1. #16
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    haha moest er even uit sorry...

    Geeft niet meid, gewoon berouw vragen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    40
    05-04-2019

    Begin tijd te steken in je geschiedenis en leer want kennis is macht, vergeet emoties ze maken je kapot. lees bv ibn khaldun en weet meer over je history zo wordt je sterk en onafhankelijk.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Studeer ons geloof. Dan ga je wat scherper worden met je gedachten

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    93
    30-04-2019

    Is hij/zij het waard om niet te vergeten?
    Soms krijgen we iets in ons leven waarvan wij denken wauuw dit is hett klaar punt. Na een tijdje gaat het weg en begrijp je niet waarom. Weet dan dat allah subhana wa ta ala iets mooiers voor je heeft. Altijd als er iemand in je leven komt haal een lering uit en ga verder hoe moeilijk het ook is. Zet jezelf op nummer 1

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-05-2019

    Ja kom ik helpje

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.431
    12-03-2016

    Ga je bezighouden met iets en zorg dat je op geen enkele manier meer contact met diegene kan opzoeken/kan zien. Echt helemaal vergeten zal nooit lukken of pas na hele lange tijd, maar op gegeven moment ga je er tenminste steeds minder aan denken. Ik raad je ook aan om je te verdiepen in het geloof, dat zal je echt sterker laten voelen en laten accepteren dat dingen soms eenmaal zo moeten lopen. Alles wat Allah swt bepaald heeft, zit ghair in.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    En is het gelukt?
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Iemand tips?
    Iemand vergeten doe je niet zo even op commando.
    Sowieso is er tijd voor nodig. En het hangt af van wat voor band jullie hebben gehad. En vaak helpt het als je een vervanging voor hebt. Als het om een vriend/vriendin gaan, kan je openstaan voor nieuwe mensen in je leven. Als het om een romantisch relatie gaat, kan je weer gaan daten.

    En als je liefdesverdriet hebt, kan je aan jezelf werken. Vaak denken mensen, in zo een geval, dat zij iets bijzonder moois hebben verloren, en dat zij zoiets nooit meer kunnen krijgen. En dat is fout en destructief. Werk aan jezelf, maak jezelf beter en alle mogelijke manieren, zodat je zelfvertrouwen krijgt en weet dat je weer hetzelfde of nog betere kan krijgen. Zo een positieve opstelling geeft je rust, en dat rust in je hoofd zorgt ervoor dat je sneller je verlies verwerken kan.

    Dus werk aan jezelf, doe je beter best op school of werk, ga sporten, verzorg jezelf beter, koop leuke kleding en geloof erin dat je betere kan krijgen.

    Wat niet helpt is zitten jammeren en depressief de dagen doorbrengen. Jaloers zijn, en de woede en verdriet in je hoofd nog groter maken.
    Elke persoon in de wereld heeft iemand verloren, zoon, dochter, broer, zus, man, vrouw, liefde, sex etc. Maar de meeste mensen hebben het verwerkt en gaan vrolijk verder met hun leven.

    Maar feit is, dat je tijd nodig zal hebben. Je kan zoiets niet toveren. Gun jezelf tijd.
    Succes! Xx

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Ik wil niet gemeen zijn, maar als vrouw zijnde is dat moeilijk het kan zo zijn dat je diegene nooit vergeet en ermee moet leren leven

    Ik wenst je veel sabr!
    Dat is NIET WAAR! Waar heb je dit geleerd?
    Juist voor mannen is het moeilijker om over een verlies heen te komen. En dat heeft vooral met jullie ego te maken.
    Vrouwen die in een gelukkige relatie zitten, denken en smachten nooit naar hun ex. Mannen daarentegen kunnen 20 mooiste vrouwen naast zich hebben en toch maar aan die ene ex denken, die ze niet hebben kunnen krijgen. Ego probleem!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    13
    13-04-2019

    Je vergeet pas een ander als je er iemand voor in de plek heb.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Ik ging op reis anders werd ik gek van het denken aan hem. Het heeft geholpen. Daarna ook gestopt met een hobby die ik door hem had opgepakt. Alles wat mij aan hem deed denken weggegooid, parfum, een shirt, whatever.

    Je moet afstand nemen maar als het echte liefde is, zal het altijd een plekje hebben in je hart. Daar moet er mee leren leven en dat zal ook gebeuren. Niet in de mindset blijven hangen, anders maak je het jezelf moeilijk.


    Zoiets..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  12. #27
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Verdiep je in ons geloof, doe kennis op. Zodat je je sterker gaat voelen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #28
    lailaax3

    Reacties
    1.256
    15-10-2012

    Nou mensen een ander half jaar later en ik zie mijn topic van toen des tijds... Nou wist ik dus niet over wat dit ging en heb mijn hersenen moet kraken om te weten wie ik toen zo graag wou vergeten. Dus lieve mensen hierbij kondig ik jullie aan dat ik hem helemaal vergeten ben. Alles komt goed en wie nu in dezelfde positie als mij toen des tijds staat , trust me you'll forget him
    I love myself


    Lees mijn verhaal "°°Verboden liefde°°° (af)

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Brook. Bekijk reactie



    On topic, fijn dat je over hem heen bent. Tijd heelt wonden.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    Okay doei

    Reacties
    5.150
    17-01-2007

    Citaat Geplaatst door Lailaax3 Bekijk reactie
    Nou mensen een ander half jaar later en ik zie mijn topic van toen des tijds... Nou wist ik dus niet over wat dit ging en heb mijn hersenen moet kraken om te weten wie ik toen zo graag wou vergeten. Dus lieve mensen hierbij kondig ik jullie aan dat ik hem helemaal vergeten ben. Alles komt goed en wie nu in dezelfde positie als mij toen des tijds staat , trust me you'll forget him
    hoera