1. #1
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Alt right racist Thierry Baudet geeft de vluchtelingen weer de schuld

    Thierry Baudet: Nederland is naïef en laks geweest

    Thierry Baudet linkt in het Kurhaus het migratiebeleid van VVD en CDA aan de dodelijke aanslag van vandaag in Utrecht.
    Jan Hoedeman 18-03-19, 21:10 Laatste update: 19-03-19, 10:00

    171

    M

    ,,Als wij woensdag niet kiezen voor een andere koers, gaat dit veel vaker voorkomen. Dan zal Nederland nog veel verscheurder raken.’’ Hij zei dit op een bijeenkomst van Forum voor Democratie in het Kurhaus van Scheveningen.
    Lees ook

    Hoe Henk Otten uit de schaduw van Thierry Baudet stapte
    PREMIUM
    Hoe Henk Otten uit de schaduw van Thierry Baudet stapte
    Lees meer
    ‘Regeringspartijen verliezen 40 procent van kiezers’
    ‘Regeringspartijen verliezen 40 procent van kiezers’
    Lees meer

    Aan de vooravond van de provinciale statenverkiezingen kwamen vierhonderd mensen af op de Forum voor Democratie-avond. Eerder op de dag liet Baudet weten dat hij in tegenstelling tot andere politieke partijen juist wel een campagnebijeenkomst wilde beleggen.
    Warm applaus

    Baudet begon de bijeenkomst ,,niet met stilte, maar met een warm applaus voor de getroffenen.’’ Hij rechtvaardigde de bijeenkomst met het nieuws dat een steeds duidelijker beeld liet zien: ,,We moeten het gesprek voeren wat er nou toch aan de hand is in de samenleving. Je voelt toch meteen wat er aan de hand is. Het lijkt een combinatie van eerwraak en een half terroristisch motief. Dat leek het belang van deze bijeenkomst alleen maar groter te maken om hierover aan gedachten te wisselen. We moeten langzaam aan gaan stilstaan wat er moet gaan gebeuren in Nederland.’’

    Fractiegenoot Theo Hiddema zei: ,,Hakken in het zand! Nou zal alles wegglippen op de valreep door gebeurtenissen waar we niets mee te maken hebben. Dan word ik boos. Dan denk ik aan Fortuyn. Dan gebeurt er zoiets? Dan moet je je keutel intrekken?’’
    Dovemansoren

    De leider van Forum voor Democratie haalde zijn gelijk door te wijzen dat men niet naar hem wilde luisteren tijdens Kamerdebatten over de vluchtelingenstroom. Baudet: ,,Dat was aan dovemansoren. Men wilde het niet zien. Ik denk dat essentieel is zakelijk te kijken naar het beleid van CDA en VVD dat die partijen hebben gevoerd over immigratie en migratie.’’

    Volgens Baudet is Nederland ,,naïef en laks geweest’’. Nederland zit volgens de fractieleider vast in het denken over culturen die zich in Nederland hebben gevestigd. ,,Ayaan Hirsi Ali wees daar 15 jaar geleden ook al op. Op deze weg die we nu gaan is er niets gewijzigd, met de komst van honderdduizenden mensen die hier zijn gekomen.’’
    https://www.ad.nl/politiek/thierry-b...eest~a6ac3cea/

  2. #2
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Als ze de andere koers kiezen dan is er oorloog hoor. Wat denken ze nou, dat ik mij nog meer laat terroriseren door deze vieze honden.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Als ze de andere koers kiezen dan is er oorloog hoor. Wat denken ze nou, dat ik mij nog meer laat terroriseren door deze vieze honden.
    Retoriek van deze racisten heeft geleid tot deze gasten c

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    En deze figuren het verspreiden van haat en angst .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Als ze de andere koers kiezen dan is er oorloog hoor. Wat denken ze nou, dat ik mij nog meer laat terroriseren door deze vieze honden.
    Ontspan.
    Denk aan je hart.

    Hoe word jij nu precies geterroriseerd?
    Kijk voor je antwoord geeft eerst even wat terreur precies betekent.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Als ze de andere koers kiezen dan is er oorloog hoor. Wat denken ze nou, dat ik mij nog meer laat terroriseren door deze vieze honden.
    Stel je niet aan. Het FvD heeft het beste met iedereen voor.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Retoriek van deze racisten heeft geleid tot deze gasten c
    Wat een smerige hoofden

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    [QUOTE=Tsiehta.;134018210]Stel je niet aan. Het FvD heeft het beste met iedereen voor.[/QUOTE] Het beste voor blanke superioriteit en de dominatie over de minderheden dit is gewoon pvv met dure woorden in een strak pak een proxy voor de alt right.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Hier zie je duidelijk de verschil van nieuwberichtgeving want deze terrorist was blijkbaar een rustige jongen niks aan de handje.

  10. #10
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Save our planet eat a politician!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #11
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    En deze figuren het verspreiden van haat en angst .
    Waarom zitten deze duivels nog niet in de gevangenis?

  12. #12
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Stel je niet aan. Het FvD heeft het beste met iedereen voor.
    Met de blanken neonazi's zeker. Met de rest is het gewoon moorden en verkrachten. Dat laat ik niet gebeuren bi idni Allah.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.860
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Hier zie je duidelijk de verschil van nieuwberichtgeving want deze terrorist was blijkbaar een rustige jongen niks aan de handje.
    En mensen geloven nog steeds niet dat de media in handen is van zionisten.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Met de blanken neonazi's zeker. Met de rest is het gewoon moorden en verkrachten. Dat laat ik niet gebeuren bi idni Allah.
    Overdrijf toch niet zo...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Met de blanken neonazi's zeker. Met de rest is het gewoon moorden en verkrachten. Dat laat ik niet gebeuren bi idni Allah.
    FvD heeft inderdaad niet met iedereen in dezelfde mate het beste voor.
    Dat Tsiehta dat denkt is schokkend.
    Maar vrees niet, ze zijn geen verkrachting en moord van plan.

    Overigens als iemand jou wil verkrachten of vermoorden, dan gebeurt het gewoon hoor.
    Gelukkig wil bijna niemand dat soort dingen doen en de meeste die het wel willen durven niet.