1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Dam stroomt vol voor protest tegen racisme

    Honderden demonstranten verzamelen zich zaterdagmiddag op de Dam in Amsterdam voor het protest tegen racisme.





    Ze gaan de straat op en spreken zich uit tegen rassenhaat. Vanaf 14.00 uur lopen ze gezamenlijk naar de Dokwerker, het monument voor de Februaristaking. Ook zijn er verschillende sprekers.

    De demonstratie is een tijd terug al aangekondigd. Voor de organisatie, het Comité 21 Maart, is de uitkomst van de laatste verkiezingen des te meer reden om naar het landelijke protest te komen. "Extreemrechtse partijen wonnen meer dan 21 procent van de stemmen", zegt een woordvoerder. "Wij zullen op straat een alternatief zichtbaar maken."

    Ook spreken de demonstranten op de Dam zich uit voor diversiteit en solidariteit, voor een menselijk asielbeleid, tegen de wapenindustrie, oorlogspolitiek en klimaatverandering en voor een sociaal en economisch rechtvaardig Nederland. Sommigen van hen hebben vlaggen meegenomen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Extreem links marcheert.

    NL heeft mensen met ruim 170 verschillen nationaliteiten opgenomen. Meer diversiteit?!
    Humaner asielbeleid. Mensen die een asielverzoek indienen en aan de voorwaarden van een asielzoeker voldoen, dus geen economische vluchteling, krijgt asiel. Bovendien ook mensen die de boel belazeren geen asielzoekers zijn, mogen hier nog blijven.
    Door sabotage, tot laten onderduiken aan toe door extreem links! Lijkt mij dus heel humaan.
    Wat extreem bedoelt is in feite, alle mensen asielzoeker of niet heeft het recht om hier naar toe te komen en eisen dat de Nederlanders deze mensen onderhouden en van een woning voorzien.
    Tegen klimaat verandering. Ik heb heel goed nieuws! Er is geen sprake van klimaatverandering! Na de laatst koude tijd, die ca na 1850 was uitgedoofd, komt volgens de miljoenen jaren klimaat op aarde weer een warmere tijd!
    Racisme. Volgens extreem links is iedereen die niet hun visie heeft een racist!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Nederland is 50 procent rechts, 50 procent links.

    Nu is de tijd aangekomen dat mensen met Gezonde Verstand gaan opstaan.

    Rechts viert dubbel feest niet alleen de vele zetels maar ook partij Denk is gezakt voor de eerste Kamer.
    Ozturk dacht met 2 vingers in de neus de 1e kamer te gaan halen. Hoogmoed is niet altijd een slimme aanpak.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Honderden demonstranten verzamelen zich zaterdagmiddag op de Dam in Amsterdam voor het protest tegen racisme.





    Ze gaan de straat op en spreken zich uit tegen rassenhaat. Vanaf 14.00 uur lopen ze gezamenlijk naar de Dokwerker, het monument voor de Februaristaking. Ook zijn er verschillende sprekers.

    De demonstratie is een tijd terug al aangekondigd. Voor de organisatie, het Comité 21 Maart, is de uitkomst van de laatste verkiezingen des te meer reden om naar het landelijke protest te komen. "Extreemrechtse partijen wonnen meer dan 21 procent van de stemmen", zegt een woordvoerder. "Wij zullen op straat een alternatief zichtbaar maken."

    Ook spreken de demonstranten op de Dam zich uit voor diversiteit en solidariteit, voor een menselijk asielbeleid, tegen de wapenindustrie, oorlogspolitiek en klimaatverandering en voor een sociaal en economisch rechtvaardig Nederland. Sommigen van hen hebben vlaggen meegenomen.

    Extreem-rechtse partijen? Deden er extreem-rechtse partijen mee, dan?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Wildetram, abused, habibi00, maquis, chakir93 waren 100% niet van de partij

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Extreem-rechtse partijen? Deden er extreem-rechtse partijen mee, dan?
    Hoe verder men afstaat van de onrealistische visie van extreem links hoe extremer rechts men wordt gebrandmerkt.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Racisme is meer een kapstok geworden voor links om kritiek aan op te hangen die normale voormalig links stemmers en denkers hebben op rellende moslimjongeren.
    En dan gaat het om cijfers, dus gaat het niet om woorden of een zinsnede!
    Maar links is ontaard genoeg om zinnen uit het verband te trekken en naar zich toe te halen!
    Afschuwelijk die Baudet, want hij is een compaan van Wilders en dat vind ik beangstigend!
    Nederland en Europa worden een kant op geduwd waarbij ik soms denk dat Adolf Hitler 80 jaar te vroeg in Europa is langsgekomen!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Racisme is meer een kapstok geworden voor links om kritiek aan op te hangen die normale voormalig links stemmers en denkers hebben op rellende moslimjongeren.
    En dan gaat het om cijfers, dus gaat het niet om woorden of een zinsnede!
    Maar links is ontaard genoeg om zinnen uit het verband te trekken en naar zich toe te halen!
    Afschuwelijk die Baudet, want hij is een compaan van Wilders en dat vind ik beangstigend!
    Nederland en Europa worden een kant op geduwd waarbij ik soms denk dat Adolf Hitler 80 jaar te vroeg in Europa is langsgekomen!
    Baudet met Hitler vergelijken gaat mij te ver.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Extreem links marcheert.

    NL heeft mensen met ruim 170 verschillen nationaliteiten opgenomen. Meer diversiteit?!
    Humaner asielbeleid. Mensen die een asielverzoek indienen en aan de voorwaarden van een asielzoeker voldoen, dus geen economische vluchteling, krijgt asiel. Bovendien ook mensen die de boel belazeren geen asielzoekers zijn, mogen hier nog blijven.
    Door sabotage, tot laten onderduiken aan toe door extreem links! Lijkt mij dus heel humaan.
    Wat extreem bedoelt is in feite, alle mensen asielzoeker of niet heeft het recht om hier naar toe te komen en eisen dat de Nederlanders deze mensen onderhouden en van een woning voorzien.
    Tegen klimaat verandering. Ik heb heel goed nieuws! Er is geen sprake van klimaatverandering! Na de laatst koude tijd, die ca na 1850 was uitgedoofd, komt volgens de miljoenen jaren klimaat op aarde weer een warmere tijd!
    Racisme. Volgens extreem links is iedereen die niet hun visie heeft een racist!

    Wat vind jij van de reacties op het verkiezingsresultaat van FvD?
    Ik heb het allemaal met een beetje verbazing gevolgd. Het leek wel of er iets rampzaligs was gebeurd...
    Verschrikkelijk! FvD overtuigend winnaar! Het land is verloren! Gewoon tegen het hysterische aan.....

    Kijk, ik ben niet blij met deze uitslag. Maar de beweging tegen het regeringsbeleid is al tientallen jaren aan de gang. We hadden Pim Fortuijn, toen Wilders, Pegida, nou ja, noem maar op.
    Een steeds groter wordende groep mensen voelt zich hierdoor aangesproken en ze worden weggezet als extreem, racistisch, fascistisch, nazi's.....

    Vind Nederland het echt gek dat Baudet zo goed scoort?
    Een van mijn buren heeft op de PVV gestemd... Ze zou extreem rechts zijn? Een raciste, fasciste?
    Kom nou...

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Baudet met Hitler vergelijken gaat mij te ver.
    Mij ook!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Wat vind jij van de reacties op het verkiezingsresultaat van FvD?
    Ik heb het allemaal met een beetje verbazing gevolgd. Het leek wel of er iets rampzaligs was gebeurd...
    Verschrikkelijk! FvD overtuigend winnaar! Het land is verloren! Gewoon tegen het hysterische aan.....

    Kijk, ik ben niet blij met deze uitslag. Maar de beweging tegen het regeringsbeleid is al tientallen jaren aan de gang. We hadden Pim Fortuijn, toen Wilders, Pegida, nou ja, noem maar op.
    Een steeds groter wordende groep mensen voelt zich hierdoor aangesproken en ze worden weggezet als extreem, racistisch, fascistisch, nazi's.....

    Vind Nederland het echt gek dat Baudet zo goed scoort?
    Een van mijn buren heeft op de PVV gestemd... Ze zou extreem rechts zijn? Een raciste, fasciste?
    Kom nou...
    Een insect verpopt zich eerdere malen!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Nederland is 50 procent rechts, 50 procent links.

    Nu is de tijd aangekomen dat mensen met Gezonde Verstand gaan opstaan.

    Rechts viert dubel feest niet alleen de vele zetels maar ook partij Denk is gezakt voor de eerste Kamer.
    Ozturk dacht met 2 vingers in de neus de 1e kamer te gaan halen. Hoogmoed is niet altijd een slimme aanpak.

    Waar denk je dat het aan ligt dat Denk in geen enkele provincie de Provinciale Staten heeft gehaald?

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Madridistaa Bekijk reactie
    Wildetram, abused, habibi00, maquis, chakir93 waren 100% niet van de partij

    Te ver weg, voor mij.
    Was jij er wel bij? Hoe was het.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Waar denk je dat het aan ligt dat Denk in geen enkele provincie de Provinciale Staten heeft gehaald?
    Vanuit mijn visie best jammer, want ik gun of wens het de moslims van harte toe om vooral duidelijk te zijn met wat ze precies willen!
    Dan kunnen de overige Nederlanders maatregelen nemen?!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Baudet met Hitler vergelijken gaat mij te ver.

    Baudet met Hitler vergelijken is schandalig. Pure demonisering.