1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Ze is opgepakt.

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Ze is opgepakt.
    Tijdje brommen lijkt me een goed idee.
    Jammer dat ze dan wel waarschijnlijk nog verder radicaliseert.

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    "Ich haben es nicht gewusst".

    Nederland's antwoord op de vraag hoe het nou toch mogelijk is dat er miljoenen joden zijn vergast tijdens WOII.

    Vertaling: ze wisten het niet..even in Jip en Janneke taal: 'ze wisten niet dat de joodse buren werden afgevoerd in busjes richting concentratiekampen om daar vervolgens vermoord te worden'

    Dat hadden ze helemaal niet door, dachten dat ze meegingen op de feesttrein.
    Dat was het antwoord van mensen die berecht werden (in Nurenberg).
    De gemiddelde Nederlander wist inderdaad niet echt wat er in Auschwitc Dachau etc gebeurde.
    Het was niet zo dat ze af en toe mensen terug lieten gaan om het verhaal te vertellen.

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Het is overduidelijk dat deze burgermeester Baudet uitmaakt voor een racist, fascist, nazi.
    Rechts policor, geen valide tegenargumenten dus dan maar demoniseren.
    Tegenargumenten zijn prima te vinden hoor, alleen daar kijken de FvD stemmers niet naar.

    Hij ontkent opwarming, zegt dat de maatregelen 1000 miljard kosten, hoewel hij het laatst al aan heeft gepast en zei TOT 1000 miljard.
    Zijn belastingplannen kosten 35 miljard en er staat nergens hoe hij dat wil betalen.

    Hij wil dat migranten de eerste 10 jaar geen recht hebben op uitkeringen, dat is discriminatie.

    Hij zegt dat uit de EU gaan financieel beter zou zijn voor Nederland en daar is geen enkel bewijs voor, integendeel zelfs etc etc.

    Overigens vind ik wel dat deze burgemeester niet meer serieus te nemen is nu.
    Had hij niet moeten doen.

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Andere mening is niks mis mee. Een 'white nation' prediker gaat voorbij de definitie 'mening'.
    Ik dacht dat islamofoben creepy waren, nee deze heeft het doodleuk over alle zwarten. Alsof die stinkerd zelf wat voorstelt, check de arrogantie " ik ben wit dus ik ben superieur"

    Te idioot voor woorden. Damn hoe dom kun je zijn zeg.

    Ik persoonlijk heb geen last van zulke creeps, heb letterlijk schijt aan hun gedachtengoed, waar ik wel last van heb is dat kinderen nog helemaal niks snappen van racisme, het waarom en hoe maar dat ze er wel ongevraagd mee gecronfonteerd worden omdat één of andere seiko zichzelf superieur waant.
    Stel, alleen voor de discussie natuurlijk, dat al b.v. 60 jaar lang elk jaar Europeanen in grote aantallen Marokko zouden binnenstromen.
    Deze mensen gaan vooral met elkaar om, snel neemt het aantal kerken toe. Op scholen en in de kerken wordt hun cultuur verspreid.
    En er is geen enkel zicht op dat dit ook de komende vele tientallen jaren zal veranderen.
    Er is al jaren sprake van een enorme bevolkingsexplosie in Europa, zodat die landen daar al die mensen onmogelijk aan het werk kan houden, enorme armoede.
    Steeds bestrijd men elkaar. En vlucht, richting Marokko, vraagt asiel aan.
    Die Europeanen leven in Marokko volgens hun eigen cultuur die voor hen eeuwig geldend is.
    Het percentage Europeanen, met hun sterk afwijkende cultuur, ten opzichte van de Marokkanen gaat langzaam maar zeker omhoog
    De Europeanen gaan naar mate hun percentage toeneemt, meer eisen stellen dat de Marokkanen zich aanpassen aan de Europese cultuur.
    Jij durft echt te zeggen, dat vroeger of later niet in Marokko dat een slechte zaak gaan vinden?
    Men
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    @Mike

    "Tegenargumenten zijn prima te vinden hoor, alleen daar kijken de FvD stemmers niet naar.

    Hij ontkent opwarming, zegt dat de maatregelen 1000 miljard kosten, hoewel hij het laatst al aan heeft gepast en zei TOT 1000 miljard.
    Zijn belastingplannen kosten 35 miljard en er staat nergens hoe hij dat wil betalen.

    Hij wil dat migranten de eerste 10 jaar geen recht hebben op uitkeringen, dat is discriminatie.

    Hij zegt dat uit de EU gaan financieel beter zou zijn voor Nederland en daar is geen enkel bewijs voor, integendeel zelfs etc etc."

    Baudet wijst naar tienduizenden (klimaat) wetenschappers van naam die - op basis van wetenschappelijk gronden - die de conclusie van het IPCC de wereld gaat ten onder door wat de mens aan Co2 toevoegt - bestrijden.

    Baudet meent dat NL uit de EU zou moeten treden.

    Baudet wijst op de zeer hoge kosten die de beoogde energie transitie zal kosten.

    Ik ben helemaal om, het is alsof je Der Fuhrer en Il Duce tegelijk aan het woord hoort.

    Overigens de bekende frame, de klimaatalarmisten die de klimaat sceptici/kritici wegzetten als domme eikels die ontkennen dat Co2 een van de vele factoren is die "het klimaat" beïnvloeden.
    Het geen een leugen is.
    Maar de klimaatalarmisten alleen continu hameren op die ene factor, de mens.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #170
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    @Mike

    "Tegenargumenten zijn prima te vinden hoor, alleen daar kijken de FvD stemmers niet naar.

    Hij ontkent opwarming, zegt dat de maatregelen 1000 miljard kosten, hoewel hij het laatst al aan heeft gepast en zei TOT 1000 miljard.
    Zijn belastingplannen kosten 35 miljard en er staat nergens hoe hij dat wil betalen.

    Hij wil dat migranten de eerste 10 jaar geen recht hebben op uitkeringen, dat is discriminatie.

    Hij zegt dat uit de EU gaan financieel beter zou zijn voor Nederland en daar is geen enkel bewijs voor, integendeel zelfs etc etc."

    Baudet wijst naar tienduizenden (klimaat) wetenschappers van naam die - op basis van wetenschappelijk gronden - die de conclusie van het IPCC de wereld gaat ten onder door wat de mens aan Co2 toevoegt - bestrijden.

    Baudet meent dat NL uit de EU zou moeten treden.

    Baudet wijst op de zeer hoge kosten die de beoogde energie transitie zal kosten.

    Ik ben helemaal om, het is alsof je Der Fuhrer en Il Duce tegelijk aan het woord hoort.

    Overigens de bekende frame, de klimaatalarmisten die de klimaat sceptici/kritici wegzetten als domme eikels die ontkennen dat Co2 een van de vele factoren is die "het klimaat" beïnvloeden.
    Het geen een leugen is.
    Maar de klimaatalarmisten alleen continu hameren op die ene factor, de mens.
    och daar gaan we weer hoor. FVD stemmers beginnen nu net flat-earthers te worden. Wouldch3ab en diversen. hebben ook hun lijst met duizenden wetenschappers die claimen dat evolutie niet het geval is. Beetje onderzoek en je komt er achter dat alles en iedereen op dat lijst christelijk creationist is, en alles afstant van discovery institute, inclusief de maker van de lijst zelf.

    > Wanneer ga je je uitspreken over de meest prominente wetenschappers op de wereld die wel degelijk claimen dat de mens zorgt voor de opwarming van de aarde door zijn CO2 uitstoot?

    FVD stemmers plakken nu op alles wat niet op het partijprogramma staat de label “linkse indoctrinatie”. Deden de Amerikanen ook tijdens de Koude oorlog, stonden ze bekend om, alles wat ze niet beviel kreeg de stempel “communisme”.

    De meest prominente wetenschappers in alle vakgebieden claimen dat de aarde snel opwarmt door de CO2 die de mens uitstoot.
    Volgens onderzoek van NASA is 95% van de klimaatwetenschappers het erover eens dat de mens door zijn CO2-uitstoot de aarde snel opwarmt; https://climate.nasa.gov/scientific-consensus/

    > Vind jij het linkse indoctrinatie wanneer er op scholen geleerd word dat de mens de aarde opwarmt door zijn CO2 uitstoot?


    Neil deGrasse Tyson: “When there is an established scientific emergent truth, it is true wether or not you believe in it”


  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    “Robert Dijkgraaff: Klimaatdebat? Je debatteert toch ook niet over zwaartekracht?”
    https://www.demorgen.be/wetenschap/f....co/Pvg7785H2I



  7. #172
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Wat een gevaarlijke man is die Baudet zeg, wilt straks zijn zeker dat alle universiteiten, journalisten etc. werken volgens zijn partijprogramma.

    “Linkse indoctrinatie” is nu een stempel dat gegeven wordt aan alles wat FvD niet bevalt.
    FvD is het volk aan het brainwashen door zelf te roepen wie wel of niet brainwashed.

  8. #173
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    Wat een gevaarlijke man is die Baudet zeg, wilt straks zijn zeker dat alle universiteiten, journalisten etc. werken volgens zijn partijprogramma.

    “Linkse indoctrinatie” is nu een stempel dat gegeven wordt aan alles wat FvD niet bevalt.
    FvD is het volk aan het brainwashen door zelf te roepen wie wel of niet brainwashed.
    Dat zijn jou meesters

  9. #174
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Dat zijn jou meesters
    ohja joh

  10. #175
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Llkkqq Bekijk reactie
    ohja joh
    Dat klopt Anus.

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    @Mike

    "Tegenargumenten zijn prima te vinden hoor, alleen daar kijken de FvD stemmers niet naar.

    Hij ontkent opwarming, zegt dat de maatregelen 1000 miljard kosten, hoewel hij het laatst al aan heeft gepast en zei TOT 1000 miljard.
    Zijn belastingplannen kosten 35 miljard en er staat nergens hoe hij dat wil betalen.

    Hij wil dat migranten de eerste 10 jaar geen recht hebben op uitkeringen, dat is discriminatie.

    Hij zegt dat uit de EU gaan financieel beter zou zijn voor Nederland en daar is geen enkel bewijs voor, integendeel zelfs etc etc."

    Baudet wijst naar tienduizenden (klimaat) wetenschappers van naam die - op basis van wetenschappelijk gronden - die de conclusie van het IPCC de wereld gaat ten onder door wat de mens aan Co2 toevoegt - bestrijden.

    Baudet meent dat NL uit de EU zou moeten treden.

    Baudet wijst op de zeer hoge kosten die de beoogde energie transitie zal kosten.

    Ik ben helemaal om, het is alsof je Der Fuhrer en Il Duce tegelijk aan het woord hoort.

    Overigens de bekende frame, de klimaatalarmisten die de klimaat sceptici/kritici wegzetten als domme eikels die ontkennen dat Co2 een van de vele factoren is die "het klimaat" beïnvloeden.
    Het geen een leugen is.
    Maar de klimaatalarmisten alleen continu hameren op die ene factor, de mens.
    Iedereen die klimaatopwarming ontkent is inderdaad dom, of slecht geïnformeerd.
    Hetzelfde geldt voor mensen die beweren dat de mens er niets mee te maken heeft.
    Er valt enkel te debatteren over hoe groot die rol precies is en wat precies de consequenties zijn.

    Ik zie ook wel dat er alarmisten tussen zitten waarvan ik denk dat ze overdrijven.
    Dat het onomkeerbaar zou zijn op een bepaald moment bijvoorbeeld, heb ik nog geen conclusief bewijs voor gezien.

    Maar wat vind je van die 35 miljard?
    Discrimineren van migranten?
    Dat hij bewust liegt over de kosten?

  12. #177
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Stel, alleen voor de discussie natuurlijk, dat al b.v. 60 jaar lang elk jaar Europeanen in grote aantallen Marokko zouden binnenstromen.
    Deze mensen gaan vooral met elkaar om, snel neemt het aantal kerken toe. Op scholen en in de kerken wordt hun cultuur verspreid.
    En er is geen enkel zicht op dat dit ook de komende vele tientallen jaren zal veranderen.
    Er is al jaren sprake van een enorme bevolkingsexplosie in Europa, zodat die landen daar al die mensen onmogelijk aan het werk kan houden, enorme armoede.
    Steeds bestrijd men elkaar. En vlucht, richting Marokko, vraagt asiel aan.
    Die Europeanen leven in Marokko volgens hun eigen cultuur die voor hen eeuwig geldend is.
    Het percentage Europeanen, met hun sterk afwijkende cultuur, ten opzichte van de Marokkanen gaat langzaam maar zeker omhoog
    De Europeanen gaan naar mate hun percentage toeneemt, meer eisen stellen dat de Marokkanen zich aanpassen aan de Europese cultuur.
    Jij durft echt te zeggen, dat vroeger of later niet in Marokko dat een slechte zaak gaan vinden?
    Men




    Om een antwoord te geven op je vraag. Indien Marokko oorlog zou voeren over de grenzen, gebieden/landen zou annexeren, landen zou leegtrekken van grondstoffen en rijkdommen en er zou een dag komen dat die betreffende landen amper wat overhouden of zouden worden verdreven door oorlog-diezelfde oorlog die Marokko in dat land zou uitvechten-.
    Dan zou ik mij als Marokkaanse vooral schamen.

    Je spreekt duidelijk uit hebzucht en klinkt vooral als iemand die bang is iets tekort te komen op deze wereld. Waar zie jij immigranten/moslims eu overnemen? Voor zover ik weet worden ze juist zoveel mogelijk beperkt in hun vrijheden- mogen niet ritueel slachten, vrouwen mogen het liefst niet zelf bepalen wat ze dragen en of ze wel of niet iets op hun hoofd zetten- , wie heeft jou gedwongen iets te laten, kun je een vb noemen, volgens wie moet jij je aanpassen aan een andere cultuur..
    De wereld is voor iedereen, niet alleen voor de witte man beste Marquis. Knoop dat goed in je oren.

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Iedereen die klimaatopwarming ontkent is inderdaad dom, of slecht geïnformeerd.
    Hetzelfde geldt voor mensen die beweren dat de mens er niets mee te maken heeft.
    Er valt enkel te debatteren over hoe groot die rol precies is en wat precies de consequenties zijn.

    Ik zie ook wel dat er alarmisten tussen zitten waarvan ik denk dat ze overdrijven.
    Dat het onomkeerbaar zou zijn op een bepaald moment bijvoorbeeld, heb ik nog geen conclusief bewijs voor gezien.

    Maar wat vind je van die 35 miljard?
    Discrimineren van migranten?
    Dat hij bewust liegt over de kosten?
    Zo als ik elders al schreef, "het klimaat" is de resultante van veel verschillende factoren in de atmosfeer. Is een enorm ingewikkelde materie.
    Toevoeging door menselijk handelen van CO2 op de enorme hoeveelheid die al in de natuur aanwezig is, vormt slechts 1 van die vele factoren.
    Miljoenen jaren IS het klimaat op aarde een cyclus van koude en warme tijden die elkaar opvolgen.

    We zien dat in het IPCC al vanaf de jaren '80 zich vooral vastbijt in slechts 1 van die factoren, het menselijk handelen.
    Dat de klimaatwetenschappers na tientallen jaren geen consensus hebben kunnen bereiken, zoals steeds wordt gesteld door de klimaatalarmisten.
    Zowel aan de kant van de alarmisten als de sceptici is zelfs geen sprake van algemene consensus over waarom zij de positie van alarmist c.q. de positie van scepticus hebben gekozen!

    Toch worden "wij" in het westen vrijwel dagelijks bestookt met die leugen, 97 % van de wetenschappers...
    Pure indoctrinatie, ook via de media tot de objectieve weermannen en vrouwen toe die als er 2 druppels meer vallen dan verwacht, steeds in de camera kijken en zeggen, tja, klimaatverandering he!
    Sceptische klimaatwetenschappers worden geweerd, komen nauwelijks aan het woord.
    Worden als idioten voor gesteld.

    De discussie over het klimaat wordt gevoerd op het niveau van klimaatwetenschappers, en daarbij worden natuurlijk niets wat wetenschappelijk vaststaat, ontkend.
    Alsof een sceptische klimaatwetenschapper zou ontkennen dat CO2 een opwarmingsgas is!

    Baudet laat zich op dit gebied adviseren door Marcel Crok die zeer is ingevoerd over het klimaat en daar ook over publiceert


    Baudet. Om te beginnen, ik ben het met veel dat hij stelt niet eens.

    Zoals hij de overheid een stuk kleiner wil maken, belasting enorm verlagen.
    Dat riekt sterk naar het VS model, regering die weinig belasting heft maar ook heel veel aan de mensen zelf overlaat.
    Dat staat haaks op de verzorgingsstaat die in ons land is gevormd.
    Dat lijkt mij een slechte zaak.

    Overigens is er nu al veel weg bezuinigd. Politie is onderbemand, problemen met onderwijzend personeel.
    Verzorgingstehuizen grotendeels weg.
    Rutte staat te juichen, enorme kantoorflats staan leeg, alle rijksambtenaren weg!
    Maar dan wordt hun werk over de heg van de gemeentes gegooid!
    Die krijgen minder geld voor die nieuwe taken dan het altijd kostte toen zij nog op de rijksbegroting drukte. Volksverlakkerij!
    Gewoon bezuinigen en verplaatsen van rijk naar gemeente. Met als naar gevolg dat het nu verschil kan maken voor de mensen die het betreft in welke gemeente je woont!

    Baudet wil toe naar vluchtelingen opvangen in de buurlanden, wel daar financiele steun, maar niet meer hier.
    Groene kaart van de VS overnemen. Mensen die opleiding, kwaliteiten hebben die we hier kunnen gebruiken en deze mensen naar ons land willen komen, die hier zich vestigen.
    Ik heb op de site van Forum gekeken en zie bij deze regel staan - 10 jaar - immigranten.
    Dat zijn dan dus geen vluchtelingen toch?

    1000. miljard. Heb gekeken op zijn Site. Daar staat een berekening. Met bronnen Kan dat niet controleren.

    Heb nog op internet gekeken, factchecken, Volkskrant. Daar kwam men tot ca 650 miljoen.
    Maar daar hebben zij besparingen na het ombouwen van miljoenen huizen afgetrokken van de kosten.
    Baudet heeft daar zijn twijfel over geuit.
    In ieder geval enorm veel geld, voor wat vrijwel geen effect heeft wereldwijd, terwijl de derde wereld landen, reuzen noch tientallen jaren mogen doorgaan en nog meer dan 1000 kolencentrales gaan bijbouwen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Om een antwoord te geven op je vraag. Indien Marokko oorlog zou voeren over de grenzen, gebieden/landen zou annexeren, landen zou leegtrekken van grondstoffen en rijkdommen en er zou een dag komen dat die betreffende landen amper wat overhouden of zouden worden verdreven door oorlog-diezelfde oorlog die Marokko in dat land zou uitvechten-.
    Dan zou ik mij als Marokkaanse vooral schamen.

    Je spreekt duidelijk uit hebzucht en klinkt vooral als iemand die bang is iets tekort te komen op deze wereld. Waar zie jij immigranten/moslims eu overnemen? Voor zover ik weet worden ze juist zoveel mogelijk beperkt in hun vrijheden- mogen niet ritueel slachten, vrouwen mogen het liefst niet zelf bepalen wat ze dragen en of ze wel of niet iets op hun hoofd zetten- , wie heeft jou gedwongen iets te laten, kun je een vb noemen, volgens wie moet jij je aanpassen aan een andere cultuur..
    De wereld is voor iedereen, niet alleen voor de witte man beste Marquis. Knoop dat goed in je oren.
    Nee je geeft geen antwoord, je ontwijkt het geven van een antwoord, omdat je als je eerlijk zou zijn het antwoord zou moeten geven dat je niet wil geven.

    Natuurlijk, mag jij menen dat de aarde van iedereen is. Iedereen zich mag vestigen waar het meeste te halen is.
    De realiteit is echter, dat de wereld bestaat uit soevereine staten.
    Die staten bepalen, wie het land mag betreden, onder welke voorwaarden en voor welke periode.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nee je geeft geen antwoord, je ontwijkt het geven van een antwoord, omdat je als je eerlijk zou zijn het antwoord zou moeten geven dat je niet wil geven.

    Natuurlijk, mag jij menen dat de aarde van iedereen is. Iedereen zich mag vestigen waar het meeste te halen is.
    De realiteit is echter, dat de wereld bestaat uit soevereine staten.
    Die staten bepalen, wie het land mag betreden, onder welke voorwaarden en voor welke periode.
    Ik denk toch dat jij eerder wegrent van de realiteit