1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Make-up

    Is de allergrootste scheme uit onze moderne tijd. Het is ongelooflijk hoe ver vrouwen geraken met make-up. Ik volgde een tijd terug een Marokkaanse dame op Snapp.
    Puur ter educatie. Ene stewardesse uit Adam west, sisinolatini of zo, ze kan zich goed kleden en ziet er altijd spontaan uit. Op de een of andere manier krijgt ze gratis de meest exclusieve make-up en beautybehandelingen.. Maar laatst maakte ze een snap zonder make-up en ik wil verder de schepselen van God niet beledigen maar ik zweer het je dat ze op een kruising van een Chimpansee en een mongooltje leek!! Ongelooflijk eng wat make-up kan verbloemen.

  2. #2
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Je volgt sisibolatini op snap ter educatie.
    Ok.

  3. #3
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Gelukkig is ze al verloofd.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je volgt sisibolatini op snap ter educatie.
    Ok.
    Wat is je punt?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Gelukkig is ze al verloofd.
    Gelukkig nog wel. Maar het hoeft verder echt niet om haar te draaien.

  6. #6
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Wat is je punt?
    Dat ze je wss heeft afgwezen en daarom plots is getransformeert tot een kruising chimp/mongool.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat ze je wss heeft afgwezen en daarom plots is getransformeert tot een kruising chimp/mongool.
    Ik verzeker je dat dat niet het geval is. Ze is way down my level, maar dat terzijde. Het gaat hier echt om make-up

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    58
    25-01-2017

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Is de allergrootste scheme uit onze moderne tijd. Het is ongelooflijk hoe ver vrouwen geraken met make-up. Ik volgde een tijd terug een Marokkaanse dame op Snapp.
    Puur ter educatie. Ene stewardesse uit Adam west, sisinolatini of zo, ze kan zich goed kleden en ziet er altijd spontaan uit. Op de een of andere manier krijgt ze gratis de meest exclusieve make-up en beautybehandelingen.. Maar laatst maakte ze een snap zonder make-up en ik wil verder de schepselen van God niet beledigen maar ik zweer het je dat ze op een kruising van een Chimpansee en een mongooltje leek!! Ongelooflijk eng wat make-up kan verbloemen.
    Je zou maar wakker worden naast zo’n kruising

  9. #9
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Ik verzeker je dat dat niet het geval is. Ze is way down my level, maar dat terzijde. Het gaat hier echt om make-up



    Make-up? Heb je ambities richting de visagie? Zie je niet vaak bij mannen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Hetero jongens die kijken maar mu tutorials tellen eigenlijk niet mee

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    En op hun 45 staan ze dan vol met rimpels..
    Als ze geen botox gebruiken hahah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Ben best wel straight. Make up is afgekeurd voor mij. Ik heb wel geluk alhamdolilah
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #13
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Het goeie is dat mannen tegenwoordig ooo make-up dragen. Zo kan mijn toekomstige en ik dan elkaars make-up aanbrengen.

    Je vergelijking is wel heel erg brutaal. Hoe zie jij eruit dan? Badr Hari mah?
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  14. #14
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door uglybetyys Bekijk reactie
    Badr hari is niet knap. Totaal niet knap.
    Brad Pitt dan.
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door missmocrootje Bekijk reactie
    Het goeie is dat mannen tegenwoordig ooo make-up dragen. Zo kan mijn toekomstige en ik dan elkaars make-up aanbrengen.

    Je vergelijking is wel heel erg brutaal. Hoe zie jij eruit dan? Badr Hari mah?
    Als je L’Oréal/Biotherm gezichtscrèmes onder make-up schaart? Is eigenlijk alleen voor hydratie.

    Ik ben absoluut geen fotomodel maar ik lijk allerminst op een dier of een beperkt persoon.