1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-06-2014

    Barn/ schuur style bruiloften

    Salaam iedereen,

    Ik zie dat er in de VS steeds meer mensen trouwen in een zaal of schuur in een rustieke stijl. Alsof het een boerderij is. Hier kom ik dat niet zoveel tegen. Wat vinden jullie daarvan? Zou je daar je bruiloft kunnen houden?


  2. #2
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    je hebt in aalsmeer de arendshoeve daar worden veel bruiloften gegeven ook zoiets alleen marokkanen houden toch meer van bling bling.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Super mooi.
    Mooier dan standaard wat iedereen van elkaar nadoet.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #4
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Super mooi.
    Mooier dan standaard wat iedereen van elkaar nadoet.
    toch durft niemand af te wijken net als de maaltijden altijd zelfde visbestilla of vlees heel af en toe krijg je een salade

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door perla Bekijk reactie
    toch durft niemand af te wijken net als de maaltijden altijd zelfde visbestilla of vlees heel af en toe krijg je een salade
    Maaltijden zou ik persoonlijk ook niet afwijken, gewoon omdat ik het heel lekker vind

    Maar de locaties... Als je zo een barnstyle bruiloft kunt geven heb je best wel een groot budget denkik, maar dan doen de meeste toch gewoon kopiëren zoals de standaardbruiloft.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #6
    pareltje

    Reacties
    2.247
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Maaltijden zou ik persoonlijk ook niet afwijken, gewoon omdat ik het heel lekker vind

    Maar de locaties... Als je zo een barnstyle bruiloft kunt geven heb je best wel een groot budget denkik, maar dan doen de meeste toch gewoon kopiëren zoals de standaardbruiloft.
    na 20 jaar mag er wel wat nieuws op tafel gezet worden