1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    beetje moe van alles

    salaamoe alaykoum sisters❤️

    ik ben een beetje moe van het feit dat je nergens rust kunt vinden in deE tijd, je probeert alles maar rust vind je niet.. iemand tips?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-04-2019

    Wa 'alaikum assalaam. Je vind rust door naar de Quran te luisteren, lezen, begrijpen.

    Wat ook ontspanning kan verzorgen is bijvoorbeeld met je vriendinnen of zusters iets leuks doen. Winkelen of gezellig samen picknicken op een zomerse dag. Een lezing bezoeken en daarna lekker een hapje eten.

    Jezelf verwennen door bijvoorbeeld eens even uitgebreid jezelf te reinigen door middel van scrubjes of maskertjes, leuke kleding binnenhuis aandoen en jezelf opmaken, iets lekkers bakken, enz.

    Er zijn zoveel mogelijkheden. Het is maar net wat je kan doen en waar je zin in hebt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    Wa alaikoum salaam ukhti!
    ten eerste bedankt voor je reactie❤️
    het is gewoon dat ik daar zelfs te moe voor ben.. ik probeer wel mn best te doen, en zal je advies opvolgen.. ik zal inshaa Allaah binnenkort misschien een lezing bezoeken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-04-2019

    Citaat Geplaatst door Ummsafwan Bekijk reactie
    Wa alaikoum salaam ukhti!
    ten eerste bedankt voor je reactie❤️
    het is gewoon dat ik daar zelfs te moe voor ben.. ik probeer wel mn best te doen, en zal je advies opvolgen.. ik zal inshaa Allaah binnenkort misschien een lezing bezoeken
    Graag gedaan, hoor. Help je graag. Oh, wat vervelend. Heb je wel eens naar je gezondheid gekeken? Misschien heb je wat ijzer tekort. Dat kan een reden zijn voor vermoeidheid. Je kan het laten checken bij de huisarts.

    In sha Allah. Het advies geldt ook voor mij hoor, ik moet ook hard aan mezelf werken, maar alles komt in stappen, in sha Allah.

    Je kunt me altijd een berichtje sturen als je wat tips nodig hebt, enz.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    jaa inshaa Allaah, bloedwaarden zijn goed volgens de HA

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    je kan me ook altijd pmen ukhti❤️ het is gewoon eens in het jaar dat ik md depri voel

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3
    05-04-2019

    Assalaamu 'alaikum. Alhamdoulilah, wat fijn. Ja, iedereen heeft wel eens een dipje. Maar als het de overhand neemt, moet je wel op tijd aan de bel trekken.

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ummsafwan Bekijk reactie
    salaamoe alaykoum sisters❤️

    ik ben een beetje moe van het feit dat je nergens rust kunt vinden in deE tijd, je probeert alles maar rust vind je niet.. iemand tips?
    Rust vind je nergens..is geschreven en een on feit..kan je niet betwisten..amper iets aan doen..

    Je kan enkel beseffen..er zijn degene die het beter hebben en degene die minder hebben..klinkt afgezaagd..ma niet minder waar..

    Check je mins en denk erover na..werkpunt?

    Wat ik weet en geleerd heb is je moet sterkste geven om anderen te helpen en dan nog is de vraag of je hebt goed gedaan..

    Rust heb je nooit..alleen weten van je eigen dat je je best hebt gedaan..

    Tuurlijk word je er moe van...zelf analyse is best confronteert ma je kan niet meer doen..

    Dit is van een broer..niet meer of minder dan een zuster.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    baraka Allaahu feekom voor jullie reacties en moge Allah jullie gelukkig maken!

    en inderdaad als ik zo terugkijk kun je echte rust niet vinden in het wereldse maar we kunnen het aangenamer maken voor onszelf.. Alhamdulilah ik heb er over nagedacht en zo erg heb ik het niet als ik kijk naar de muslimeen die lijden aan ziektes, de arme, de weeskinderen enz.. moge Allaah mij vergeven voor mij geklaag.

    en moge Allaah onze situaties vergemakkelijken❤️

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Rust vind je op ten duur met EL Qana3a.

    Maar het wereldse leven kent geen Rust.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    precies dat denk ik ook.. niks maakt mij ECHT gelukkig in deze werelden rust vind je al helemaal niet.. en el qana3a betekent dankbaarheid toch?

    oftewel genoegen nemen met wat je hebt?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Ummsafwan Bekijk reactie
    precies dat denk ik ook.. niks maakt mij ECHT gelukkig in deze werelden rust vind je al helemaal niet.. en el qana3a betekent dankbaarheid toch?

    oftewel genoegen nemen met wat je hebt?
    Klopt. EL Qana3a betekend, tevreden zijn, en genoegen nemen met wat Allah subhanahu wata3ala je geeft.
    Jou aandeel in Rizq is al bepaalt door Allah. Wees er blij mee.


    Moge Allah jou geven waar je het meest naar Verlangt.

    Een oprechte Du3a van je Broer.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    40
    19-06-2015

    baraka Allaahu feek voor jou uitleg! ja en Alhandulilaah ben helema niet materialistisch ingesteld maar toch kunnen mensen je heel erg teleurstellen..

    Ameen op jou dua broer en wens jou hetzelfde

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    571
    12-11-2010

    Het besef hebben van veel ni3am die je hebt en dankbaar voor zijn. Negatieve mensen in je leven verbannen.