1. #1
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Hoe herken je een vijand?

    Hoe snel heb jij door dat iemand je niet mag?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    .

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    451
    10-07-2019

    Enemies

  4. #4
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Meestal herken je het als het te laat is.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Iemand die jou niet mag, is per definitie een vijand? Zelfreflectie is een belangrijk onderdeel vh leven..

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Als ik het heb over een vijand, dan bedoel ik hier iemand die jou liever ziet vallen dan opstaan. Hij geniet van jouw tekortkomingen en verafschuwt het wanneer het goede jou overkomt.

    Een vijand kun je o.a. herkennen. En deze punten, wie kan ze noemen? Ben benieuwd.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Iemand die jou niet mag, is per definitie een vijand? Zelfreflectie is een belangrijk onderdeel vh leven..

    Het gaat hier om een vijand die jou als persoon niet mag en niet om een broeder die 1 van jouw slechte daden afkeurt.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Meestal herken je het als het te laat is.

    Dat kan.

    Ze zeggen vaak dat ze je niet haten, een vriend hoeft dat natuurlijk niet te zeggen.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Ik herken ze direct. Mijn vijanden zien er zo uit:


  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    En deze



  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Ben benieuwd naar andere reacties.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Vijand vind ik nogal heftig

    Iemand die jou niet mag zal dit wel laten blijken in zijn houding en manier van praten. Hoe goed je ook dit verbergt.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door floorrrtjee Bekijk reactie
    K laat mijn haters/vijanden nooit iets merken. Dood ze met vriendelijkheid en domheid. Doen alsof je neus bloedt is het beste.

    Je herkent ze door aantal dingen..

    - bepaalde opmerkingen.
    - niet blij met als het goede je overkomt
    - ze proberen he succes te boycotten
    - starten drama in je leven of steken anderen tegen je op
    - Ogen/blikken


    De haters die zichzelf verbergen herken ik sneller dan degene die mij tonen.
    Ogen en blikken hoe zie je dat precies? En wat voor opmerkingen?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door floorrrtjee Bekijk reactie
    Iemand die je zomaar niet mag is heel anders dan iemand die je het liefs ziet falen. Zielen mogen elkaar soms gewoon niet.
    Maar deze topic gaat echt over degenen die anderen haten, en dit uit zich vaak in lelijke daden naar de slachtoffers toe, om hen kwaad te doen.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    485
    27-06-2019

    Citaat Geplaatst door Labrigade Bekijk reactie
    Als je een interactie aangaat met mensen met goede niya omwille van allah. Dan waakt allah over je en zal enkel raken wat hij voor je wil. Kan een zegen zijn of beproeving. Om bij voorbaat te denken in vijandschap is in mijn ogen niet oke want inna ba3da dann itm!

    Wat bedoel je precies?

    Deze topic gaat over degenen die anderen haten en dat laten zien in lelijke daden.