1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Italië: Drie Marokkaans-Italiaanse meisjes aangevallen in bus, hoofddoek afgetrokken

    De meisjes konden gelukkig wel rekenen op steun van omstanders.



    Op woensdagavond werden in Turijn, een stad in Noord-Italië, drie gesluierde Marokkaans-Italiaanse meisjes aangevallen in een bus, meldden de Italiaanse kranten La Repubblica en Milleunadonna.

    Drie vriendinnen, meisjes die hijabs droegen en vanuit het centrum van Turijn naar huis terugkeerden, werden aangevallen in de bus. Een racistische aanval, zoals een van hen uitlegt: "We werden geschopt en geslagen en bij één van mijn vriendinnen trok een vrouw haar hoofddoek af". Dit wordt verteld door Fatima Zahara Lafram in een video op haar Facebook-pagina (video onderaan het artikel). Ze nam de video op bij de eerste hulp afdeling in het lokale ziekenhuis.

    Het incident begon in de bus toen de meisjes een andere zitplaats opzochten omdat ze bang waren voor een hond. Een 20-jarige Italiaanse vrouw ging vervolgens door het lint. "Zij sloeg ons en rukte de hoofddoek van Nouhaila af", vertelde Fatima.

    Gelukkig haastten alle andere passagiers zich om de drie meisjes te verdedigen. "Het was hartverwarmend", zei Fatima. De chauffeur stopte de bus, de agressieve vrouw werd in een hoek gedreven en later door de politie gearresteerd. De andere passagiers getuigden voor de drie meisjes. De meisjes werden vervolgens naar de eerste hulp gebracht.

    "Het is niet de eerste keer dat ik of mijn vrienden het slachtoffer worden van racistische gebaren en woorden, maar ons dreigen te steken en ons aan te vallen, nee dit was nooit eerder gebeurd, dat meisje daagde ook de politie uit". En Fatima voegde eraan toe: "Met het aftrekken van de hoofddoek van mijn vriendin heeft die vrouw ook alle waarden weggenomen waarop Europa is gegrondvest. Voor iedereen die denkt dat islamofobie en racisme niet bestaat, dit een demonstratie."


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    @MIVD

    Kijk ééns aan de wolf komt onder het schapenvacht.
    Dit zal jou moeder of een naasten maar overkomen zijn..
    Zou je reactie dan nog net zo denigrerend zijn
    Of is dit puur en hoe kan het ook anders een PVV /FvD reactie
    Ziek makend

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    33
    14-05-2018

    Als een hoofddoek een goed idee was dan zouden mannen die wel dragen

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door Klomp Bekijk reactie
    Als een hoofddoek een goed idee was dan zouden mannen die wel dragen
    Nu snap ik ook waarom mannen als jij, pantys, hoge hakjes en strings dragen .
    Hoe noemen we zulke mannen ook al weer ?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De rechtextremistische blanke everzwijnen zijn nou overal bezig wat verwacht je anders als die blanke rechtextremistische everzwijnen in elke land van west europa in het parlement zitten . Om hun haat tegen minderheden te rechtvaardigen dit is wat de rechtsextremistische blanke everzwijnen elke dag in het nieuws horen dus wat verwacht je dan .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Rechts extremisme boekt een enorme Vooruitgang in de hele Wereld.
    Amerika, Brazilie, Europa.

    Nu met Thierry Baudet, zullen vele landen pro Rechts kiezen.

    We zullen niet iedereen over 1 kam scheren, maar een paar gekken aan de macht en de nieuwe Srebrenica is in de maak.

  7. #7
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Up

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    ..
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    33
    14-05-2018

    @Diversen
    Ik zie wel moslipa's met jurken.
    En moslima's met hoofddoek

  10. #10
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Beschamende feiten zowel als reacties.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Klomp Bekijk reactie
    Als een hoofddoek een goed idee was dan zouden mannen die wel dragen
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Nu snap ik ook waarom mannen als jij, pantys, hoge hakjes en strings dragen .
    Hoe noemen we zulke mannen ook al weer ?
    Die mannen die een straatklinker in hun handtasje verstoppen om zich mannen zoals jij van het lijf te houden?
    Je mag/moet je tegen handtastelijke mannen verweren met je handtas!

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De rechtextremistische blanke everzwijnen zijn nou overal bezig wat verwacht je anders als die blanke rechtextremistische everzwijnen in elke land van west europa in het parlement zitten . Om hun haat tegen minderheden te rechtvaardigen dit is wat de rechtsextremistische blanke everzwijnen elke dag in het nieuws horen dus wat verwacht je dan .
    Ik zou zeggen: Knir, knar knor!

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Klomp Bekijk reactie
    @Diversen
    Ik zie wel moslipa's met jurken.
    En moslima's met hoofddoek
    Iedereen mag zich kleden op straat zoals die dat zelf wil!
    Een vrouw mag van mij in een boerka naar haar werk, als zij zich maar in haar eigen tijd uit en omkleed i.o.m. de kledingvoorschriften van haar werkgever!

  15. #15
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ze droegen een "hoofddoek" laat staan wanneer ze de Hijaab droegen. Dan werden ze vermoord.