1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ik constateer slechts iets. Hij kan voor ons slecht nieuws betekenen.

    Allahu'3alm.
    Ik zou hem niet iemand met hersens noemen bro. Ik vind het jammer dat je dat hem geeft. Daar zit een te positieve ondertoon aan. Kwaad zijn is te makkelijk en goedkoop
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #17
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Langmeisje Bekijk reactie
    Ik vind Baudet helemaal niet zo slim
    Hij gebruikt alleen dure woorden, maar hij wordt altijd aangepakt in de 2e kamer.
    Slim is misschien niet het juiste woord. Eerder sluw. Hij weet goed gebruik te maken van zijn momentum, iets dat Wilders niet kon.

    En wat doe je in mijn topic? Die is alleen voor de dames van 1.85+, kleintje.

  3. #18
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik zou hem niet iemand met hersens noemen bro. Ik vind het jammer dat je dat hem geeft. Daar zit een te positieve ondertoon aan. Kwaad zijn is te makkelijk en goedkoop
    Ja, zoals ik al zei tegen langemeisje. Ik denk dat slim niet het juiste woord is.

  4. #19
    MVP Lid

    Reacties
    45
    13-01-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Slim is misschien niet het juiste woord. Eerder sluw. Hij weet goed gebruik te maken van zijn momentum, iets dat Wilders niet kon.

    En wat doe je in mijn topic? Die is alleen voor de dames van 1.85+, kleintje.
    Wordt niks
    Hij teert te veel op Hiddema, maar die wordt binnenkort dement ofzo

  5. #20
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Waarom zou die vrees niet terecht zijn? Als hij straks met de juiste mensen weet te regeren, kunnen wij er hinder van vinden.

    Het wordt met hem bijv. straks lastiger om nieuwe moskeeën te bouwen. Of vrij te vragen van school/werk voor het offersfeest. Of aan een baan te komen vanwege je islamitische kleding.
    bro maak je niet druk hij moet een coalitie hebben en dan heb je nog de oppositie .. zo ver komt hij niet ..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ja, zoals ik al zei tegen langemeisje. Ik denk dat slim niet het juiste woord is.
    Ja daarmee bevestig je hun overtuigingen. Vind dat jammer want het doet ze een plezier. Ze zouden blij zijn om je titel te lezen
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen beseffen echt niet hoe fucking gevaarlijk Baudet is. Racisme in een intellectueel jasje. Die gast weet hoe hij mensen kan manipuleren.
    ~

  8. #23
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Mensen beseffen echt niet hoe fucking gevaarlijk Baudet is. Racisme in een intellectueel jasje. Die gast weet hoe hij mensen kan manipuleren.
    De gevestigde orde zal hem gaan opruimen.. maak je niet druk... they send hitman on him..

  9. #24
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat maakt hem gevaarlijker dan Wilders.


    Ik weet niet waarom jullie zo leuk staan te juichen dat de PVV zetels heeft verloren. Baudet is nog erger.
    Baudet is makkelijker te pakken op de inhoud. Wilders vermijdt het inhoudelijke, waardoor je hem ook moeilijker aan kan pakken.

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Oh ja en hij haat ook nog vrouwen.
    ~

  11. #26
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Oh ja en hij haat ook nog vrouwen.
    Je moet ze soms dwingen.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    595
    04-03-2019

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    Baudet is makkelijker te pakken op de inhoud. Wilders vermijdt het inhoudelijke, waardoor je hem ook moeilijker aan kan pakken.
    helemaal waar.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    291
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Burgeroorlog in NL. Vanaf nu gewapend over straat.
    Heb je zijn speech gezien? Hij begon met wij zijn het volk die machtig was in de uithoeken van de wereld

    Doelend op de roof tijden van de koloniale tijdperk

    Als het systeem 1 leider toe liet waren we sws de lul Gelukkig werkt dat niet zo, maar hij heeft gwn goed gebruik gemaakt van die junk in utrecht en de incidenten daarvoor

    IT'S A FULLTIME JOB STAYING SANE


  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    194
    20-09-2018

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dat maakt hem gevaarlijker dan Wilders.

    Ik weet niet waarom jullie zo leuk staan te juichen dat de PVV zetels heeft verloren. Baudet is nog erger.
    baudet denkt anders over de islam dan pedofiel geert wilders gay daarom juichen we.

    Wilders uit kritiek op Baudet: ‘Islamstandpunt FvD is gevaarlijk’

    PVV-leider Geert Wilders heeft kritisch gereageerd op uitspraken van Thierry Baudet over de islam. In een interview met De Telegraaf zei Baudet dat er in de islam “allerlei aanknopingspunten zijn voor een veel plezieriger interpretatie van dat geloof”. Een gevaarlijk standpunt, zo meent Wilders.

    In het interview zegt Baudet binnenkort met een paar imams te gaan spreken. “Ik wil gewoon weten: wat speelt daar nou”, aldus Baudet. De FvD-voorman ziet zichzelf vooral als criticus van het islamisme, de politieke islam. “Ik ben er, anders dan Wilders, van overtuigd dat er in de hele islamitische traditie allerlei aanknopingspunten zijn voor een veel plezieriger interpretatie van dat geloof.”
    Gevaarlijk

    Wilders reageert op Twitter en zegt dat het islamstandpunt van Forum voor Democratie hetzelfde is als dat van ‘het partijkartel’. “Gevaarlijk en jammer”, aldus Wilders.

    In het interview laat Baudet verder doorschemeren dat hij niet altijd fan is van de radicale pleidooien van Wilders. “Ik denk dat Wilders in zijn oprechte bezorgdheid over de rechten en vrijheden van dit land, soms doorschiet”, aldus Baudet.

    Toch ziet Baudet zijn blonde Kamergenoot niet als concurrent. “Ik vind dat Wilders een heel belangrijke rol heeft gespeeld in het debat, in de politiek. Hij heeft keer op keer aandacht gevraagd voor een reëel probleem dat niemand wil zien, namelijk het integratieprobleem. Maar ik vind niet dat hij het positieve verhaal vertelt over waar hij naartoe wil. Het is niet inclusief.”

    https://wnl.tv/2018/05/05/wilders-kritiek-baudet-islam/

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    De enige die we moeten vrezen is Allah soebhanahoe wata3ala.
    .
    If you 'don't know', Allah knows.