1. #1
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Is deze wereld veranderd

    Of ben ik veranderd. Ik zie opeens overal goede moslims en ongelukkige niet moslims.

  2. #2
    Administrator

    Reacties
    215
    03-12-2000

    MVC Staf MVC Staf
    Na regen komt zonneschijn

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Ik wil ruilen met een hele goede moslim. Emoi

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Moderator Bekijk reactie
    Na regen komt zonneschijn
    Inshallah

  5. #5
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Of ben ik veranderd. Ik zie opeens overal goede moslims en ongelukkige niet moslims.
    De wereld is nog steeds hetzelfde, je waarneming is hetgeen dat veranderd.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Of ben ik veranderd. Ik zie opeens overal goede moslims en ongelukkige niet moslims.
    Ik weet niet waar jij leeft, maar geluk is een momentopname. Dus als je mij ziet lachen, ben ik gelukkig? Schijn kan bedriegen. Elke huisje heeft zijn kruisje en wat giser mooi was, kan morgen verdriet opleveren. Leef met de dag.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Ik weet niet waar jij leeft, maar geluk is een momentopname. Dus als je mij ziet lachen, ben ik gelukkig? Schijn kan bedriegen. Elke huisje heeft zijn kruisje en wat giser mooi was, kan morgen verdriet opleveren. Leef met de dag.

    Leef met de dag goeie tip bedankt. Ik wens niet veel enkel een goede moslim worden

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    De wereld is nog steeds hetzelfde, je waarneming is hetgeen dat veranderd.

    Ja wat een verschil

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Leef met de dag goeie tip bedankt. Ik wens niet veel enkel een goede moslim worden
    Voor mij ben jij het al. Je bent zuiver, eerlijk en spontaan en leergierig. Dat zijn mooie eigenschappen om te koesteren!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Voor mij ben jij het al. Je bent zuiver, eerlijk en spontaan en leergierig. Dat zijn mooie eigenschappen om te koesteren!

    Grapjurk

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Grapjurk
    Nee, dit keer geen grapjurken. Waren niet in de uitverkoop. Ik heb grapbroeken. Die passen als gegoten vandaag, probeer ik ze uit.