1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Salafi baby

    No hard feelings , niet huilen ... just for fun!


    https://www.youtube.com/watch?v=FtRWeaBQZGE

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    De مفهوم (betekenis) van نصوص zijn de bedoeling, niet de letters/woorden.....

    En als je naar de betekenissen kijkt , dan zeggen ze : je wijkt af van de tekst!!

    Daarom had Imaam Abu Hanifah en de Kufis veel issues met de dhahiris/ahlalhadith/atharis... ze werden 'ahl al-ray' genoemd (mensen van opinies) en mensen werden tegen hen gewaarschuwd.

    Abu Hanifah was correct natuurlijk! ; )

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Manhajsalaf2018 stuurde dit naar mij - weer voor aandacht - :

    Alleen maar domme topics om er anderen mee te beledigen en slaan. Doe eens wat de profeten deden, uitnodigen naar tawheed, wat vind je daar nou zo moeilijk aan?

    Kan iemand aan deze wahabiyah uitleggen wat Tawheed is?

    Verlos haar uit haar leed ...

    Ze is mischien 50 jaar oud en hier al 10 jaar actief , en heeft NOG STEEDS blijkbaar hulp nodig om Tawheed te begrijpen.

    PS: de rest van de Moslims hier weten al wat Tawheed is , zij weten wat 'la ilaha il allah' betekent ... ik preek niet aan hindus, budhisten, christenen om tawheed te preken ... het zijn moslimeen hier .... dat jij in jou wahabi doolhof definities verdwaald bent is niet onze schuld.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    16
    31-03-2019

    Ik was nieuwsgierig hoe oud jullie zijn?


    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Manhajsalaf2018 stuurde dit naar mij - weer voor aandacht - :

    Alleen maar domme topics om er anderen mee te beledigen en slaan. Doe eens wat de profeten deden, uitnodigen naar tawheed, wat vind je daar nou zo moeilijk aan?

    Kan iemand aan deze wahabiyah uitleggen wat Tawheed is?

    Verlos haar uit haar leed ...

    Ze is mischien 50 jaar oud en hier al 10 jaar actief , en heeft NOG STEEDS blijkbaar hulp nodig om Tawheed te begrijpen.

    PS: de rest van de Moslims hier weten al wat Tawheed is , zij weten wat 'la ilaha il allah' betekent ... ik preek niet aan hindus, budhisten, christenen om tawheed te preken ... het zijn moslimeen hier .... dat jij in jou wahabi doolhof definities verdwaald bent is niet onze schuld.


    Citaat Geplaatst door SlashHamer Bekijk reactie


    Umm Kechie Manhajsalaf2018 in je hoekje gekomen bro?

    ze snakt zo te zien inderdaad naar je aandacht
    Check dan hoe ze met je praat en check dan hoe hypocriete teef dagelijks over je praat haha
    Geef haar cursus Tawheed want ze snapt er geen bal van

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door SlashHamer
    Salaam alaikoem
    Alles goed ?
    Je vroeg of ik een kutje heb ?

    Wat wil je ermee doen ?
    .

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    De profeet (Allahs zegeningen en vrede zijn met hem) zei eens tegen zijn metgezellen (moge Allah tevreden zijn met hen) (Nederlandstalige interpretatie): “Weten jullie wie moeflis (failliet/blut) is?” Zij zeiden: “Onder ons, degene die failliet is, is degene die geen dirhams (geld) en geen goederen heeft.” Hij zei: “Degene die failliet is onder mijn oemmah (gemeenschap) is degene die op de Dag der Opstanding komt met het gebed, vasten en zakaah, maar hij zal komen terwijl hij die-en-die beledigd heeft, die-en-die belasterd heeft, de eigendommen van die-en-die (onrechtmatig) verbruikt heeft, het bloed van die-en-die heeft doen vloeien en die-en-die geslagen heeft. Ieder van hen zal wat van zijn h’asanaat (goede daden) gegeven worden, en als zijn h’asanaat opraken voordat de rekening vereffend is, zullen wat van hun sayyie-aat (zonden) genomen worden en op hem geworpen worden, vervolgens zal hij in de Hel geworpen worden.” (Overgeleverd door Moeslim.)
    Up

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Sarajut Bekijk reactie
    Hahahahahahah!!
    Hoi Espirite aka Noeha looooooooool

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    100% eens. Dikke up!
    Asalamu alaikum,

    Zou je mijn reactie willen verwijderen?

    Het heeft geen zin meer om te reageren, sommige mensen nemen alleen maar toe in hun verdorvenheid, zo zijn ahlul bidah. Ze doen dawa middels geflirt of beledigen, liegen en schelden.

    Laat deze mensen maar, Allah aza wa jall zal spoedig afrekenen met de onrechtplegers.