1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    2,5 jaar tijd

    7 kg afgevallen
    Tamazgha

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    mannen die in de bouw werken begrijp ik voor geen flikker, zoals straten makers, nou je werkt je kapot man en je hele lichaam gaat eraan!!
    Tamazgha

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    374
    15-02-2019

    Mensen vallen dat af in 2 weken man

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marroquino Bekijk reactie
    Mensen vallen dat af in 2 weken man
    niet doen als een mislukte mokro oke, doe gewoon menselijk en gebruik je verstand
    Tamazgha

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    374
    15-02-2019

    Citaat Geplaatst door mohamedmohaal Bekijk reactie
    niet doen als een mislukte mokro oke, doe gewoon menselijk en gebruik je verstand
    Ik praat serieus met jou. Ik heb een mattie hij was 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. He is also fat. And he is dedicated to lose more

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marroquino Bekijk reactie
    Ik praat serieus met jou. Ik heb een mattie hij was 6 kilo afgevallen in 2 weken tijd. He is also fat. And he is dedicated to lose more
    doe niet zo onrieel , oke is weinig van me, maar zo razendsnel gaat het ook weer niet he, moheem er is wat af gewoon een maatje minder en dat vier ik de komende dagen, en straks dan val ik meer af, ik verzeker jou
    Tamazgha

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    374
    15-02-2019

    Citaat Geplaatst door mohamedmohaal Bekijk reactie
    doe niet zo onrieel , oke is weinig van me, maar zo razendsnel gaat het ook weer niet he, moheem er is wat af gewoon een maatje minder en dat vier ik de komende dagen, en straks dan val ik meer af, ik verzeker jou
    Onzin je blijft dik

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Marroquino Bekijk reactie
    Onzin je blijft dik
    jajaa! zweer het dan!?!
    Tamazgha