1. #31
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Hahahaha je bent echt grappig.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    amanto billahi wa mala'ikatihi wa kotobihi wa rosolihi wa al yawm al akhir

    met kotobihi wordt niet bedoel al hadith , maar oa boeken van ibrahim, dawoed, moesa en koran

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Hahahaha je bent echt grappig.
    reageer dan inhoudelijk op die ayat , neem jij die ayat niet serieus ?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    jij neemt die ayat van de koran niet serieus, jij gelooft dus niet in de koran, daarom noem ik je altijd katholiek,

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    er zijn nog meer ayat in de koran die hadith verwerpen

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    geef antwoord als je serieus bent, heeft omar ra de hadith verboden in zijn khalifaat periode ? ja of nee

    geef antw of durf je niet,

    omar is de 2 kahlief van al rashidoen toch ? gisteren zei je nog dat je alleen al rashidoen als de kholafa accepteert

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    als een khalief als omar ra de hadith verbood. wie ben jij om te kunnen zeggen dat ie fout was, ?

  8. #38
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Best gek dat Ltfo heel de tijd die topic upt..ken em ni..

    Voor zover ik weet is Koranieten en Coraish niet hetzelfde(srry vr men schrijffouten)

    Ma ik kan ook niet echte Arabisch lezen en schrijven,, tenzij me naam die ken ik..

    Ma ni op me letten op dit ..zeg men gedacht..ma ik kan niet lezen zoals het moet dus ik tel niet..

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Oh ltfo is een koraniet. Nu snap ik het
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Oh ltfo is een koraniet. Nu snap ik het
    niet meer shi3i ? of kafir, ? of jood ?


    niemand van jullie achterlijke reageert op een van de ayat die ik plaatste , maar alleen op de persoon, teken dat jullie geen moslims zijn maar gewoon achterlijke rif azulisten die uit zijn op chaos , la3nato allahi 3ala ayi rifi azuli kafir ,

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Best gek dat Ltfo heel de tijd die topic upt..ken em ni..

    Voor zover ik weet is Koranieten en Coraish niet hetzelfde(srry vr men schrijffouten)

    Ma ik kan ook niet echte Arabisch lezen en schrijven,, tenzij me naam die ken ik..

    Ma ni op me letten op dit ..zeg men gedacht..ma ik kan niet lezen zoals het moet dus ik tel niet..
    dat jij verschil tussen koranisten en koraish niet kent zegt heel veel over je achterlijkheid,

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    er zijn genoeg ayat die de hadith verwerpen, ook omar verbood de hadith is zijn periode als khalief,

    reageer op deze reactie ipv op de man,

    ik kan ook schelden ben kampioen in

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    ik verwerp ook niet ALLE hadith , de waarheid haal je uit de koran en niet de hadith

  14. #44
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    dat jij verschil tussen koranisten en koraish niet kent zegt heel veel over je achterlijkheid,
    Zoals ik al zei..ik kan niet alles weten..ma ik zou me niet achterlijk noemen..

    Je superieure zogezegd aanvallen ..zeggen me genoeg..

    Kmoet je niet en deal whit it..!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    niet meer shi3i ? of kafir, ? of jood ?


    niemand van jullie achterlijke reageert op een van de ayat die ik plaatste , maar alleen op de persoon, teken dat jullie geen moslims zijn maar gewoon achterlijke rif azulisten die uit zijn op chaos , la3nato allahi 3ala ayi rifi azuli kafir ,
    Nee ik dacht simpelweg een moslim die zijn begeertes nergens voor zou willen opgeven, en ook hersenloos trouw is aan bepaalde partijen. Wat ik nog steeds niet snap overigs is dat je aansloot bij je vijanden die moslims belachelijk maken toen het je heet werd.
    If you 'don't know', Allah knows.