1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    Wie hoge bloeddruk gehad tijdens zwangerschap??

    Hallo dames

    Als je het hebt gehad vertel eens je ervaring zoals hoe lang na de bevalling was je bloeddruk weer goed heb je medicatie geslikt zo ja voor hoe lang en heb je andere zwangerschappen aangedurft en hoe verliepen die?

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    Ik heb aan het einde van mijn zwangerschappen altijd een hele hoge bloeddruk, wordt dan ook extra onder controle gehouden.
    Bij de eerste zwangerschap ben ik om deze reden ook ingeleid omdat ze bang waren voor een zwangerschapsvergiftiging.
    Het bizarre is dat mijn bloeddruk gauw weer normaal is na de bevalling.

    Ghayr insha allaah
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    [QUOTE=dicentra;134043599]Ik heb aan het einde van mijn zwangerschappen altijd een hele hoge bloeddruk, wordt dan ook extra onder controle gehouden.
    Bij de eerste zwangerschap ben ik om deze reden ook ingeleid omdat ze bang waren voor een zwangerschapsvergiftiging.
    Het bizarre is dat mijn bloeddruk gauw


    weer normaal is na de bevalling.

    Ghayr insha allaah[/QUO

    Hoeveel kinderen heb je?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    Ik heb twee kinderen alhamdulillaah.
    Na de bevalling was mijn bloeddruk weer gelijk normaal, dus ik heb geen medicatie gehad, enkel bij de tweede was mijn bloeddruk erg laag maar dat kwam door teveel bloedverlies.
    Mag ik vragen hoeveel kinderen je hebt en of dit van toepassing is bij al je zwangerschappen?
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ik heb twee kinderen alhamdulillaah.
    Na de bevalling was mijn bloeddruk weer gelijk normaal, dus ik heb geen medicatie gehad, enkel bij de tweede was mijn bloeddruk erg laag maar dat kwam door teveel bloedverlies.
    Mag ik vragen hoeveel kinderen je hebt en of dit van toepassing is bij al je zwangerschappen?
    Dus bij de tweede heb je juist een lage gehad?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ik heb twee kinderen alhamdulillaah.
    Na de bevalling was mijn bloeddruk weer gelijk normaal, dus ik heb geen medicatie gehad, enkel bij de tweede was mijn bloeddruk erg laag maar dat kwam door teveel bloedverlies.
    Mag ik vragen hoeveel kinderen je hebt en of dit van toepassing is bij al je zwangerschappen?
    En was je bloeddruk ook gewoon goed bij de 6 weken controle na de bevalling?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    Nee aan het einde van mijn tweede zwangerschap was mijn bloeddruk ook te hoog.
    Maar doordat ik teveel bloed verloor na de bevalling was mijn bloeddruk te laag.
    Maar mijn bloeddruk is na de bevalling gelijk gezakt, heel apart gewoon.
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Nee aan het einde van mijn tweede zwangerschap was mijn bloeddruk ook te hoog.
    Maar doordat ik teveel bloed verloor na de bevalling was mijn bloeddruk te laag.
    Maar mijn bloeddruk is na de bevalling gelijk gezakt, heel apart gewoon.
    Apart inderdaad en mag ik vragen hoeveel jaar er tussen jou kinderen zit en hoe was je bloeddruk na de 6 weken controle?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    Citaat Geplaatst door Princes1 Bekijk reactie
    Apart inderdaad en mag ik vragen hoeveel jaar er tussen jou kinderen zit en hoe was je bloeddruk na de 6 weken controle?
    3 jaar en 3 maanden.
    Mijn bloeddruk was na 6 weken ook gewoon weer normaal. 120/80
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    14
    04-04-2019

    Up