hoorde Richard verhalen over een dubbelganger. Hij kwam in 2015 in contact met Midwest Innocence Project, een stichting die zich hard maakt voor onterecht veroordeelden.

    1,1 miljoen
    De stichting spoorde de dubbelganger op. Ooggetuigen van destijds werden opnieuw gevraagd om een beoordeling, en ze konden niet meer met zekerheid zeggen wie de dader was. Een jury besloot afgelopen zomer de veroordeling ongedaan te maken.

    Richard krijgt 1,1 miljoen dollar schadevergoeding. De zaak is verjaard voor de dubbelganger, dus die kan niet meer worden veroordeeld.

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buit...anwege-misdaad
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  11. #221
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Je bent een Quranist kerel, doe nooit meer alsof je verbonden met ahlul Sunnah. Nu weten we van jou dat je alle hadith verwerpt en ik kan me nog herinneren dat je eerst zei ik verwerp het alleen als het niet authentiek is.

    Moge Allah je leiden want je bent zwaar dwalend. Voor de rest kan het me weinig schelen wat je Koranist maat probeert te bereiken. Wij zullen ons niet laten uitlokken met jullie onzinnige claims.
    je kan zoveel typen en met moeilijke woorden verbloemen , jij kan mij niet dus niet oordelen,

    waarom reageer je nooit inhoudelijk ? altijd op de man nooit op het ertikel

  12. #222
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    de ene keer ben ik koraniet ,dan shi3i ,dan weer kafir, dan seculier, das toch duidelijk dat je maar als hond blaft elke keer blaf je anders,

    sma3 ale7mar al katholikie, gedraag je wella ndor fik ,a le7mar

  13. #223
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    De mens dacht dat de dubbelganger de ware was , alleen dat blijkt niet zo te zijn:

    Schadevergoeding voor man die 17 jaar vast zat vanwege misdaad dubbelganger



    17 jaar lang zat Richard Anthony Jones in een cel in de Amerikaanse staat Kansas. Onterecht. Want niet hij, maar een dubbelganger bleek verantwoordelijk voor de misdaad. Hij krijgt een schadevergoeding.

    Richard werd tot 19 jaar cel veroordeeld vanwege de roofoverval op een vrouw op een parkeerplaats van Walmart. De vrouw verzette zich en wist te voorkomen dat de dief er met haar portemonnee vandoor ging. Wel raakte ze haar telefoon kwijt.

    De vrouw viel en raakte gewond aan haar knieën, en om die reden werd de daad aangemerkt als gewelddadig.

    Alibi
    Ooggetuigen beschreven de dader en wezen zonder twijfel Richard aan uit enkele verdachten. DNA-bewijs was er niet en ook vingerafdrukken werden niet gevonden.

    Het werd dus een veroordeling, ondanks dat Richard een sterk alibi had. Hij kon de misdaad niet hebben gepleegd, want op hetzelfde moment was hij op een verjaardagsfeestje van zijn vriendin. Veel mensen hadden hem daar gezien.

    Miniatuurvoorbeeld Lees ook:
    Utrechter Edo ineens oog in oog met dubbelganger
    Crimineel verleden
    Toch werd hij in staat van beschuldiging gesteld, want hij zag er precies hetzelfde uit als de dader. En hij had ook een crimineel verleden.

    In de gevangenis hoorde Richard verhalen over een dubbelganger. Hij kwam in 2015 in contact met Midwest Innocence Project, een stichting die zich hard maakt voor onterecht veroordeelden.

    1,1 miljoen
    De stichting spoorde de dubbelganger op. Ooggetuigen van destijds werden opnieuw gevraagd om een beoordeling, en ze konden niet meer met zekerheid zeggen wie de dader was. Een jury besloot afgelopen zomer de veroordeling ongedaan te maken.

    Richard krijgt 1,1 miljoen dollar schadevergoeding. De zaak is verjaard voor de dubbelganger, dus die kan niet meer worden veroordeeld.

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buit...anwege-misdaad
    PRECIES hetzelfde geldt voor de profeet Mohammed. Hij wordt schuldigd met allerlei dingen die hij gezegd zou hebben wat helemaal niet klopt. Hadith boeken zijn helemaal niet de woord van de profeet geweest.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  14. #224
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    de ene keer ben ik koraniet ,dan shi3i ,dan weer kafir, dan seculier, das toch duidelijk dat je maar als hond blaft elke keer blaf je anders,

    sma3 ale7mar al katholikie, gedraag je wella ndor fik ,a le7mar
    Jij komt uit een vieze familie die allemaal hun kuisheid niet hebben bewaakt of hun maagdelijkheid hebben verkocht voor het huwelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas

  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    ik ken geen 1 marokkaan die maagd is gebleven tot zijn huwelijk ze hebben allen sex gehad voor het huwelijk
    Lees goed wat je zegt. Jij hebt Veel zusjes en nichtjes. En jij beledigd hen want niet 1 van hun heeft haar kuisheid bewaakt.

    Tfoe 3liek.

    Of jij liegt over je zusjes en nichtjes of je moet hen op een liefdevolle manier onderwijzen dat kuisheid bewaken belangrijk is en kuisheid verkopen een grote zonde is.

    Je komt over als een dayouth

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    Hala Madrid y nada mas