1. #16
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Citaat Geplaatst door Niksmeetemaken Bekijk reactie
    Kan je het toelichten of in het in de vorm van haram of halal is ?. Ik zet me ? Bij jou .. haal
    Die ondertiteling weg jij dwaas..
    Ik begrijp je zin niet? Natuurlijk gaat het hier om het kenbaar maken hiervan via de juiste wijze (halal).
    Waarom zou ik mijn ondertiteling moeten verwijderen? Dank voor je belediging =). Ik raad je aan om dat voor jezelf te houden de volgende keer.
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

  2. #17
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Best wel goeie
    Ja als je het alleen op die manier spannend kan houden dan heb je eigenlijk gewoon niks te bieden OF NIET Oum_dawoud
    Ik vraag me nu af of ik jouw vraag verkeerd heb geïnterpreteerd als ik die reacties lees?
    Je bedoelt gewoon gevoelens toch? Ik ben gewoon van mening dat als het kenbaar is, je oprecht op elkaar kan reageren. Als je je inhoud dan kan het zo zijn dat je verkeerd de houding/daden/reacties van de ander gaat interpreteren, want je moet gissen? Dan kan het wel interesse wekken, maar dan houd je je in voor niets... Is maar voor eventjes.
    Ik kan het mis hebben. Wat vind jij?
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).