1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    94
    24-05-2009

    Help minix neo x5

    Ik heb een minx neo x5 , maar speelt niks meer af. Ik kan wel op sites komen of iets uit de appstore downloaden,maar speelt geen filmpjes af bijv van youtube of npo gemist. Zelfs op het internet zelf niet.
    Iemand die mij kan helpen??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    94
    24-05-2009

    Niemand?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    94
    24-05-2009

    .

  4. #4
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Dat is echt een heel oud type android boxje en draait een oude versie van android op die ook niet meer veilig is.

    Ik raad je aan over te stappen op een modern nieuw android boxje. Himedia Q30 is zo’n android boxje bijvoorbeeld. Als je er de app Kodi dan op zet kun je met de juiste add-ons alle films en series bekijken.

    Succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    94
    24-05-2009

    Ik weet dat het een oudere type is, maar ik wil deze behouden zo breed heb ik het niet om elke keer andere boksjes te halen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    136
    29-03-2014

    Niet zo moeilijk, de apps die je wilt gebruiken ondersteunen dit niet meer, omdat het een oud bestuuringssysteem is.

    Heeft ook te maken met de beveilingsupdtes die je niet hebt en niet meer kan krijgen daarvoor...of heel goed zoeken op internet.

    Kijk op marktplaats of via facebook-marktplaats, dat kun je nieuwere vinden tegen een zachte prijs.

    Succes
    >>> ALLAH, Mijn Leven En Houvast. De Koran Mijn Genezing. De Profeet Mijn Leidraad. <<<

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    94
    24-05-2009

    Zo ver was ik ook al om een nieuw te kopen,maar ik wil deze behouden.
    Ook heb ik al op internet gekeken ,maar ben niet wijzer geworden vandaar mijn vraag hier

    Maar toch bedankt voor je reactie

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    136
    29-03-2014

    MXQ Pro 4k TV BOX Android 7.1 zoek die via google, kun je ook kopen bij bol webshop.

    Prijs is ergens tussen de 30 en 40 euro.

    Ik gebruik hem zelf ook, maar heb er wel een aantal apps op gedownload en heeft kodi.

    en zet er een reclame blokker op tegen ongewenste reclames via youtube en andere apps.

    Succes.
    >>> ALLAH, Mijn Leven En Houvast. De Koran Mijn Genezing. De Profeet Mijn Leidraad. <<<