1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    344
    02-01-2019

    In de Filipijnen in een kerk zijn er 20 christelijke slachtoffers gemaakt en 111 gewonden afgelopen maand door Mohammedaanse militanten die een aanslag pleegden, maar Mohammedanen zijn blind en oorverdovend stil.

    https://beta.ctvnews.ca/national/wor...VZn6IStBcQMRYA.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    344
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Waarschijnlijk hier om:
    https://www.news24.com/Africa/News/f...-2001-20181213

    Nogmaals ik zeg NIET dat dit niet gebeurd. Elk mensenleven die verloren gaat om WELK GEWELD dan ook is tragisch en verschrikkelijk!

    Echter komen moorden tussen Afrikaanse volkeren onderling veel vaker voor dan men weet.
    Zie Oeganda: moslims vs christenen. Moslims die afgeslacht worden en dan weer christenen.
    Hutsies en de tutsies (niet religieus)
    Sierra Leone (burgeroorlog)
    Liberia (burgeroorlog)
    Ivoorkust (burgeroorlog)
    Kenia (burgeroorlog)
    Kongo (weer een burgeroorlog)

    Ook in Irak weer Shia vs Sunni. Burgeroorlog in Syrië enz.

    Natuurlijk is het vreselijk, maar op een gegeven moment heb je het gewoon gehad! En geloof je het allemaal wel!
    Dat wil toch niet meteen zeggen, dat De moslim hypocriet is en bewust zijn kop in het zand steekt. Op een gegeven moment, is het niet meer ‘uitzonderlijk’ te noemen.
    Maar dat in een ‘veilig’ westers land (zoals NZ dus) op klaarlichte dag vanuit het niets een blanke racistische islamofobe man weerloze moskeegangers vermoordt alsof het een videogame is, is uitzonderlijk te noemen en schrikt de mensen uit het westen op. Zowel de moslims als de niet-moslims. Of schrok jij er niet van?

    Dan speelt ook nog mee dat dit soort berichten niet dagelijks of standaard in de mainstream media voorkomen.
    Je moet er dus echt naar zoeken of toevallig tegen komen. Bij jou zal het ongetwijfeld het eerste wel zijn, je schijnt er namelijk een neusje voor te hebben Habbi

    DAAROM DUS.....

    "islamofobie" is een leugen, er bestaat geen fobie maar terechte en logische afkeer voor een "geloof" dat niet-moslims, afvalligen, homo's en vrouwen wil onderdrukken en zelfs doden.

  3. #18
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Je opent een topic zodat je over de rug van Christenen mij voor hypocriet kan uitmaken.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Kebab Bekijk reactie
    De daders zijn moslims en de slachtoffers niet-moslims, dus niet interessant voor een bepaald selectie van Mohammedanen..
    dit heeft niks met de islam te maken.waarom zou ik mij verantwoorden voor iets wat niet religie is.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  5. #20
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dit heeft niks met de islam te maken.waarom zou ik mij verantwoorden voor iets wat niet religie is.
    Hoeft ook niet we weten wat voor figuren dit soort uitspraken maken. Termen zoals Mohammedanen zegt ook genoeg over mensen zoals hem.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kebab Bekijk reactie
    "islamofobie" is een leugen, er bestaat geen fobie maar terechte en logische afkeer voor een "geloof" dat niet-moslims, afvalligen, homo's en vrouwen wil onderdrukken en zelfs doden.
    Tuurlijk bestaat islamofobie wel.
    Het wordt alleen vaak onterecht gebezigd, maar je kunt best een ongefundeerde angst voor de islam hebben en er zijn ook mensen met ongefundeerde angsten voor de islam.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    344
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Tuurlijk bestaat islamofobie wel.
    Het wordt alleen vaak onterecht gebezigd, maar je kunt best een ongefundeerde angst voor de islam hebben en er zijn ook mensen met ongefundeerde angsten voor de islam.
    Er is niets ongefundeerd aan angst of afkeer te hebben voor dit geloof, lees wat de hadiths, sira en Koran zegt over omgang met "kuffr" , vrouwen, afvalligen etcetra..wel is het zo dat we niet elke moslim over een kam mogen scheren. We zeggen ook niet christenfobie of hindoefobie.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    344
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dit heeft niks met de islam te maken.waarom zou ik mij verantwoorden voor iets wat niet religie is.

    Klopt, je kan niet elk moslim verantwoordelijk houden voor de aanslagen niemand heeft dat beweerd maar je kan wel kritiek hebben op een geloof die dat op grond van de teksten aanzet tot geweld en intolerantie.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Kebab Bekijk reactie
    Er is niets ongefundeerd aan angst of afkeer te hebben voor dit geloof, lees wat de hadiths, sira en Koran zegt over omgang met "kuffr" , vrouwen, afvalligen etcetra..wel is het zo dat we niet elke moslim over een kam mogen scheren. We zeggen ook niet christenfobie of hindoefobie.
    Dat ligt aan welke angst.
    Beweer jij echt dat elke angst van mensen voor de islam reëel is?
    Er zijn ook mensen die bang zijn dat binnenkort de moslims in Nederland allemaal de wapens op pakken en de boel overnemen.
    Denk je dat dat reëel is?

    Er zijn ook mensen met Christenfobie en Hindoefobie hoor.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Kebab Bekijk reactie
    Klopt, je kan niet elk moslim verantwoordelijk houden voor de aanslagen niemand heeft dat beweerd maar je kan wel kritiek hebben op een geloof die dat op grond van de teksten aanzet tot geweld en intolerantie.
    de islam is tegen geweld .


    Jij praat over mensen die dingen doen
    Verzamel herringeringen en geen geld .